Tegnap is jött rám a Bajcsyn egy nagy lapos, fehér KN-rendszámos Mercedes, mintha többel lehetne haladni, mint 50. Valami löttyedt heréjű strici ült benne. Egy centit nem mozdultam, és soha nem mozdulok máshogy, mint ami szabályos és megengedett. Ugyanígy, jobbkezes utcában is kikövetelem az elsőbbségemet, és minden szituációban a jogaimat.
...hö hö...mondjuk én a dragstar club tagságával túrázom többnyire...egyedüli "másként" :)..mindenki aki ismer ..tudja rólam ,hogy mindegy min ülök..csak legyen két kereke és zümmögjön alattam...jahh és vasból legyen a nagy része!:)
Nem volt alternatíva, egy bank adott, az is csak frankra. No meg, nem vagyok közgazdász, világválság nem volt belekalkulálva. Rászámoltam, de nem gondoltam több, mint 60%-os ugrásra.
A fizetnivaló igen, de a teljes tartozás nőtt, nem kicsit...de ebbe nem menjünk bele, bankos haverom ezen röhög, még a válságadó is át lett ránk terhelve.
Mondok egy laza példát, ami saját...
4 éve 5,5 misit vettem át, (család, nem választhattam) 32 körüli havival, gyorsan fel is mászott 50-60-ra, most januárban pedig kijött a tartozásom 6,2 millió és múlt évben már azóta már 65-t fizettem, ehhez a CHF-hez még nem is módosították, lesz vagy 80.
Bőven bepengettem 2 misi fölött és nőtt az adósságom...
Az nem nyugtat meg, hogy még tudom fizetni és az sem, hogy Afrikában éheznek a gyerekek, sorry.
De ezt itt be is fejezem, mert ide nem csapkodni járok, hanem pihizni... el is megyek mindjárt motorozni kicsit, aztán majd dolgozom sokat!
Na szuuu-szaaaaa....
ŐŐŐŐ ha kicsit utánaszámolnátok kiderülne hogy még mindíg kb ugyanannyi a fizetnivaló mint a forintos hitel.Mikor meg olcsó volt a frank akkormeg fele volt.És hát benne van a szerződésben hogy változhat.Nem véletlen ugrott bele mindenki a frankba.
Raiffeisen...szintén. :( Valahol lakni kell, nem is adtak akkor más hitelt, kurvára nem te vagy hibás.
Csak kb. 15%-al többet fizetünk, mint matematikailag indokolt lenne, mert beszámolják a kockázatokat a magas CHF miatt, de ezért meg pont nő a kockázat, mert többet kell fizetni...
160-as franknál fizettem 32-t, most 65 ezret 240-es Franknál... szóval ez egy vicc és most be is fejezem, mert ez már politika, illetve az elmúlt és jelen évek tehetetlen bénázása, itt mindent lehet, éljenek a bankok.
Egyébként tényleg, Svájc is kapja be, jut neki!
... hát gyanús is volt, hogy egy ideje már az utolsó raiffesenes wc-s néni is X6-tal jár... bár nem jókedvemből vettem fel én sem hitelt, csak valahol lakni kell. A motort bőven túlkalkuláltam, annak a törlesztőjét akkor is kinyögtem, amikor a lakáshitelem havi 50.000-rel (igen-igen ötvenezer) lett több.
Így könnyű áramvonalasnak maradni
Ha letelik a lakástörl, kimotorozom Svájcba az Euro minusz 3-as normás GS-sel, és szemetelni és hangoskodni és kipufogni fogok. DE még előtte a bankban elégetek egy svájci zászlót. Nekem megér 2 nap elzárást...
Én általában Auchan, Tesco megy egy NIT nevű benzinkúton tankolok /ahol a leg olcsóbb/ GS be és a Lancer-ba is. Lancer eddig 117.000 km-et ment gond nélkül ezen benzinekkel. Remélem a GS is gond nélkül fog.
Reggelente én 7km-t megyek melóba, BP.en.
