Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

érdekes nekem városba 6L eszik bár reggelente csak 5 km-et megyek vele, de hosszabb úton meg 4,5-t
Sziasztok,

No eddig /amióta nálam van/ a GS 500 F K4 4.21 L-es átlagfogyasztást produkált 5692Km-en, 90%-ban város.

Talán itt látható:
GS500F K4 Fogyasztás
Király
Hol van ez a nagy placc ahol köröztél?
Conair!

Megálltatok visszafelé jövet tegnap Szarvaskőnél?
Izé.............most néztem szlotákiában tankolva 237 Km-re tankoltam valami 14,5 litert.
Így pont 5,3-ra jöttem ki.
Igaz a terepszakaszon csak csukott gázzal és csukott szemmel mentem.
Hali!
Van valaki a fórumba Sopron környéki mert szeretnék talizni vele.
Nekem - egy személlyel - 3 liter országúti, 3,5 l autópályás tempónál, 4 l városban. Amikor felrakattam a sportdobot, 220 km-en kitankoltam. Egyből visszavittem a szervízbe, hogy valamit biztosan nem jó állítottak be. Mondták, hogy minden fasza, csak próbáljam 8000 alatt is használni. Nem szabad bedőlni a hangjának...
Nekem használta módjától függetlenül 4,8-5,5 között szokott enni a GS, legtöbbször 5,2 szokott kijönni mostanában. Az az 5 liter teljesen normális érték.
Ezt a kis apróságot elfelejtettem :)
Egész egyszerűen szerintem hűlő hulla lennék, ha tegnap nem ültetem fel asszonyt, sajna bár a kicsi szívem, nem egy óriás, de megérzi a moci.
Létezik, hogy a tegnapi páros 100km mókával, és másik 100 single motorozás közben csak 5 literes átlaggal mentem?
Kevésnek tűnik.
(Azért még fasz vagyok és értelem nélkül is odahúzogatom neki, mert érezni akarom :D )
áhá.. xj topicban nem derült ki hogy utassal voltál. Úgy már azért más a leányzó fekvése.
Visegrádon kanyarogtunk egyet ma, XJ is megtalálta a tempóját, nem is kellett vinnyogtatnom, szép kényelmesen szoktattuk magunkat.
Okos ötletként, mindketten vittük az asszonyokat is, XJ párja most ült először mögötte, beleraktunk 151km-t a testünkbe és hát komoly gondok vannak az ülőgumóinkkal, sőt rendesen bezsibbadtam én is, de nagyon jóféle volt :D
hmmm....biciglisgatyó... nem is rossz ötlet, sőt :D
Szerda óta beleraktam 700km-t, ami arra már jó, hogy egyre nagyobb legyen a vigyor az arcomon :D
Majd megszokod.Hozzáidomulsz.Az egyhenger amúgy is vibrál mint a rossebb úgyhogy fárasztó.
szivacsoztasd át az ülésed (drága megoldás) vagy vegyél cirka 5ezer forintért versenybiciklis nadrágot. Abban olyan párnázás van, hogy nem tudod elülni benne a valagad.
Nekem a túraendúró bejött. 650 km lett a 2 nap vége. Makó-kékestető-szilvásvárad-eger-szilvásvárad-makó. Kellett a 650 ccm a kétszemélynek és a csomagnak. Sok motoros volt.

A seggem rohadtul fájt 150-200 km után. Utána egyre sűrűbben kellett megállni. Este nem mentem most motorozni... Meg aztán 250 km után elfáradtam mint a szar. Mondjuk nem autopálya volt hanem közút és tartottam a 105-110-et.
Nem bizony.De ezzel sem akarok pofára esni.Már próbáltam és nem jó.
Nem a motor teszi
Szerzek egy HD XR750-et és mek gyakorolni.
Pedig hasznos. Sokat lehet fejlődni, aztán már akkor se kell majd beszarni, amikor hirtelen piszkos lesz az ív, egy amúgy tökéletes kanyarban.

Na attól lesz vonalkódos a gatyó.
A jó murvás út pedig nagyon frankó.. állandóan jár a motor segge
Attól még nemszeressem.
Rossz úton ismerkedtél.. karbantartás hiánytól tönkrement utak rosszabbak, annál mint amiken soha nem is volt burkolat.
Erdő.Nem sokat de annyit hogy ne élvezzem.Aszfalt volt valamikor.De mostanra inkább lukak pár aszfaltfoltal.
Szlovákia.Talán 5-8 km.
Hol terepeztél? Meg mennyit? Földút/murva?