Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szakadásveszély minden láncnál fennáll. Azért általában előbb megnyúlik annyira, hogy már nyilvánvaló a csere szükségessége.
Nekem a gyári volt még fenn, nem tudom pontosan milyen. A DL-eket állítólag hol D.I.D.-del, hol RK-val szerelik. Tehát ezek közül valamelyik.
Az szép! Milyen lánc van/volt fenn?
Nekem gyárilag Regina van. Most van benne 22500-de már vagy 4-5-ször utána kellett húzni, és már megint lazul. Csoda lenne, ha ősz végéig kibírná. Gondolom GS-nél nincs nagyon szakadás veszély?
eladó elsőkerék,tárcsa nélkül.enyhén sérült volt (pereme).tökéletesen fut!jóbék javították
ok
Vannak arra rokonok nem azzal lenne a probléma hanem a szabival, nem tudom hogy melózok augba, de mielőtt mész mindenféleképpen beírhatnád fórumba, hátha....
Tavaly ennél kopottabb gumival vittem műszakira, átment. Mondjuk másba ha akartak volna se tudtak volna belekötni.
Mondjuk győrből nincs épp közel. De ha neked úgy jó hogy lezúzol szegedig, majd onnan még délután megyünk együtt min.200 kmet a maros völgyéig, ahol sátrazunk, úgy már nem teljesíthetetlen a feladat. Egy nap 800 fölött (győrtől számítva) menni kemény lenne azért. Aztán másnap mennénk 560 körül, harmadnap én 500at, te meg ha győrig mennél akkor olyan 760 körül. Vagy akár lehet még egy este valahol a hegyekben, és akkor aztán tényleg mindenre lesz idő.
Vigyázz velük, nekem multkor powerkodtak a gumi miatt pedig még volt rajta, de nem volt neki szimpi h pályásan kopott:) Azért megbüntetett mert xenonom van. Rohadt férgek. Fő a biztonság mi? A jo lámpát meg szereljem ki és tegyem vissza a gyári szart. Persze ahogy ők elképzelték... Féreg motorossün még szemtől szembe kijelentette h a baszogassuk a motorosokat program keretén belül megfog büntetni, de akár ki is vonathatná a forgalomból azonnal. Meg nézi a jogsim h egy honapja van. azt magyaráz, nemtom mit szolt vna ha mondom neki h vonassa ki eddigis rendszám nélkül jártam:) Mocskok...
Még nem tudom. Kell még előtte egy hátsó gumit cserélnem, mert a mostani már a kopásjelzőn is túl el van kopva. Időhöz nem vagyok kötve, úgyhogy ha lesz gumi, csak az időjáráson fog múlni. Jobban szeretném nem hétvégén, üresebbek az utak, és talán kisebb is a rendőri jelenlét.

Olajban még van 2200 km, remélem nem kell előtte még azt is cserélnem, mert az úgy cinkes lenne.
Jó tudni, akkor azis van egy csomo itt, de azt éterrel keverem inkább a kis 2T dízel motorokhoz. :) de azért ahogy nézegettem nem egészen ugyanaz a petroleum mint a kerotozin. csak majdnem...
A kerosene egész pontosan petróleum ;)
Bemásolok vmit ami minden manualban benne van ahogy mondtad.

Ha nem érteni angol akkor használni google.

Do not use trichloroethylene, gasoline or any similar solvent. These fluids will damage the O-rings. Use only kerosine to clean the drive chain.

Gyengébbek lustábbak és a te kedvedért röviden a lényeges szavak mint gasoline nem = gázolaj hanem = benzin. A kerozin meg szarabb minőségű gázolajszerű olcso vacak. Nem komálom mikor vki ossza a hülyeséget. köszi. csumi.
mikor mész?
Nem tervezem uj lánc vásárlását, köszönöm a jo szándéku segítséget, de nekem jo lesz a gázolaj is, mindig ezzel használtam, most van 10k az 1000es gixerbe és meg se nyult a lánc pedig szeretem koppon huzni a gázt... Meg a crossal se volt semmi baj. Am0 nem okoskodásbol, a benzint elhiszem h nem jo de nem véletlenül gasoline van irva a manualban ami benzint jelent? :P
Azt tudom, de ahogy néztem az érdekes része az útnak, úgyis a déli szakasz. Ahonnan meg meg szeretném közelíteni, ott kanyargósabbnak tűnik a térképen
Na, ha csak 4 óra, az nem egész nap, marad még 8 óra motorozni Ha nekiindulok akkor reggel 7től este 10ig menés van

Stelvion nem jártam, de nem is vonz. A transzfogaras is azért nem lopta be magát a szívembe, mert mindig tele van. Legjobban am dombvidéken, és középhegységekben lehet motorozni, másod- harmad- és sokad rendű utakon. Ha forgalom nincs, az útminőség se zavar..
250 crosson nekem leesett a patentelő, pedig jo irányba volt fent, de a lánc nem esett le miatta, sőt alig lehetett levenni:) de ez mondjuk csak szerencse kérdése volt...
A térképen nem jó a csiganyál. Az Oasa tótól Tau Bistra, Sugag, Sebes az útvonal.
Minőség kérdése. Nekem a 180 lovas motoron is az van baj nélkül, meg a 30 lovas 125 2T-n is az volt csak nem D.I.D. hanem CZ mert csak az volt és a CZ ugy szakadt szét h a csapokat 3 felé törte mind a 2t, a lánc meg elrepült, én meg rugdosom a váltot h vegye már be a sebességet, haver meg földön fexik a röhögéstől h elrepült a lánc.
Én is így indultam neki.... Oszt jött a meglepődés.
Nekünk úgy volt 4 órás csak a 67c, hogy "átrohantunk" rajta.
Hát itt majd meglátod, hogy lehet 20-al nagyokat kanyarodni. A Stelvio ehhez ipari tanuló.
Hidd el nem hiába írtam amit írtam!
Pedig egy ideig telik csak utána csordul ki.
Pedig olvasd el papi!

Minden service manuálban ez van írva....
Köszi az infót. Ha csak pár szakasz murvás az nem jelenhet gondot senkinek. Néztem én is, hogy jó hosszú, érdemes előtte tankolni, sőt, muszáj.

120kmre biztos nem szánok egy napot, 700-800 kilométert a leghitványabb úton is magam alá gyűrök egy nekifutásra. Szerpentinen még nem várt rám senki, úgyhogy átlagsebességben nálam ez nem oszt nem szoroz, mert őrült módjára szoktam fűzni a kanyarokat (hajtűkanyar kivételével az összes kanyart be lehet venni 70-80 körül, csak koncentrálni kell, és nem telibefosni a csizmát ).

2 max 3 napot szánnék erre: 1300km , csak 650km/nap, vagy 430, de az meg igazán nem sok. Motorozni szeretnék nem nézelődni.
Szerény számításaim szerint 100 euróból kijön, ha nincs semmi malőr.

Az megint egy másik kérdés, találok e valakit aki el is jön velem, egyedül nem buli.
Hát...., nem tudom, nekem mégis 44 ezerig bírta a gázolajat, mert én is azzal mosom. Pontosan 43810-ig.
http://www.transalpina.biz/#hu
Itt az út honlapja, itt találsz infókat.