Le kell lombozzalak, nem a Svájci árvákat támogatod, hanem a magyar bankokat, jó eséllyel a kölcsönöd soha még csak hozzá sem szagolt a Frankhoz, sőt még az is lehet, hogy amikor felvetted nem is volt a banknak rá fedezete, na ez a rohadt rablás és most a kezelési költséget is Frankban számítják fel....pffff...
Szerintem egy generációt ráneveltek, hogy ne vegyen fel többet hitelt.
@ganjaninja
Nekem a 2.0 16v, 96-os Primera 7,6-ot eszik Lukoillal, vegyes használat, viszont OMW-vel is, kizárólag ha Ausztriába megyek és ott tankolok, akkor esik le 7-7,2-re. Nem hiszem, hogy ennél lejjebb lehet vinni. Persze ez nyár, télen 9-10 liter
Hála istennek nem jutott át.
Múlt heti a jogsid? Milyen érdekes, én is merek egy pont ugyanilyen faszit, mint te, aki már vagy 25 éve motorozik, ha jól emlékszem legutóbb MZ-vel, Tuareggel, meg Daelinnel láttam...igaz neki mintha nem lett volna még jogsija....akkor.
Az mondjuk jogos, hogy most van először ekkora szépséged.
Amikor bent vagyok pesten a csucsforgalomban,ott látszik mennyi ál/trendimotoros van...Merthogy milyen jó móka lehet a motorozás,ha ennyien vannak....Ismertetőjele:Kacskázás,inteni még véletlenül sem int vissza.Nem titok,én a mult héten kaptam meg a jogsim.A kresz oktatáson volt egy srác,(25 éves)kérdezte tőlem milyen mocit javaslok Neki.Mondtam hogy Gs500-Gpz500,tanulni prima,olcsó hozzájuk minden.Aszondja öreg szarra nem ül fel,1,2 misije van motorra,ami csak Kawa lehet és természetesen speed.Itt nem tudtam mit hozzáfűzni. Utolsó nap beszélgettünk,na akkor elmondta hogy életében nem ült motoron,csak látta hogy milyen sok van és kedvet kapott....Ami cuccot magára megvásárolt(csizma stb)szerintem többe került mint a mocim:))Mondjuk a forgalmi vizsgán nem jutott át.......
Teljesen egyetértek veled. Nekem is annyian mondták már, hogy "géesöccáz, mé nem vesze' esvét, vagy gládiuszt, csak egy misivel drágább, mi az egy érző szívnek?" Persze, tisztában vagyok a motorom gyengeségeivel (de jó, hogy nem hallja a drágaszág), de jelenleg egy jótékonysági akció miatt a fizetésem 75%-val az éhező svájci árvákat támogatom, még 2 év 11 hónapig, így annak is örülök, hogy a GS-t tudom fizetni, és még marad pénzem benyára, gumira, olajra, stb.
Nekem a motor amúgy sem státusszimbólum. Imádom a hosszú, nyugis túrákat, ha meg adrenalint akarok, hazaköltözöm anyámhoz.
És amúgy is, én azt tapasztalom, hogy a chopperesek és a speedesek azt hiszik, hogy az ő s*ggükből süt a nap. A GS tulajok szeretik a gépüket, de nincsenek elszállva maguktól. Szóval jó fejek. DE most ezzel senkit sem akarok megbántani, nem minden egyes chopperesről meg speedesről beszélek, csak általánosságban.
