Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sose értettem mitől lesz drágább az SV.
Talán egy készlet féktől meg nem 20e ért veszek hozzá gumit hanem 30e ért.
Olaj,szűrők ugyanannyi és attól hogy van benne vaíz meg pár szeleppel több van ugyanannyit bir menni Km-ben.
Én már azt sem tudom, milyen lehet száraz úton vezetni. Nem véletlen választottam ezt a mintájú gumit. Szerintem a túráim háromnegyedén eláztam. Tavaly Lengyelországban a megtett 2000 km-ből 1400-at szakadó esőben gurultunk. A Tátrát pont akkor zárták le, az átfolyások miatt. öröm és boldottá.
Sziasztok!

Eloszor is, kerlek nezzetek el, ha ekezetek nelkul irok. Iszonyat maceras elocsalogatni a symbianbol. Ilyenkor uton vagyok.

Tudod csabi azert a baratom, sv-je utosebb egy kicsit, de bonyolultabb es igy dragabb is.

En egyebkent kocsival nagyon nyugott vezeto vagyok. Motorral mar mas a helyzet. Bar ne ertsd felre en ott is nyugott maradok, csak gyorsan megyek.

Szinte mindig ugy indulok el, hogy ma negativ fogyasztasi csucsot allitok fel. Aztan homok kerul a szerkezetbe es utolerek egy autot. Nem akarom flusztralni azzal, hogy ott durrogok a seggebe, ezert megelozom. De akkor ott van a kovetkezo, meg a kovetkezo, meg a kovetkezo, aztan mar csak azt veszem eszre, hogy megerkeztem.

Ennek szinte csak konvojban tudok ellenalni, vagy ha potencialis veszelyt erzek. Utas,esos, vagy sz@r ut, stb...

De tegnap 30 fok volt, forro aszfalt, kozepes forgalom. Az isten is azt akarta, hogy tepjem a bajszat.
Még a tegnapi hidegindítós témához: nálam vszeg valami gubanc lehet, mert szívatóval el se indul reggel. Viszont ha kicsit ráhúzom a gázt (ugye ohne szívató), akkor pöccre indul. Utána (járó motornál) ha ráhúzom a szívatót, megint lefullad. De ha hagyom magában, akkor is elpöfög olyan gyenge 700-as alapjáraton.
A másik tényező még, hogy hol szabad a bejárás a WC-re (általában autópályák), hol pedig kulcsos (városhoz közelebbi kutak, a csövesinvázió miatt). Utóbbi kínos kulcselkérés, majd bizonyos idő múlva visszatérés. Így a kutas azt is tudhatja, hogy kis-, vagy nagydologra mentem (ha neki ennek számontartása örömet okoz).
Na, tisztázzuk a fogyasztást. Egy, felöltözve, csizma-sisakban nyomok fél mázsát. Egy személlyel használom, városban (? Mordor, BAZ megye) 60-70 km/h (4-5000-es fordulaton tartva), országúton 100-110 km/h, autópályán 120-130 km/h, előzésnél visszateszem negyedikbe, és max 8000. Nem forgatom halálra, meg a büntire sincs pénz.

Nekem a sportdobbal tényleg lejött a fogyasztás, nem tudom, mekkora a cső, de nem sokkal nagyobb a gyáritól. Írtam, hogy az első utam után kimosták a szám, és elmondták, hogy akkor eszik többet sportdobbal, ha jobban forgatod a hangja miatt. Akkor beverte a 7 litert. (Na de Miskolc-Gyöngyös 50 perc volt, egy kávéval )

Szerintem (jelzem, szerintem) elég kis súlyt is megérez a GS. Ha nyaraláshoz fel van cuccolva (kb 20 kiló!), fél literrel többet megeszik, egy személlyel is. Eleve az összterhelése se valami sok.

DE LEGALÁBB OKTÓBERBEN KI LESZ FIZETVE!

