Izé.............most néztem szlotákiában tankolva 237 Km-re tankoltam valami 14,5 litert.
Így pont 5,3-ra jöttem ki.
Igaz a terepszakaszon csak csukott gázzal és csukott szemmel mentem.
Nekem - egy személlyel - 3 liter országúti, 3,5 l autópályás tempónál, 4 l városban. Amikor felrakattam a sportdobot, 220 km-en kitankoltam. Egyből visszavittem a szervízbe, hogy valamit biztosan nem jó állítottak be. Mondták, hogy minden fasza, csak próbáljam 8000 alatt is használni. Nem szabad bedőlni a hangjának...
Nekem használta módjától függetlenül 4,8-5,5 között szokott enni a GS, legtöbbször 5,2 szokott kijönni mostanában. Az az 5 liter teljesen normális érték.
Ezt a kis apróságot elfelejtettem :)
Egész egyszerűen szerintem hűlő hulla lennék, ha tegnap nem ültetem fel asszonyt, sajna bár a kicsi szívem, nem egy óriás, de megérzi a moci.
Létezik, hogy a tegnapi páros 100km mókával, és másik 100 single motorozás közben csak 5 literes átlaggal mentem?
Kevésnek tűnik.
(Azért még fasz vagyok és értelem nélkül is odahúzogatom neki, mert érezni akarom :D )
Visegrádon kanyarogtunk egyet ma, XJ is megtalálta a tempóját, nem is kellett vinnyogtatnom, szép kényelmesen szoktattuk magunkat.
Okos ötletként, mindketten vittük az asszonyokat is, XJ párja most ült először mögötte, beleraktunk 151km-t a testünkbe és hát komoly gondok vannak az ülőgumóinkkal, sőt rendesen bezsibbadtam én is, de nagyon jóféle volt :D
hmmm....biciglisgatyó... nem is rossz ötlet, sőt :D
Szerda óta beleraktam 700km-t, ami arra már jó, hogy egyre nagyobb legyen a vigyor az arcomon :D
szivacsoztasd át az ülésed (drága megoldás) vagy vegyél cirka 5ezer forintért versenybiciklis nadrágot. Abban olyan párnázás van, hogy nem tudod elülni benne a valagad.
Nekem a túraendúró bejött. 650 km lett a 2 nap vége. Makó-kékestető-szilvásvárad-eger-szilvásvárad-makó. Kellett a 650 ccm a kétszemélynek és a csomagnak. Sok motoros volt.
A seggem rohadtul fájt 150-200 km után. Utána egyre sűrűbben kellett megállni. Este nem mentem most motorozni... Meg aztán 250 km után elfáradtam mint a szar. Mondjuk nem autopálya volt hanem közút és tartottam a 105-110-et.
No eddig /amióta nálam van/ a GS 500 F K4 4.21 L-es átlagfogyasztást produkált 5692Km-en, 90%-ban város.
Talán itt látható:
GS500F K4 Fogyasztás
Hol van ez a nagy placc ahol köröztél?
Megálltatok visszafelé jövet tegnap Szarvaskőnél?
Így pont 5,3-ra jöttem ki.
Igaz a terepszakaszon csak csukott gázzal és csukott szemmel mentem.
Van valaki a fórumba Sopron környéki mert szeretnék talizni vele.
Egész egyszerűen szerintem hűlő hulla lennék, ha tegnap nem ültetem fel asszonyt, sajna bár a kicsi szívem, nem egy óriás, de megérzi a moci.
Létezik, hogy a tegnapi páros 100km mókával, és másik 100 single motorozás közben csak 5 literes átlaggal mentem?
Kevésnek tűnik.
(Azért még fasz vagyok és értelem nélkül is odahúzogatom neki, mert érezni akarom :D )
Okos ötletként, mindketten vittük az asszonyokat is, XJ párja most ült először mögötte, beleraktunk 151km-t a testünkbe és hát komoly gondok vannak az ülőgumóinkkal, sőt rendesen bezsibbadtam én is, de nagyon jóféle volt :D
hmmm....biciglisgatyó... nem is rossz ötlet, sőt :D
Szerda óta beleraktam 700km-t, ami arra már jó, hogy egyre nagyobb legyen a vigyor az arcomon :D
A seggem rohadtul fájt 150-200 km után. Utána egyre sűrűbben kellett megállni. Este nem mentem most motorozni... Meg aztán 250 km után elfáradtam mint a szar. Mondjuk nem autopálya volt hanem közút és tartottam a 105-110-et.
Na attól lesz vonalkódos a gatyó.
Szlovákia.Talán 5-8 km.