Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nadehaegyszeranevemenlesz....!
De átírással nem fog beleférni 200-ba se
Akkor rögtön a C-t is csináld meg és vegyél egy zil-t....már 50000-ért lehet működőképeset kapni és szép nagy vas van elöl...
Én besz@ri vagyok, mindig a legrosszabbra számítok. Ma kb 30 km-t tettem meg, reggel a kétsávoson a belsőből húzta rám a paraszt, de megéreztem, és ahogy - index nélkül persze - meglódult kifelé, már satuztam is. (Női megérzés=logika hiánya) Aztán nekem kellett lehúzódnom a patkára kétszer is, hogy őfőméltóságos mercis-audis plazauraság a szemből jövő sávból az enyémbe áttérve tudjon nyugodtan előzni.

Ha egyszer lesz autóra jogsim, valami régi 2 tonnás retek lesz, amit veszek, és ha valaki kijön elém, vagy az utamban áll, hát tegye...
szerintem már 100x el lett magyarázva mi az utazó.. Az a sebesség amivel az "üres", országúti szakaszokon közlekedsz. Nálad ezek szerint ez a 130.
Hát most utazóra nem tudom pontosan de KB szerpentinen 7-8eres fordulaton tartva kanyar előtt sűrűn visszavágva aktívan motorfékezve majd teligázzal kanyarközéptől ami belefér.Sajnos én hülyegyerekként kezelem ami nagyfék kanyarodás nagygázt jelent. Ahol lehet 130-140 a városokban meg 50-60.Hogy ez utazóban mit jelent halvány lila dunsztom sincs.
Általában 110-120 utazóval, nem pörgetem nagyon. Előzéskor, szebb napokon azért kap a jóból is, de az a ritkább. Eddigi legkeményebb szakasza a Dipshit által megálmodott erdélyi offroad volt . De akkor sem kellett utántölteni.
Attól függ hogy használod.
Pörgetve sokat motorfékezve a legjobb is becsíp 3 decit.
6000 km alatt nem kellett utántöltenem. A 2 l az ezres és 6 ezresből maradt meg.
Ha mind lejött akkor nem kettő csak 1,3-1,4 ami megmaradt.Általában 3 decit megeszik 6000 alatt tehát a következőre nem érdemes tartalékolni.
Jah, hogy megkaptad a maradékot! Így már rendben van.
4.400 Ft + ÁFA a rezsi óradíj. Szfváron a Kawánál kb. bruttó 7.xxx Ft emlékeim szerint. Közel egy órát dolgozgatott rajta. Alsó páncél le, olajcsere után fel. Nyomatékkulccsal csavarok, átvizsgálás, stb.
Igazából ha nem lenne garanciális, csak kényelmi dolog, de: nincs itthon emelőm, a haspáncélt elég izgalmas levenni, nincs nyomatékkulcsom, stb.
Persze van ismerősöm, akinek van, stb., 2 sör mellett is menne. De az én óradíjam sem sokkal olcsóbb
Meg szépen kérdezgetek is mindent, hogy beletanuljak... Ha lejár a garancia, úgyis egyedül cserélgetem, mint a GS-en.
Azért mert 4l-es kiszerelésben van. Gondolom, van 1l-es is, csak fajlagosan nem éri meg. Így köv. alkalommal viszem a megmaradt két literemet
Akkor még ez is kedvező ár volt!
Motul egy 10-es szűrő meg 4!
Munka meg egy óra!
Gondolom az átvizsgálás is megtörtént.Nincs ezzel baj!
Megért ennyit!
Szerintem!
Bár lesznek olyanok, akik ezért megköveznének, de én kenyérsütéshez értek és a főzéshez, azok meg a szereléshez!
Nem hiszem,hogy a szerelőm jobb kenyeret sütne, vagy jobban főzne mint én!
Na ezért nem szerelek!
3 lityi olaj elég a cserére, miért fizettettek 4-et?
Tegnap voltam 6 ezres szervizen Interatnál (Bicske). Motul 5100 (4l), olajszűrő, munkadíj 20.500 Ft (DL650). Ezen kívül csak a láncon kellett keveset húzni.
Az előző cserénél az akciós olajárnak jobban örültem, de még ez is vállalható. Egyébként újabb + pont jár nekik. Háromnegyed órával előbb érkeztem a megbeszélt időnél, a szerelő srác az ebédidejében nekiállt szerelni, így nem kellett várnom (egyébként nem vártam el). Ill. az előző alkalommal sem kellett csalódnom bennük. Csak h. valami pozitívat is írjak a szakszervizekről.
Trabantos volt, és a kamionos halt meg.
És ez itt volt magyarországon. Igaz, jópár éve.

Vagy lehet, hogy a kocsiban ülő lőtte le a kamionost? A lényegen nem változtat.
Sőt Lőttek már fejbe pisztolyal embert, pusztán csak azért mert dudálni mert a kamionnak, hogy fél perce zöld a lámpa és ugyan iduljámá!
Hát még kocsival is meggondolom a mai világban.Láttam én már mercist a kocsi körül kergetőzni 3 kőművessel akik a ledudált zukból szálltak ki.
Motorral természetesen nem. Azon sokkal defenzívebben vezetek, és eddig - kopp, kopp! - nem esett bajom.
Még kocsival csak csak.. de motorral? Vagy majd a tolószékben boldogítani fog a kártérítés összege?
Jobbkezes pl.De baszhatod a tanudat meg mindent ha alúlról szagolod az ibolyát vagy tolószéken közlekedsz.És közben mondogatod hogy nekem volt elsöbbségem.
Közben figyelek arra, hogy ne legyen baj.
Hogy tapos el, belém jön hátulról? Mert akkor jó sok tanúm lesz rá, és az összes szabálytalanságára.
Nem eszik olyan forrón a kását ebben, nem kell meghúzni magunkat.
Ha valaki eltapos mert a kikövetelt elsöbbséged nem hatja meg mit csinálsz?