Nem ide tartozik a kérdésem, de nem akartam új témát nyitni...
Vettem egy Suzuki GS250F-t. Nem indul a gépezet és túl sok anyagot kap. Levettük a légszűrőt, amiben vagy fél liter benzin volt....
Valószínű megvan a hiba. A mellékelt képen lévő alkatrész a rossz. A tűszelep az rendesen zár csak a gumigyűrű öregedett el rajta. Tudja valaki, hogy mi ennek a neve? Esetleg hol lehet beszerezni?
Valószínűsítjük,h a tömítetlensége miatt jön mellette a benzin. Szájjal fújva is ereszt.
Kicsavarod, letörlöd, és utána csak annyira teszed vissza, hogy biztosítva legyen a pálca függőlegessége. Ha becsavarva nézed akkor kb full jelzést fog mutatni minimum szintnél.
Szeretnék elnézést kérni attól a fórumos társtól, akivel tegnap futottam össze Lábatlan és Komárom között a vasúti átjárónál. Egy szép fekete-ezüst, idomos F-est vezetett. Sajna időre Győrbe kellett érnem, uh jól elhúztam, nem tudtunk beszélgetni. Üdv!
Egyébként lehet az olajhűtő a kulcsa a dolognak, mert nekem F-esem van és azon van alapból. Sokan panaszkodnak itt a Castrol-ra, meg úgy általában a 10W40-re, én meg eddig mindig ezt használtam és soha semmi gondom nem volt vele. Ha nem húzom neki túlságosan, akkor szinte 0 az olajfogyasztás. Csak akkor tapasztalta hogy ette az olajat, amikor huzamosabban mentünk 170 körül. Persze ez a GS-nek extrém szituáció...
Rossz minőségű úton szerintem meg még sokkal jobb, a többi sportos(abb) motorhoz képest. Azok csak rázkódnak, meg pattognak.. ez meg ugyan hintázik, meg billeg, de ha ezt megszokja az ember, és akár ellene is mozog akkor sokkal gyorsabb rossz minőségű úton is.
Technikás szakaszokon, ahol nem nagy a tempó, nincsenek hosszú egyenesek.. csak lapolni kell egyik oldalról a másikra, simán tartható, és akár előzhetőek is sokkal komolyabb motorok.
Tegnap bennem is ugyanez fogalmazódott meg, amikor olyan kanyargós szakaszon mentem, ahol jó volt az út minősége.
Eddig én is azt számolgattam, hogy mikor cserélhetem már le a GS-emet 600-as GSXR-re, mert hogy annak sokkal jobb a futóműve, bátrabban lehet kanyarokban terelgetni...
De most rájöttem, hogy nekem eddig a rossz minőségű hazai utakkal volt gondom. Bőven több van még ebben a motorban, mint az én motoros tudásom és tapasztalatom!
Én tegnap voltam szlovákoson, és most már máshova nem is megyek...:-) Párkánytól indultam fel Léván át Selmecbányáig, és onnan vissza. Az utolsó 20-30 km kb. olyan, mint az USA-ban a Sárkány Farka! És jó az út minősége is. Néhol kicsit javított, de egyszer sem éreztem kanyarban, hogy most pattog ki alólam az első kerék...
A 10w40 valvoline-tól nekem is ezt csinálta...a 20w50-től pedig precíziós lett...Mint már írtam csak akkor lesz vacakabb ha 120 fok fölé megy az olaj hőfoka..
Lehet ,hogy a tuti tipp a 10w50?..mert a hátsó szám ugye a hőtűrésről szól.
..amúgy tervezek beépíteni egy olajhűtőt..és hogyni húsz kilót....hátha tartósan is húzhatom neki a kétszázat :)
Holnap 16h-kor jelenésünk van, de esőruhám még nincs, anélkül meg nem indulok neki...
Egyébként az Sv nem állat volt, csak a nyomatéka durva. Elhiszem, hogy kezelhető, sőt, tudom.
Azért a V2 még mindig baszottul bejön.
Kurva jó érzés, hogy ki van fizetve és egyszerű, mint a faék a GS... :D
@XJ900
kibaszott jó a motorod és még a szél sem tép le, nem igazán tudom, hova nem lenne jó... azt hiszem 3-400 után te azért pihentebben szállnál le.
Na most csicsi, remélem, holnap is ilyen idő lesz! Istenek, legyen így!
Hmmmmm.Nem éreztem állatnak az SV-t.GSR már lehet.Mentem GS-el is.Azon tanultam.Utána rögtön SV.És nem haltam bele.
De tény és való......................a pénz nagyúr.
Most terepeztem.Úgy döntöttem nem jön be.