Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Válság van, és kész. A lakásokat, autókat nem tudják fenntartani az emberek, ilyen úri huncutság meg, mint a motor, kész ráfizetés. Ez tényleg, hogy csak élvezeti cikk. (Na jó, annak pazar ) Hiába éri meg a motorod bőven az árát, ha nincs, aki kifizesse.

Meg őszintén, ki hiszi el, hogy "eladom hőn szeretett 1000-es GSX-R-em, megkímélt állapotban, törés- és karcmentes, 10 éves, de 2 km van benne, csak traileren vittük, és persze nem a Ringre fingatni, csak úgy, lásson világot." Még ha így is van, akkor sem hiszed el. Agyarország.
Mühanyag.
9 ről indult.Most tartok elég sok vacillálás után 700-nál.És kb ez a valóság amit a kolléga ír.Ha akarsz másikat és látod ahogy tünnek el a jó vételek az idegel nagyon.
Skacok, nektek normál, vagy síküveges a fényszórótok?
"Ne felejtsük el,hogy mennyi segítséget kaptunk innen-onnan életünk során.Ez biztos./Még egy állami gondozott is,ha jól tudom, 1,5millió Ft lakásvásárlási támogatást,meg ki tudja még mit/."

Ezt a részt nem értettem, nem vagyok állami gondozott és nem is tudom értelmezni, hogy ez a mondta miről szólt!

Viszont az eladási stratégiáddal egyetértek, de pl. Zoli32 2007-es SV-je talán a legjobb vétel...mennyiért adja? 600?
Szerintem legközelebb tavasszal fog felfutni a motorvásárlás, addig meg egyszerűen ninics pénze az erreácsingózó kategóriának.
Én a motorjaimat /FZ6,ER5/ mindig egy nap alatt adtam el.Feltettem és másnap vitték is.Megnéztem az évjáratot,és hogy mennyiért kínálják őket.Az enyémet besoroltam a legolcsóbb vagy ahhoz közeli árba.Továbbá műszakilag mindig felkészítve hirdettem.Ez így együtt mindig hatott.Kb.100.000Ft-t vesztettem így,de valójában szerintem semennyit:
ha teljes áron árulom,egy évig is fent lehet,és akkor amúgy is kénytelen vagyok engedni,,
ez alatt az egy év alatt nincs komfortérzetem,nyomaszt a dolog,mentálisan eléggé leamortizál,amely veszteség akár Ft-ban is kifejezhető--egy jókis stresszfaktor,,
nem tudom megvenni a másik motort,és mennek el mellettem a jobbnál jobb ajánlatok--igen deprimáló /akár Ft-ban is kifejezhető veszteség/
a motorodat naprakészen kell használnod,hiszen bármelyik nap megnézhetik-mindig legyen tiszta,már mégsem új a gumi,más már a km stb.--igen zavaró /most már nem írom,hogy akár Ft-ban is kifejezhető /.
Ne felejtsük el,hogy mennyi segítséget kaptunk innen-onnan életünk során.Ez biztos./Még egy állami gondozott is,ha jól tudom, 1,5millió Ft lakásvásárlási támogatást,meg ki tudja még mit/.
Egyszer az életben miért ne lehetnénk nagyvonalúak,ez is érték /akár Ft-ban is kifejezhető /.
Miért olyan nagy baj,ha látjuk,hogy egy motoros társunk tényleg örül.
Miért olyan nagy baj,hogy a mi ajánlatunk a legjobb a használtauto.hu-n,és hogy nem feltétlenül akartunk jól járni,pedig valójában jól jártunk.
Persze mindig csalódik az ember.Az Er5-nél a vevő kisírta,hogy fizethessen euróban.Aztán eladási áron akarta ledugni a torkomon az eurot,pedig ugye másnap a bank vételi áron kevesebbért vette volna át.Piti.Így akarta meghálálni az olcsó motort.
Méretben azonos valaminek a telója.Még egy bontott gixxer hátsó teló sem egetverő összeg és combosabbb.Sokkal.Én anno talán 20e ért vettem.Állítható előfeszítésű húzó-nyomó csillapítással.SV 1000-é sem rossz.Kutatni kell egy picit utána.
A fara tényleg pumpál.Milyen cserére gondolsz?
Szedd ki alóla és szórj fel valami jobbat ha már nagyon nem birod.Esetleg vastagabb oalja és erősebb rugó kombó.A fara viszont akkor is pumpálni fog.Azon csak a csere segít.
Nagy igazság és tényleg működik.Én akkor vagyok csak bajban,amikor végletekig szar valami az életemben,akkor azt hogyan támogassam.
1,2 8v.............jóaz csak elrondították azolkkal a lámpákkal...........hacsak nem grande. Bár azt meg inkább 1,4 t-jettel birnám.
Szép lassan szerencsére rájönnek az emberek, hogy a megtakarítás jobb dolog mint a hosszas hitel.
Autók kapcsán is visszafogják magukat az emberek.
Egyik barátom 10 éves szedán Opel Astrát vett. Full fapad, semmi meghibásodás. Megy és teszi a dolgát, nem kell több.

Barátnőmnek szedán Swift-je van. Sosem hagyta ott az úton, és a fél lakást, bútorokat azzal költöztettük. Jó kis csapatós autó.

Nekem Fiat Puntóm van, 2005-ben vettük újonnan. 1-2 gyári extrát leszámítva fapad, semmi meghibásodás. Vigyázok rá, és sokkal több a használati értéke, mint amennyiért el lehetne adni (igaz, a jó kisautók tartják legjobban az árukat).

