Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen sebesség mellett /országúti,autópálya,városi/?Nekem az autópálya 3,5l kevésnek tűnik.A sportdob ezek szerint nem növelte a fogyasztást?Sokan /pl.Needee kolléga/ pedig arról panaszkodnak,hogy nőtt a fogyasztás,és még gyengébb is lett,csak a hangja nagyobb.
Széles utat!
Hát elég mereven ültem a kanyarokban.Szerencsére volt mibe kapaszkodnom.
Merjünk picik lenni
Szokni kell.Első nagyobb túrám egy glockner volt.
Nem volt nagy gond.
Először 100 km után álltunk meg. utána már 50-60 km renként jött a sírás, hogy álljunk egy picit. A Városokban én is lógattam a lábam valamennyit segített.
Pedig simán lehet rajoskodni.
Néha városi menetben fel lehet állni és pár kilómétert állva megtenni.És szoktam a bukógombára feltenni a lábam.Kellemesen csoppis élmény talpal előre motorkázni de lazít.
Amúgy 4-500 kilcsi nem fárasztó nagyon 150-200 km-es megállásokkal.
Találkoztam a szerpentineken sok motorral, de nem előztem egyet sem. Most voltam először motorral szerpentinen. Jónéhány bandát utolértem, de nem akartam rajoskodni így mentem szépen libasorban.
Azt hiszem az idén már nem lesz több kör. Jövő héten megyünk a balatonra 1 hétre és én még mindig a motor árát nyögöm fizetési előlegként. Az idén elfogy jövőre lazább lesz több pénz jut mindenre. Meglátjuk. Lehet gyúrok a seggemre is.
Akkor mellé lőttem.... Egy, a tiédhez hasonló géppel előzgettük egymást Szilvástól Szarvaskőig 3 óra körül.
Hát... Aludnom kell 1-2-tőt mire újra elindulnék... Lehet, hogy 1 személlyel jobb lett volna, de így legalább nem unatkoztam. Meglátjuk mikor indul el újra a vezérhangya.

Még az idén eljutok kecelre a hadtörténeti múzeumba. Van egy 3 hektáros terület harci járművekkel. Megsassantom. KÉP RÓLA
Bejött a túrázós dolog?
Nem álltunk meg. Miért kérded? Toltuk mint az állat, mert mentünk egy cimbihez egerbe. Szarvaskőnél olyan 11:30-kor járhattam.
Karbis motor ha nincs jól beállítva simán benyeli.Én is etettem meg vele 7-8-at.
Bár az nem poroszkálós volt.
A Shellnél tankoltam néhány éve többet, mint amekkora maga a tankom volt. Nem akartam kötekedni, lógó orral eljöttem, de arra a kútra már mások is panaszkodtak.
A MOL jó, de az OMV-nél jobb a kávé.

A Lukoilnál is jó a kávé. Benzint még nem vettem.

Reggel még használok szívatót, de akkor még kb 15 fok lehet, délután már nem kell, de melegíteni mindig szoktam.
Arra panaszkodik?Az idegeimet borzolja hogy a 900-as Xj-m beveri a 10-et. Kényelmes poroszkálós stilusban.De miután 1 hiba nem hiba,ma elfosta magát a bal telóm Tegnap próbáltam fujni bele....lehet nem kellett volna..........
Én, ha tehetem (ha az esik közel), akkor a Molnál tankolok. Még sosem volt panaszom. Ami az átvágást illeti, a Shell a legnagyobb maffia: a kút üzemeltetője lenyúlja az alkalmazottak bérének egy részét, a hiányzó pénzt pedig nekik kell lopásból, csalásból pótolnia. A Molnál ezzel szemben központi, ellenőrzött rendszer működik. Ezt egy Mol kutat üzemeltető ismerősömtől tudom.
Hát nem szoktam sokat pöcsölni, kabát, bukó fel, garázs bezár, aztán indulás. 2-3 perc talán. Utána meg húzatom, ahogy a forgalom megy :). 4000-nél azért elváltok, de ha belendülünk, akkor 100 körül már megy a sor (kb. 5000-es fordulat).
Én minden első indításnál használom a szivatót. Az más kérdés, hogy ha csutkán van, akkor kb 3-5 másodperc alatt felszaladna 5000 fölé a fordula, ezért azt fokozatosan veszem vissza, hogy 2 ezer körül maradjon a fordulat. Persze ebben a melegben elég neki fél perc is kb.
Szívató nélküli indítás, akkor elkezd járni.. és csak ezután tolom rá a szívatót, érzéssel.

Am meg ilyen melegben, amikor nem a -5 fokos motort kell felmelegíteni, jobb ha egyből el is indulsz, aztán az elején 3500-4000 között elváltogatod a fokozatokat. Pikk-pakk bemelegszik.
A nélkül. Kulcs elfordít és röfff.Majd papapapapammmm.
A mostani dög melegben ti hogy szoktátok "hidegen" indítani a motort? Szívatóval vagy anélkül?
Szívatóval nekem olyan a melegben, mintha túl sokat kapna, még ha alig húzom rá, akkor is csak fulladozik. Ha szívató nélkül indítom, akkor pöccre indul, viszont valami vérszegény 700-800-as alapjárat van. (Talán egyhengerezik is.) Viszont ha bemelegedett, szépen jár...
Az a rövid távok miatt lesz. Amíg melegszik többet fogyaszt. Egy ismerősöm pont most panaszkodott, hogy a 600-as Hornet-je megeszi 150-en a 10 litert. Ő is azzal jár dolgozni és szintén csak pár km-t.
Érdekesek ezek a hatalmas különbségek. Én minden tankolásnál kiszámolom a fogyasztást. Mindig csurig tankolom, és nullázom a számlálót, így tankolásnál mutatja hogy mennyi megy bele, és az óra aktuális állásából megvan a pontos érték.
Nekem a hétvégi Alacsony-Tátra hegymászás után is csak 4,05 L volt.
Amúgy mindig valahol 3,7 körül jön ki nyáron.
Én még nem cseréltem légszűrőt , és lehet az előző tulaj sem tette ezt meg. A következő olajcserénél azt is cserélem. Lehet akkor fog az arcomra fagyni a mosoly...
Az teljesen korrekt. Az enyém is megeszi a 4-et, ha nagy ritkán ketten ülünk rajta. A gyári csővel kb fél literrel volt nagyobb a fogyasztása. Érdekes: az OMW "spéci" 95-ösből országúton kevesebbet eszik a többihez képest(az is kb fél liter, tehát a 20 forintos többlettel is jobban megérte a sima 95-öshöz képest). Egyszer egy Essos tankolás után 300 km-en keresztül durrogott, és még rosszabbul gyorsult, mint egyébként. Azt hallottam, hogy a pancsolt benzin okozhat ilyet.

Nektek kutas tapasztalatok?