Ja, van egy Moszkvicsunk, 100-as országúti tempónál nem eszik 8 litert. Orosz járműnél ez egy kisebb csoda.
Már az első sor gyanús volt.És igen,velem találkoztál Kispesten.Tényleg a forgalom nem engedte a dumcsit.El is gondolkoztam,hogy úgy látszik a 400 körüli benzinárak se vetik vissza az autózási lázat,és ezen felbuzdulva majd megint emelnek.Meg ezek után ne sírjunk a kb. 100.000 vagy kevesebb átlagkeresetre,mert abból nem sok jutna üzemanyagra.Vagy mindenki szétküldi magát több munkahelyen,vagy csalnak,vagy nem tudom.Télen még megszeppent a forgalom az áraktól,de mostanra fel a fejjel:gyerünk dugózni.Ezen tanakodtam,amikor megláttalak.Tényleg szereted időnként próbálgatni a gyorsulást,sokszor indokolatlanul is,de ezzel én is,és minden Gs500 tulaj így van,kevés motor produkál ilyen extrém hangokat,és már alul is tol és nemcsak 100fölött,mint sok négyhengeres,tisztelet a kivételnek.
Hello kedves Hbali!
Tegnap is akart szopatni az a rendőr, pár percig ment is neki a szembe forgalom miatt (egy autós volt, aki nem húzta le magát Visegrádról visszafelé, persze hogy cop)
Most jöttem Budafoki felől az egér út felé és a Fehérvárinál telizöld, teremtett lélek sehol, erre bazeg, balról elém vág a zsaru hangjelzés nélkül, (nem 50-el) csak fény és persze ő is balra, volt még helyem, még a sínek előtt korrigáltam, de olyan ideges lettem, hogy csóváltam fejem és mutattam, hogy ez mi volt?!
Villogott is elakadással, hogy sorry, de utána sem kapcsolta be a hangot.
Pont tegnap mondtam, hogy tök jó, mert csak napi egyszer érzem, hogy ki akarnak nyírni, erre most egy zsaru, köszi bazeg, ha ők is leszarnak mindent, akkor az autósok pláne....
Ex-nőmet meg egy hangjelzés nélküli mentő törte össze, Swifttel...persze jegyzőkönyvben már benne volt, hogy csak biztos nem hallotta, érdekes módon mégis 50-50% lett... kurva sokat kell még itt a morálnak javulnia, hogy élhetőek legyenek az utak.
10 évet kihagytam és egyértelműen szarabb lett a helyzet, szóval a helyes hozzáállás a paranoia és fixa ideám, hogy mindenki fényezett felén akarja látni a motorom, ami erősen ellenkezik a vágyaimmal. :D
Ma egy Golfos is rám nyitotta az ajtót pirosnál, melege volt a drágámnak, amikor odaértem, meg gyorsan becsapta és mereven bámult előre... megértem ha néhányan tükröket gyűjtenek, de még nem csatlakozom, de azért baszott idegesítő.
Sziasztok!

Màr ezer ève nem jàrtam erre. Ahogy egy olvasgatom a topikot úgy làtom a régi arcok màr nincsenek itt.

Ìgy szinte ùjnak szàmìtok itt. 2ève leszàltam a lòròl. Tavaly szègyen szemre 14km ert tekertem a mènesbe,aztàn lejàrt a műszakim, amit egy hete orvosoltak.
Ma motorral mentem dolgozni ès kispesten összefutottam egy tìpustàrssal. A forgalom nem engette a hosszas csevejt, egy kèrdèse volt csupàn: hogy fent vagyok-e a fòrumon?!

Most màr igen. (ùjra)

Fogyi:
Nekem 5,5 fölè akkor sem ment amikor az asszonyal x kg, 3 db 42l dobozzal, 26 literes tank tàskàval, es a magam 105 kg al tùràztunk, 100-120 as tempóval.

A egyedül elõzgetve àllatkodok akkor is ennyi. Magasabb sose volt. Ha nem hùzom neki akkor 4 liter.

Üdv mindenkinek,
Hbali
Próbanémetek............
a 60 kilómmal azért nem vagyok olyan nagy falat a GS-nek
Egyébként Nadette500 simán lehet 50kg és áramvonalas testű, vagy legalábbis jobban illeszkedik a motorra, mint a mi troll testünk :D
Autópályán 60km/h a minimális sebesség, a kresz szerint. Tehát ennyivel, ha valaki elég bátor szabályosan elbócoroghat a legszélső sávban.
Még csak annyit,hogy hajnali 3-kor és senki nem volt a pályán,tehát nem tartottam fel egy járművet sem.Guszta kis dolog volt.Köszönjük Ausztria.
Csak érdekességképpen.Vigyázni a lassú tempóval autópályán.Engem már büntettek autópályán az osztrák csendőrök nem kevésre,mert merészeltem 80km/h-l menni a lassú sávban autóval.Vielen Dank,Herr Polizei!
A 600-as Hornet bizony 8l-t is be tud zabálni lazán.Nem úgy mint kategória társa,a Yamaha Fz6:a városban 5liter,autópálya 150km/h-al tartósan,szintén 5liter,amivel beéri.Autóúton 4-4,5l.
Off
Magyarok......hogy erre mekkorát lehetne bulizni,sörözni...
http://www.youtube.com/watch?v...
On
természetesen a két oldaldobozzal..azért az jó pár decit rádob
Autópályán is lehet 70nel menni, vagy szélárnyékozni 89-cel kamion mögött.

Tartós nagy tempós fogyasztást 1 hete mértem. Országút 120-125,belterület 100-110, és így tankoltam 135 kilométerre valami 7,2 litert...
Nekem ezért fura Nadette500 autópályás tempója 3,5literrel.Mert ugye az nem tatterkodás 90-100km/h-al,hanem inkább 130-al.Ráadásul úgy tudom a sportkipufogóval is inkább csak többet fogyaszt.Nekem még autóuton sem sikerült 3 literre kihozni,ahogy írja.
Nyugi, nekem soha nem sikerült 4,2 alá mennem. De utóbbi két évben 4,5 alá sem
Sokkoljatok még..................
:(
Most itt fested a horrort,közben már meg is találtad a megoldást, hétvégére legyen kész azt csá :D
Nekem most nagyon tatter módban (Vmax=90-100), 3500-4000-nél elváltva lett 3,65 literes fogyasztás. Normál módban 4 liter körül eszik.