Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A "Rad"-ban is van és a SHOX-nál is...legalábbis nekem volt :)
Az olajshop pont ilyen. Előtte csörögj rájuk, de csak ritka gépeknél kell rendelni, a GS-hez sztem tuti lesz raktáron.
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki van nekem egy suzuki gs 500 e tipusú motorom,csak az a gond vele hogy az üzemanyag tankról két cső megy le a hengerre.
Az eggyik ami elossza az üzemanyagot a másikból meg állandóan ömlik az üzemanyag.
Az lenne a kérdésem hogy mi most a megoldás!
Akinek ilyen gép van kérem segítsen.
Oks, robert.jarosi@gmail.com...köszi szépen...

Esetleg olyan helyet nem tudtok, ahol bemegyek és megveszem az olajszűrőt, nem kell rendelgetni meg kiszállíttatni meg ilyenek? HA nem akkor megkérdezem a Motorrad-ban ahova viszem szevizbe, hogy nekik nincs-e :D

kössz mindent
Urak,

Valaki le tudná mérni nekem, hogy a gyári kormánysúly csavarja hány mm-es? Az átmérője és a hossza kéne, mert az egyikben 4,92 mm-es, a másikban 5,83 mm-es csavar van. (Nekem az 5,83-as törött bele.)

Köszi.
GSF400-hoz meg GSX400F-hez van egy jó nagy fájl, de gondolom az nem játszik...
GS400-ho nincs, 500ashoz van, és ez ugye a régi fajta, mint a Tied is. Nem hiszem, h a 400 és 500 közt nagy különbség lenne, max a furat kisebb, de ez a gyertyát vagy az olajat nem hinném, h befolyásolja. Ha kell a maual így, azt el tudom küldeni, csak adj egy mail címet. A másik. Az olajszűrő a karbantartás szempontjából talán a legkisebb tétel. Ha szerencséd van, meg tudja vki mondani, h jó e a Bandité, de erre kicsi az esély. Inkább vedd meg a belevalót, túl nagy a lutri sztem, és a hozzávaló sem vészes tétel:
Íme, hiflo katalógus, ha jól haluzok az 500-ba is ez kell, olajcsere előtt én is megnéztem.
http://www.hiflofiltro.com/17....
Itt meg sztem elég baráti áron meg tudod venni:
http://olajshop.hu/termekek/hi...

Ha kell a manual, dobj egy mail címet, holnap este tudom elküldeni. Üdv.
Nekem is túl lett töltve (max csík felett van) és nekem is ciripel, sőt ha meghajtom, akkor súgó sziszegő hangot is hallok, de csak menet közben. ha megállok és húzom neki, akkor szép hangja van, de alapjáraton is ciripel. Bár szerintem ez alap GS hang :-) Nekem nem engedi az olajat, de én a töltés után már 4000-et mentem és semmi probléma.
Egyébként nem 2600 ml, hanem 2900 megy bele, mert az olajszűrő is felvesz olajat.
nincs valakinek service manualja GS400-hoz. Akarok venni két gyertyát de nem tudom milyen kell bele, olajat majd megnézem a dekninél mennyit kell tölteni...meg jó lenne tudni, hogy a GSF400 Bandti szűrője jó-e rá, mert azt tudnék olcsón szerezni...help valaki pls....pénteken karbiszinkron plusz ezek lecserélve remélem utána sok hibamentes kilométerünk lesz
Sziasztok feltennék pár kérdést ha 2600ml olaj helyett 3000ml olaj lett beöntve a motoromba (gs 500 e) az okozhat kárt a motoromba? mert előjött rajta ilyen kis ciripelő hang.... és alul hiába cserélem ki a váltó tengejnél a szimeringet ereszti az olajat! Hétvégén legurultunk a tiszaföldvári motoros talira és fél úton megálltunk én meg észrevettem h nyomja az olajat alul és sztem ugyan onnan a szimeringtől.. valaki valami tanács? Repsol Moto 10w40 Sintetico Motor olaj van benne! Lehet ásványira vagy félszintetikusra kellene lecserélnem? Szelephézag állítás még nem volt a motoron meg karbi szinkron sem (32000km er van benne) lehet h az miatt van a hang? és ha igen akkor az baj ha így járok vele? vagy vigyem egyből szerelőhöz? Köszi előre is a válaszokat üdv és széles utat mindenkinek!
Nincs mit!
Ilyen kulcsot keress a szerszámok közt, vagy kérj egyet!
Ha sokat mész 2 személlyel, akkor meg hagyd 7-en, azt kész!
:D
KÖszönöm, nagyon segítség volt!
Bocs mindig elfelejtem a Windózos szarságot!
Pl ilyennel:
Köszönöm! Még annyi kérdés, hogy mivel is kéne tekergetni...? :)
JZ
Sziasztok!

