Jah...............tényleg.És kezes is meg kényelmes meg minden.Kellemes a fogyasztása.Csak menni kell vele meg ilyen dolgok.
Ja és minden igaz.Tényleg csak menni kell.Lánc most lesz cserélve.Olaj még 2000-et bir majd az is utána sokáig semmi.Gumi bírja még vagy egy 10-12e ig hátul.Elöl meg vagy 20e.Tehát 2-3 szezonig gyakorlatilag költségmentes.
Ahogyan látom kettőnk között nem nagy távolság van kb. 50Km-er
Esetleg lennél Te a tapasztalt GS tulaj?
Nem holnap lesz a vásárlás, van a feleségemnek egy 535-ös Viragoja és előbb az akarjuk eladni, ami és utána vásárolni, csak most szerelésen van generátor forgórésze össze éget és most van tekercselőnél.
Nincs valami link ahonnan GS kezelési leírást vagy szerelésit le lehetne tölteni?
Köszönöm!
A 130-is megfelel utazónők.
Ezek szerit az mondjátok jó választás.
Vételnél a külsőket vágom, csak gondoltam van olyan a mi esetleg más vasaknál nincs / rejtet hiba vagy gyárilag van valami a mi természetes csak nekem lenne fura /.
A kutyacsont csere az megoldás lenne csak az ülés vastagsága ami még gond lehet, a magasságán lehet változtatni csak a vastagságán nem.
Ataaa!
Lefigyelted a klubot? :)
Igen, ez a féktárcsákon és a kipufogón tud zavaró lenni. Emellett pár csavart, meg az aksitartó konzolt érinti, de azok már nem olyan zavarók. A blokk szépen le van kezelve, ott nem lesz rozsda.
A teleszkópok meg a blokk ne eressze az olajat az a nagyon fontos, mert akkor költeni kell rá. Nekem a lánc oldalán olajos volt a blokk alja, de kiderült, hogy a láncról csapódott, csöpögött oda. Itt még ereszthet a váltó, és lánckerék szimering, ami nem nagy gond, mert könnyen cserélhető és nem is nagyon drága. Máshol ne legyen olaj.
Az lenne a legjobb, ha egy GS tulaj ott lenne veled amikor megnézitek, mert hidegen azért adhat olyan hangokat, ami elriaszt, ugyanakkor teljesen normális a GS-nél. :-)
Az azért lehet jó választás, mert az F-en nagyon drága az idomcsere, és nagyon könnyen törik. 250-300 ezer a burkolat+fejidom. Akár egy kisebb dőlésnél is. Így emiatt nem kell aggódni. Én továbbra is félek...:-)
Remélem sikerül egy jót kiválasztani!
Jó motorozást!
Szia!
Köszönöm a kimerítő választ.
Szerintem az E lesz a választás.
Feleségemnek nem nagyon tetszenek az idomosok, mivel az Ő vasa lesz így neki kel, hogy tetsszen.
Nincs a klubban rendőr :) Én is szoktam néha annyival menni :)
Kutyacsont cserével bármiről leérhetne a lába. Az nem nagy mutatvány.
Ha GS-t vesztek (de ha bármi mást akkor is) egyik legfontosabb az eladó személye.
Ez a világ legtartósabb motorja is tud lenni, ha ésszel használják, de ha valaki sportmotornak képzeli akkor néhány 10ezer kilométer, és nyekk.
Legyenek épek a deklik (kicsit karcos lehet, durván lehorzsolt inkább ne), lehetőség szerint a suzuki dombornyomott felirat legyen meg mindkettőn. Fényezése is legyen gyári. Ha karbantartották rendszeresen, és igazolni is tudják, akkor a kilométer se legyen visszatartó erő. A saját majd negyedszázados gépembe 3,5 év alatt beletettem ~60ezret, számottevő gond nélkül.
Futómű elemeket is érdemes megnézni, valamint ne szivárogjon a blokk sehol. Pár perc járatás után legyen szép alapjárata, kis csattogás meg zakatolás lehet, de durva hangokat nem szabad hallani.
Láncszettet-fékbetétet is érdemes megnézni, és a tárcsa vastagsága is sokat elmondhat a futásáról.
Próbakörnél pedig számításba kell venni hogy 5ezer körül van egy kis torpanása a GS-eknek, de azon túllendülve jön a "tűzjáték".
Olajfogyasztást nyugodtan meg lehet kérdezni az eladótól. 1000 kilométerenként pár deci simán belefér.
Kb ennyi. Meg természetesen az árához illő legyen a portéka.
Én is azt mondom. A GS az nem a 140 utazóra van kitalálva.
120-130 az utazó vége. Szoktam ritkán :) 140-150el menni, de az nem utazás,hanem vitorlázás és izmozás. Karizom, nyakizom erősítés, combizom is megfeszül.
Nekem egy 2005-ös F-es modellem van.
-első teleszkóp kicsit gyengécske, így vészfékezésnél bekoppan, amúgy a mindennapi használatban tökéletes a fék.
-Az átlagfogyasztás nekem is 3,8 körül van a melegebb hónapokban, de ősszel és kora tavasszal sem haladja meg sokkal a 4 litert. Takarékos. Itt is előnyben vannak az F-esek, mert itt a fórumban is írtak már több fogyasztást E tulajok.