(ja, és nem azért nem vennék használt motort, mert nagy az arcom, csak mert full hülye vagyok hozzá, és bármit rám tudnának sózni, aminek szép a színe, vagy száraz a kupplungja )
Olvasom a hsz-eket..háát
Rengeteg vasam volt..babettával kezdtem..aztán,125 "csúzli"ami ugyan mindenhova elvitt de mindig kellett bütykölni..volt az a bizonyos 750 vfr..szerettem aztán két bőröndben elfért..volt harley...azt az apeh baszogatása miatt adtam el..volt fotel robogó...de az valahogy nem motor.. Most a Gs...amit szeretek...és folyamatosan építgetek (ha valakinek kell...nem olcsón az viheti..de ha marad akkor életem végéig jól fog szolgálni)
Persze ha tehetném minden évben vennék új vasat...de ameddig ez nem így van...addig a bevált,megbízható..és tutira nem zsákba macs marad. Nem idegelem magam sem átírással..sem a kamu ,kozmetikázott ,átpörgetett eladásra váró vasakkal. Ennek legalább minden csavarját ismerem...volt a kezemben és tudom ,hogy bármikor rápattanok, nem fog megszívatni.
Ui: Nincs valakinek véletlenül egy bontott olajhűtője? Csak mert a sima gs-en is nagy fegyvertény...az hűtőcsatis olajdekli már ott figyel a garázsban:)
Ha a fényterelő pajzs címszó alatt egyre gondolunk, akkor valószínűleg az a hiba forrása; hiszen annak az a feladata, hogy ne egyenesen előre távozzon a fény, hanem a foncsor és az üveg segítségével, fókuszálva legyen, ahhoz meg megfelelő szögben kell állnia annak is
Igen, előredöntöttem, mert eddig a fák tetejét világította.
Tisztának tűnik a foncsor, csak az a kis fényterelő "pajzs" lafog, amiről korábban is írtam, hogy az izzó előtt van, és letört az alsó szára. Én esetleg még erre gyanakodnék, hogy ez mozog ide-oda, és emiatt sz.r a fényerő.
Utast nem viszek, így csak magamra kell gondolnom - egoista módon
Előre? Az a legegyszerűbb ha nagyon picit, de lazán hagyod a lámpát tartó két csavart, és akkor a kezed előrenyújtva, menet közben is állítani tudod a fényszóró szögét. Fel-le állítgatva, egyszer majdcsak kiadja a megfelelő állást. Ha utast viszel, akkor is utána kell állítani
Nem lehet, hogy koszos a foncsorod, és ezért nem világít megfelelően?
A fényszóró beállítására tudtok valami módszert? (Rajz, leírás, akármi) Az enyém valami iszonyat gyenge, pedig már raktam bele egy növelt fényerejű Tungsram nemtommit. Így is alig pislákol, pedig már koppig előredöntöttem a foncsort, tök sötétben alig látni vele.
A fizetnivaló igen, de a teljes tartozás nőtt, nem kicsit...de ebbe nem menjünk bele, bankos haverom ezen röhög, még a válságadó is át lett ránk terhelve.
Mondok egy laza példát, ami saját...
4 éve 5,5 misit vettem át, (család, nem választhattam) 32 körüli havival, gyorsan fel is mászott 50-60-ra, most januárban pedig kijött a tartozásom 6,2 millió és múlt évben már azóta már 65-t fizettem, ehhez a CHF-hez még nem is módosították, lesz vagy 80.
Bőven bepengettem 2 misi fölött és nőtt az adósságom...
Az nem nyugtat meg, hogy még tudom fizetni és az sem, hogy Afrikában éheznek a gyerekek, sorry.
De ezt itt be is fejezem, mert ide nem csapkodni járok, hanem pihizni... el is megyek mindjárt motorozni kicsit, aztán majd dolgozom sokat!
Na szuuu-szaaaaa....
Farkasok nem is esznek csokit
Bojkottálom a Milka csokit is.
Csak kb. 15%-al többet fizetünk, mint matematikailag indokolt lenne, mert beszámolják a kockázatokat a magas CHF miatt, de ezért meg pont nő a kockázat, mert többet kell fizetni...
160-as franknál fizettem 32-t, most 65 ezret 240-es Franknál... szóval ez egy vicc és most be is fejezem, mert ez már politika, illetve az elmúlt és jelen évek tehetetlen bénázása, itt mindent lehet, éljenek a bankok.
Egyébként tényleg, Svájc is kapja be, jut neki!
