Aug 1. hetében megyek egy 1 hetes erdélyi túrára, és kellene néhány tanács, dobozolást, csomagolást illetően!
Eredetileg arra gondoltam, mindent bepaszírozok egy tanktáskába mindent, ill. egy hátit ráhálózok az utasülésre, mert sokallom a konzolért, a hátsó dobozért meg a nyeregtáskáért a potom 100k-t...
Szállás hotelben, úgyhogy gyakorlatilag "csak" a szokásos túracuccok (esőruha, váltás alsóneműk, biztonsági cuccok) kellenek, de félek nem fog beférni...
Javaslatok, ötletek? Persze ha van valakinek olcsón komplett koncol és dobozszett, szívesen várok árajánlatot is!
ez volt nekem is, de nem sárga csekk jön hanem egy újrahasznosított papírból készült nem tom mi, amire illeték bélyeget kell rakni a megfelelő összegben amit postán lehet megvásárolni, és úgy kell feladni, de mondom fellebbezni mindenféle képen megéri, ja meg lehet kamat mentes törlesztést is kérni ami lebontja akár havi 2000 ft-ra
Szokás. Ha a parkolóban 10-es tempónál elesel, és látja a rendőr, ő is megbírságolhat, hiszen közúton balesetet okoztál. Ha minden szabályt betartasz, elvileg nem tudsz balesetet okozni saját magadnak sem (legalábbis ilyesmi a hozzáállás).
jesternek is valószínűleg menni fog, hogy nem az út és látási viszonyoknak megfelelően választotta meg a sebességét; aztán kalap, kabát, sárga csekk.
Bukócsövem az van, csak még nem tudtam felrakni, mert az egyik csavarhely kb. 0,5 cm-rel odébb van. Azt majd meg kéne hajlítani, vagy más úton-módon helyrerakni.
Ja, és hosszabb (szélesebb) menetes szár (csavar) is kéne a blokkhoz, hogy fel tudjam pattintani. Azért kösz a felajánlást... (tudom, eső után köpönyeg... )
nekem az a tükrös rész nem volt amit mondtál, csak kormány csere és a fékkar csere meg azt a kis alu lapot rakták vissza, valami tömítő anyaggal, meg hát a karcok, én csak olyan 30-40 el estem szal nekem csak ilyen 5-6 méter körül csúszott a motor, ja meg ugye nem csutka kormányom van, ja igen a büntetésről meg annyit hogy próbálj meg fellebbezni még mikor 2 éve estem el a másik mocimmal akkor akartak megbüntetni 30 ropira és írtam hogy nem tom kifizetni ezért meg ezért és csak 15 lett belőle, ja és ha kell bukócső szolj mert még mindig kell egy 3. ember
A haver aki értem jött, azt mondta, hogy megindították a szabálysértési eljárást, mivel személyi sérülés történt (de NEM máson...), ezért várhatom majd a csekket. Hát így zakózzon az ember. Állambácsi még ezért is szedi a sarcot, amiért ilyen béna voltam... (Zárójelben jegyzem meg, ez legyen a legnagyobb kár.)
A zárójelentésre 70-et írtak, de a fene tudja... Pilisszentkereszt előtt, az egyenes végében volt. Kb. itt. Szerintem nem volt annyi, mert már elég jól ismerem a terepet, egy ilyen kanyar előtt biztos nem téptem annyival...
MDS Sprinter Whirl asszem. A sisak tarkója ripityára törött, kilátszik az üvegszál (üveggyapot?). Majd próbálok fellőni pár képet. Tudom, a sisak (sajnos) CS, max. robogózásra lenne jó, de inkább arra se.
Én azt mondanám, hogy szerencsésen estem. A jelekből az látszik, hogy kicsúszott alólam a motor (vagy leugrottam róla?), mert seggel/háttal értem földet.
Az alkatrészek kb. mennyiből jöttek ki neked? (Ahogy számoltam, sisak függvényében 20-50e-s tétel lesz, no meg a szabs. bírság.)
azta rohadt ........ pedig nem eshettél sokkal nagyobbat mint én mert kb nekem is ezek törtek jöttek le, hagy kérdezzem hogy milyen sisakod vol/van? a másik hogy azonnal cserélni kell ha ekkora ütést kapott még ha nem is látszik rajta semmi, az már meg gyengült sisak
Nem követtem senkit. Nem tudom mi volt pontosan, valószínűleg csúszós volt az út, én meg elcsúsztam. Csak arra emlékszem, hogy melóhelyről elindulok haza...és a kórházban ébredek. Eléggé bevertem a fejem, de tényleg csak karcolásokkal megúsztam.
Amúgy az a lemez v. dekni matrica is lejött, meg kicsit karcolódott a blokk, kipuff. Más baja nem lett. De kb. úgy voltam, hogy lesz.rom a motort, én legyek egyben, hozzám drágább az "alkatrész", a GS-t meg vhogy összelegózzuk. Ha nem, akkor megy a roncstelepre...
Tank leszed..tank alatti csap elzár 4db imbusz kicsavar...karter cső lehúz...régi tömítés ki..ha jó minőségü újra cseréled nem kell alá semmi..ha viszont a régi még puha és csak kicsit könnyezett...akkor hőálló Loctite paszta VÉKONYAN alá ás cupp! Imbusz visszahúz keresztben..és nem állat módjára...karter cső visszatol (ha már a tank lent...akkor az összes lehúzható gummacső lecuppant..szilikonnal befúj)....benya cső vissza...tank csap kinyit..csavarok vissza...és használja tovább vigyorgó orcával..
na........
mi történt? remélem nem épp követtél valakit és az lett amit a múltkor írogattunk
egész szerencsésen megúsztad egyébként , a jobb oldalról az a kis Suzuki feliratos alu lemezke nem jött le?
Abban kérném a segítségeteket, hogy a következő alkatrészeket hol találnék? Lehetőleg bontó vagy hasonló:
- fékkar
- fékolaj-konzol bilincse (amibe belecsavarom a jobb tükröt, mert menetestől kitört)
- jobb kormánycsutka (esetleg kormánysúly).
Volt egy kis perec, de nem vészes. Előre is köszi.
Aug 1. hetében megyek egy 1 hetes erdélyi túrára, és kellene néhány tanács, dobozolást, csomagolást illetően!
Eredetileg arra gondoltam, mindent bepaszírozok egy tanktáskába mindent, ill. egy hátit ráhálózok az utasülésre, mert sokallom a konzolért, a hátsó dobozért meg a nyeregtáskáért a potom 100k-t...
Szállás hotelben, úgyhogy gyakorlatilag "csak" a szokásos túracuccok (esőruha, váltás alsóneműk, biztonsági cuccok) kellenek, de félek nem fog beférni...
Javaslatok, ötletek? Persze ha van valakinek olcsón komplett koncol és dobozszett, szívesen várok árajánlatot is!
Köszi előre is!
L.