-Menetteljesítményről annyit, hogy ez a motor többet tud, mint amit kinéz belőle az ember. Nulláról 100-ra 5 másodperc körül ér el. Én már többször kihúzattam és 190 körül volt a vége. Nemrég valaki belinkelt egy oldalt, hogy milyen fordulaton mekkorának kell lennie a sebességnek, és nekem pont annyi, így tuti nincs elkalibrálva az órája. Ott a végsebességnek is 188,7-et írt az F-es modelleknek ha jól emlékszem, és nekem is addig kúszott fel kb.
5000-6000-es fordulat körül van egy kis megtorpanása, de 7000 fölött meglódul. Ha úgy váltogat az ember, hogy magasan tartja a fordulatszámot, akkor egész sportossá válik. Persze ez a motor nem arra való, de képes rá. :-)
A 130-140-es utazót vígan tudja.
Érdemesebb a valamivel drágább F-es modellek közül választani, mert úgy vettem észre, hogy sok pozitív tulajdonsága van a E-hez képest. Nagyobb végsebesség, kevesebb fogyasztás, nekem sosem volt gondom a menetszéllel, pedig ma is haladtam 10-20 km-t 170-180 körül. (ugye nincs a klubban rendőr :P)
Írták többen is, hogy nem érzik elég stabilnak a kormányt, amin én elcsodálkoztam, mert nekem hihetetlen stabil. Menet közben nyugodtan tudok kotorászni a zsebemben, behúzni a dzsekimet, nyíl egyenesen megy.
A keskenyebb gumik miatt mozgékonyabbnak, fürgébbnek tűnik pl. a CB500-nál, viszont pont ezért nehezebben tolerálja az útegyenetlenségeket is.
Köszönöm!
Azért gondolunk a GS-re mert azzal tanult, a 600-os magasak és nem akar olyat bevállalni amiről nem ér le telitalppal a lába, 162cm-er.
Mire figyeljek, van esetleg rejtett hibák?
Ha már alapból kéne a 140-es utazó (az már nagyon a teteje annak, amit a gs szeret, a 120-130 fekszik neki inkább), én inkább cbf 600-at vennék a helyedben
Hello,
Privát véleményem és tapasztalatom:
- enyém 3.8at fogyaszt,
- fék jó, a motorhoz elég,
- nem előzni való, ahoz gyenge, 80 felett nem gyorsul. Csak akkor ha 5 km-re előre senki nem jön szembe.
- városban nagyon király, 70ig jól gyorsul.
- olyan mint 1 öszvér, bírja a strapát.
- 120 felett kezd jönni a nagy szél,
- én max 160al mentem, és 170 a vége.
- Utazó 100-130ig király.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Feleségemnek szeretnénk venni egy Gs 500-t.
Kérdésem.
Mire figyeljek a vásárlásnál?
Milyen a fékhatás az egy tárcsával?
Milyen a fogyasztás?
Menetteljesítmény?
Utazóba tudja a 130-140-et?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Tony
A töltés alatt mit értesz? (nagy a sügérfaktorom).
Az aksi jó, az biztos. Ma feltöltés után is ezt a jelenséget produkálta.
Illetve erről még nem hallottam,hogy a feszszabályzó problémás GS-nél. Feszszabályzó is okozhat ilyet ami nekem van? +ha esetleg ez, akkor hirtelen romlott el, mert csak 2 napja van ez a helyzet. Az sokba kerül , ha rossz?
Jó ötlet ez is, én is jártam már igy, de erre spec gondoltam, van még benzinem, kb 40%on állhat a tartály.
Ha hétfőn lesz új gyertya meglátom mi a pálya.
Sok lehetőségem nincs szerelni (közös parkoló), ha a gyertya nem oldja meg, el kell vitetnem szerelőhöz. Legutóbb MOLnál tankoltam, de még ugyanezzel a tankkal mentem 250kmert, amikor még jó volt. Illetve amikor leáll a motor, újratöltött aksivel mindig újra tudtam indítani, felberreg, csak utána fél perc múlva leáll.
Ez a furcsa h csak 2 napja van a bedöglés. Elég hirtelen keletkezett a jelenség.
Bár persze sok minden elromolhat hirtelen is -ez oké.
Mitől merült le az akku? Főleg az után, hogy már beindult a moci, majd később már nem bír forgatni.
A töltésed jó? Ha kicsi az akkufesz, előfordulhat, hogy kihagy a gyújtás.
A feszszabályzó egyébként is problémás a GS esetében.
ha vettél gyertyákat és a hiba maradt, akkor térj át a benzin adagolás ellenőrzésére, szedd szét a benzin csapot (nem nagy kunszt még nekem is megy pedig tök hülye vagyok hozzá) ellenőrizni kell a csövek tiszták, akkor a membránt benne meg stb.... ha ott leszel úgy is látod, a fórumon meg találsz robbantott rajzot a benzin csapról
esetleg nem tankoltál valami olcsó kúton a probléma keletkezése elött?
Frankó!
Eléggé karcolja az ára fájdalom küszöböt :) :)