Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Koszi:)
amikor en is hasonlo problemaval kuzdottem s nagyon keresgeltem a net-en....ezt a videot talaltam. Igaz,itt a szelep allitasrol van szo,de legalabb lathatod hogy fogj hozza...
Rem hasznos lesz a video!
http://video.google.com/videop...
Tetszik a mocid!
Csak a korlátozás nem , úgy hallatom, hogy nem csak a karbi és a kipu van fojtva a GS 500nál. Lehet, hogy tévedek.
Azért egy árat írhattál volna és egy elérhetőséget.
Lehet, hogy szombaton találkoznánk.
ezzel foglalkozni kell mert eléggé ereszt :S
Ha nem szivárog nagyon, akkor szelephézag állításig/ellenőrzésig kibírja. Én nem foglalkoznék vele; néha letörlöd az olajat, meg a beleragadt koszt, ennyi.
Sziasztok!

Ma vettem észre, hogy ereszt a szelepfedél tömítésem. Kicsit visszaolvasgattam és láttam hogy sokan cseréltek már előttem, de egy gyors kérdés: Mekkora meló kicserélni a tomítést?
Ha valaki vázlatosan fel tudná dobni a lépéseket, meg hogy mire ugyeljen az ember, akkor nagyon hálás lennék!
Előre is koszi :)
Igen eladó de kicsit többért!

Suzuki Hollósnál 2003 július 14.-én vásárolt ,szervizkönyves, A.korl-al már vezethető..de „okos” ..rendszeresen karbantartott motorral,friss olajjal,gyertyákkal ..egy éves aksival és sok extrával,agyonpátyolgatott családtag . A gyári dokumentációk ,szervizkönyv (vezetett), szerszámok és mindkét gyári kulcs megvan! :)

Extrák:
-Kicsi indexek
-Magicar pageres riasztó (a zsebedben is jelez)
-Bukócső
-ledes izzók
-egyedi kipuff
-módosított hátsó lánckerék (túránál jól jön…nem pörög annyit a motor)
-plexi
-polírozott felni
-kicsi csepp alaku karbon tükör (azaz azt is adom mert inkább tettem föl egy színre fényezett másikat amiben lehet is látni ,hogy mi történik mögötted)
-olajhőfokmérő
-highway hawk kormány
Stb..
Amit adok hozzá:
-eredeti kormány, kipuff,lánckerék,tükrök és indexek + 1db jó állapotú első abroncs.
Ez még Japó...akinek ez jelent valamit az értékeli is! :)
Én FBS-el kentem meg vékonyan a szűrőház fedelét, mert a múltkor az új tömítéssel amit a champion szűrőhöz adnak úgy meg kellett tépnem a három kicsi csavart mint az ökör. Most is uj tömítést raktam (most is championos) + paszta így elég volt fele nyomaték.
ha rajta lenne nem 20 lenne!
Rajta van a féktárcsa?
Sziasztok!

Jó állapotú GS 500E-t keresek, megvételre.
450-500e.Ft magasságában.
Székesfehérvári vagyok, jó lenne a környéken / 100-150 Km /
Köszönöm!
Tony
elsőkerék eladó!nem kell senkinek? amikor majd nem lesz,akkor meg sírtok............20e az ára
Az olajszűrőhöz mindig adnak (a HF133-hoz biztos) tömítőgyűrűt. Azt is ki kell cserélni, valószínűleg az szivárog.
A csavarokat nem ajánlatos megtépni!
azzal nagyon óvatosan, már nem egy embernek sikerült beletörni
Sziasztok!

Köszi szépen a karbis tippeket, igyekszem a végére járni, és akkor megírom majd a teljes sztorit, részletekkel.
Még egy kérdésem lenne: az olajszűrő fedelén a 3 csavart mennyire szoktátok meghúzni? Ha szivárog, az tömítés gond, vagy rá kell húzni jobban a csavarokat? Köszi!
Nem tudom miért csinálta, nem lehet, hogy nagyok a képek amit küldeni akartál?
Ma elkelt a Virago 440e.-ért az egyik ismin haverja beleszerelmesedett.
Tied eladó?
Küldtem mailt de visszadobta :(
Adj egy számot..koccolunk... átadom a röntgen rajzot...így bátran belefoghatsz!
Köszi, remélem nálam is ok lesz. Azt hittem egy pillanatig, hogy ma Téged meg barátnődet láttalak az Esso kút melletti körforgóban olyan 10 óra felé, olyan színű GS ment el mellettem mint a Tiéd, de ez még a régebbi szögletes lámpás volt, mint az enyém. Uh akkor valszeg nem Te voltál:).
Köszönöm, akkor nem ma állok neki, hanem megvárom a köv. szabadságomat, egyébként zamárdi vagyok,de Pesten dolgozok!
nekem van, bár nem a gsről hanem még a 250-esemről, emlékszem rá hogy jó gumi volt hamar bemelegedett és tartotta is elég sokáig, esőbe meg marha jó volt azt is tom
Tegnap sikerült bugázni egy "új" gumit hátulra. Pirelli MT 75, vagy valami ilyesmi. Kíváncsi leszek rá, elsőre nem tűnik rossznak. A korábbival nagyon meg voltam elégedve, Bridgestone BT39 R, a Pilis után egy minimális majrécsík még maradt rajta, de azt már nem közúton szerettem volna eltüntetni. Sajna mostanában a Győr Bp távot többször megjártam, és ez meg ledarálta a közepét. Ezzel a Pirellivel van valakinek tapasztalata?
Ilyen könnyen előfordulhat, szinkron után az enyém sem ment úgy mint előtte. Beszéltem szerelőmmel, állított a karbin (a tűt rakta egyel lejjebb), és most tényleg olyan, mint volt, könnyebben és virgoncabban kipörög, ha 100-ról előzök, akkor sem kell feltétlen visszaváltani. Annyi, hogy ahol korábban 4,3 evett, ott most kéri a majdnem 5 litert. Valamit valamiért.
Karbi! Jó ,hogy téma.. Mióta szinkron volt..és precízen csináltuk...olyan érzetem van ,hogy egy-két paci elszaladt....pedig a logika szerint..hááát :( Szelepek hézagon,légszűrő új,gyertyák újak és 20/50 castrol van benne.
Még robbantott ábrám is van róla...kitűzve a garázs falára!
Sajnos holnap azaz ma nem leszek gépközelben...de csüt. du-tól
..ha bármi kérdésed lenne segítek!
..ha Fővárosi vagy akkor akár személyesen is!
Jelzem ,hogy mindent ki kell szedni..nem csak a kereket! :(
Nyugi..nem nehéz!