Így könnyű áramvonalasnak maradni
Ha letelik a lakástörl, kimotorozom Svájcba az Euro minusz 3-as normás GS-sel, és szemetelni és hangoskodni és kipufogni fogok. DE még előtte a bankban elégetek egy svájci zászlót. Nekem megér 2 nap elzárást...
Én általában Auchan, Tesco megy egy NIT nevű benzinkúton tankolok /ahol a leg olcsóbb/ GS be és a Lancer-ba is. Lancer eddig 117.000 km-et ment gond nélkül ezen benzinekkel. Remélem a GS is gond nélkül fog.
Reggelente én 7km-t megyek melóba, BP.en.
Szerintem egy generációt ráneveltek, hogy ne vegyen fel többet hitelt.
@ganjaninja
Nekem a 2.0 16v, 96-os Primera 7,6-ot eszik Lukoillal, vegyes használat, viszont OMW-vel is, kizárólag ha Ausztriába megyek és ott tankolok, akkor esik le 7-7,2-re. Nem hiszem, hogy ennél lejjebb lehet vinni. Persze ez nyár, télen 9-10 liter
Múlt heti a jogsid? Milyen érdekes, én is merek egy pont ugyanilyen faszit, mint te, aki már vagy 25 éve motorozik, ha jól emlékszem legutóbb MZ-vel, Tuareggel, meg Daelinnel láttam...igaz neki mintha nem lett volna még jogsija....akkor.
Az mondjuk jogos, hogy most van először ekkora szépséged.
Nekem a motor amúgy sem státusszimbólum. Imádom a hosszú, nyugis túrákat, ha meg adrenalint akarok, hazaköltözöm anyámhoz.
És amúgy is, én azt tapasztalom, hogy a chopperesek és a speedesek azt hiszik, hogy az ő s*ggükből süt a nap. A GS tulajok szeretik a gépüket, de nincsenek elszállva maguktól. Szóval jó fejek.
(ja, és nem azért nem vennék használt motort, mert nagy az arcom, csak mert full hülye vagyok hozzá, és bármit rám tudnának sózni, aminek szép a színe, vagy száraz a kupplungja
Rengeteg vasam volt..babettával kezdtem..aztán,125 "csúzli"ami ugyan mindenhova elvitt de mindig kellett bütykölni..volt az a bizonyos 750 vfr..szerettem aztán két bőröndben elfért..volt harley...azt az apeh baszogatása miatt adtam el..volt fotel robogó...de az valahogy nem motor.. Most a Gs...amit szeretek...és folyamatosan építgetek (ha valakinek kell...nem olcsón az viheti..de ha marad akkor életem végéig jól fog szolgálni)
Persze ha tehetném minden évben vennék új vasat...de ameddig ez nem így van...addig a bevált,megbízható..és tutira nem zsákba macs marad. Nem idegelem magam sem átírással..sem a kamu ,kozmetikázott ,átpörgetett eladásra váró vasakkal. Ennek legalább minden csavarját ismerem...volt a kezemben és tudom ,hogy bármikor rápattanok, nem fog megszívatni.
Ui: Nincs valakinek véletlenül egy bontott olajhűtője? Csak mert a sima gs-en is nagy fegyvertény...az hűtőcsatis olajdekli már ott figyel a garázsban:)
...nyugi nem az autó a hibás!
..sajnos :(
Forrasztani szerintem már nem lehet, marad a csere?
(Hogy ne huszonezerért kelljen új foncsort venni, bele lehet kendácsolni MZ foncsort?
Tisztának tűnik a foncsor, csak az a kis fényterelő "pajzs" lafog, amiről korábban is írtam, hogy az izzó előtt van, és letört az alsó szára. Én esetleg még erre gyanakodnék, hogy ez mozog ide-oda, és emiatt sz.r a fényerő.
Utast nem viszek, így csak magamra kell gondolnom - egoista módon
Nem lehet, hogy koszos a foncsorod, és ezért nem világít megfelelően?