Bárdinál van nagyon jó áron olajszűrő GSF400 Bandithoz...elvileg ez jó a GS400 E-hez?
Két személy esetén 7-es!
Egy személy esetén szerintem a 75 kilódhoz 4-5!(Inkább 4!)
Nekem +-90 kilónál évek óta 5-ös van!
Elöl tökig volt betekerve, de a telóolaj csere óta középen van és kibaszott kemény lett!Viszont sokkal jobb, mint amikor a régi olajjal himbálóztam tökig betekert állapotban!
Hát igazából, ahogy elnéztem, ezt is csak "konfekció méretre" gyártják, de még mindig jobb, mint a semmi... A mell résznél van benne két "negatív mell", nagyjából B, C kosár lehet így ránézésre Illetve a dereka szűkre van szabva, legalábbis egy férfi protektorhoz képest. Minden másban ugyanaz.
Azért ez is biztos sokat számít, hogy kényelmesebb legyen a kedves lányoknak...
Viszont tényleg sokat kell rá vadászni...
Üdv Urak!
Szeretnék segítséget kérni hátsó rugó állítás témában! Hogyan és mikor hova érdemes beállítani? A konkrétum két személy lenne 75+55kg, nulla csomaggal!
Előre is köszönöm!
JZ
kösz Blue!
de ha kisebb a frontbőség, kisebb a légellenállás is.
ergo, nem fuvatok semmit.
ha jól megy, akkor délelőtt Békáson talált darab talán jó lesz.


Jegember!
ha nekem is 2 hónap lesz, akkor az már a jövő szezon igen gondosan tervezett felkészülésének számít már.
a kicsi méret itt nagy hátrány.
kúpos menetkiszedővel,meg se próbáld,mert az szétnyomja az elejét és mégjobban beleszorul! ! !
2es fúróval belefúrsz,h bentre is bemenjen a csavarlazító.ázik pár napot,aztán elviszed olyan embernek,aki jól hegeszt.co val.felrakatod pár milimétert,megütögeted,párszor határozottan.és rá kell hegeszteni egy csavart,amit meg tudsz fogni.és mint a puncit,óvatosan,játszol vele.ki be.ha nem indul meg,még avival is rá lehet melegíteni.ha ígysem,akkor levágod a hegesztést,és kifúrod nagyobbal,és lehet olyan kiszedőt kapni,ami 4zet alakú,van hozzávaló előfúró,a,beleütöd és kitekered.ha ígysem jön ki,akkor kifúrod menetalapra,és menetfúróval kijön.ami fontos!a lyukat amit fúrsz a lehető legpontosabban fúrd középre.! ! ! ! ha nem tudtad rendesen kiszedni,akkor 10es menet bele,és helikol
Kedves forumtarsak!
Olyan szakmai kerdesem had legyen mar...
Szoval az elozmeny:eladtam kb 1honapja a Gs-emet,egy lengyel sracnak akivel azota egyutt szoktunk motorozni,en az Innovaval pirickalok utana .Eladaskor mondtam az uj tulajnak hogy a 4 kipufogo csavarbol 1-et nem tudtam kiszedni mert ez a jo Ir idojaras es az elozo "gondos"tulaj belerohasztotta. Gondolta hogy lefesti a kipufogot s megprobalkozik kiszedni.....na persze bele szakadt a csavar...
Ha esetleg volna vkinek otlete hogy hazilag hogyan probalkozhatnank azt megkoszonnem.
Igazabol nem az en dolgom lenne,de nagyon szivesen segitenek neki!
Koszonom!
Nekünk Vaterán sikerült kb. 10-ért egy használtat, de új állapotút szerezni, igaz vagy 2 hónapig vadásztunk. Mondjuk a nőisége igazából legfeljebb C kosárig "mérhető"... De még mindig jobb, mint a férfi...