Új autót az elég tehetősek vagy a hülyék vesznek.
(vagy hitelre.... )
Figy, kurva jó áron van a motorod, de egyet kell értsek Dipshit-tel, 3-400 -at összekapok, de 7-et már nem. Kölcsönben gondolkoztam, de az sem sokat segít, hogy a kurva átírás is biztivel vagy 50-70 rugó...
És faszok az árak, mert 2004-est kapsz 600-ért szart, 700-ért meg fasza 2007-es 28 ezres szép kék metált :D
Most komolyan gondolkoztam a gépeden és valsz a legjobb SV vétel pillanatnyilag az országba, de nincs rá az embereknek pénze!
Kurvára tetszik a GS, de jobb lett volna az SV tudom, nem volt rá lé.
Most van motorom, ki van fizetve és maradt benzinre is.
Ha megunom, lesz fenn tavasszal egy eladó a piaci helyzetnek megfelelő áron, de igazatok van, semmit nem cserélek ki eladás előtt, szopjon vele a vevő.
Utálom vásárláskor is a nagystílű dumákat, hogy folyik a szimering, de nem tétel, kell neki egy olajcsere azt csá, kimegy a világból :D
Ja, az a tsá, 1-2 óra munka és 20 rugó.
Még az elején majdnem vettem RedBaronból egy CB600F-et, folyt a teló, be akartam indítani, erre döglődött, mondták, hogy minden motor le van szervizelve, csak ez még nincs. Ok, akkor csinálják meg, hiszen semmi az, mikor jöjjek? Mondták 2-3 nap és ok.
Visszamentem, teló még mindig folyik, motor beindul, majd lehal, jajaj, elfelejtették a karbit rendbedobni. Hát onnan már nem érdekelt a motor, mert ha már ezek a kis apró dolgok sem mennek, akkor mi lesz, ha tényleg gondom lesz? Várok egy évet?
És mint tudjuk a jó demokrácia alapja az erős polgári réteg.
Ebből is látszik, hogy nálunk monarchia van.
Miért más motor nem? Szerintem minden motorral megérzed az egyenetlenségeket. Egyébként van egy jó közmondás: Ami ellen nem tehetünk, azt támogatni kell, vagy megtanulni élvezni. Úgyhogy én szeretek hintázni.
Ééééés nem hiszem el...............volt telefonáló.............lelomboztam kissé hogy olaszból hozták.
Vajon most is ilyen szar a gazdagréti MOL.Nekem a Lukoil nem jött be.A Bp. Bartok Béla útinál tankoltam rendszeren.A mennyiség megvolt,de 100-ra rendszeresen legalább 1 literrel többet fogyasztott.Lehet,hogy csak az a kút szar,de azóta kerülöm a Lukoilt.
Én is szinte többet utazom a felezővonalon mint nem.Csak az zavar,hogy a GS hintázik a felfestésen.Amit írsz teljesen érthető.
Szerencsére egy 24 éves motornál nem elvárás a karcmentes külső.

Istenem, túrázásra használt. Am meg komoly baja nem lett. Csak a két bukócső tört el, meg lett egy apró horpadás az egyik leömlőn , de az még a sztem murván jött össze egy felcsapódó kavicstól.
De legalább nem feküdt volna patakban................mit szólnának ha én mondtam volna hogy patakozok vele.Második kérdés az volt minden esetben a megvane még után hogy séreülésmentes e.
A 3. hogy mennyit engedek.
A legkomolyabb érdeklődőm veterán, vagy veterán közeli 250-500-as gépet keresett, első motornak, végül valami 5-6 évvel idősebb motort vett, mert a GS-em nem volt elég klasszikus vonalvezetésű neki.

Motorozz.huról nézte meg az egyik tag a fiának, ők kételkedtek a gép manőverezhető- és túraképességeiben (ki se próbálták, csak nézegették fél órát), aztán vettek egy 250-es zizit.

A harmadik személyes megtekintőnek volt már egy gs400 pár éve amit eladott és.. beszélt vagy 30 percet az ő szerencsétlen életéről, aztán elkezdte nézegetni a motort. Elmondta, hogy az ő gs400-ának milyen hibái voltak, és akkor ezek a hibák biztos az enyémen is fennállnak, csak nem mondom el neki, beajánlott 200-at, ekkor hazaküldtem. Elcseszett 1 órát az életemből a tag.

Telefonos érdeklődőket meg a dupla kipufogó és a végsebesség hozta lázba..szerintem ha valamelyik megvette volna, már bontóban lenne a motor.
Hát aki megnézte az még annó 3 hónapja.Egy szoláriumos ajudis csóka jogsi még folyamatban.Szerintem csak errejárt és fel akart ülni egy ilyenre hogy hogy mutat vele a mekdönci előtt.
Egy emailos kérdezte írjam le az élettörténetét azóta is jön megnézni.Egy ember egy 125-ös robcsiba akarta beszámítani konkrétan szerintem azt várta hogy én fizetek neki rá.Egy csak simán alkudott de nem is akarta megvenni egy meg azt kérdezte FZ 1000 után milyen lehet.És vegyem be az övét.
KB ennyit fogtam ki 3 hónap alatt.
Gondolom hasonlóan komolyakat fogtál ki mint én..
Hasonló statisztika.2900 klikk 3-4 telefonos 1 emailos és egy megnéző.