Hali
Valszeg a karbi szinkron nem sikerült jól, ennek kéne újra nekiállni, illetve csinálhat ilyet akkor, ha valahol falsot szív, ez is lehet attól, hogy rosszul lett visszarakva szinkron után a légszűrőház, illetve a karbi és a ház közötti gumiharangok. Én ezeket nézném meg.
Olyan kérdésem lenne, hogy meleg motornál mondjuk egy lámpánál meg kell állnom, és ha kb 3000-es fordulatnál behúzom a kupplungot, akkor csak kb. 2500-ra esik a fordulat, és ezt megtartja alapjáratnak (szívató rég vissza van nyomva teljesen, és a gáz is teljesen alap helyzetben). Ha picit ráengedem a kupplungot (1-esben van), és ezzel a fordulatszámot leejtem 2000-re, és itt újra behúzom a kupplungot, akkor innen szép lassan visszaesik 1500-ra (ami a normál alapjárat). Ha adok egy kis gázfröccsöt, felpörgetem 3000-re, akkor újra a 2500-at tartja meg... Tapasztaltatok ilyet? Mit lehet ezzel kezdeni? Nemrég volt egy szerviz karbi pucolással, azóta produkálja... Köszi!
Én akkor szedtem szét először a moci hátulját amikor az 3 éves volt...és döbbenten tapasztaltam ,hogy a nyeklő nyakló cuccokban nincsen zsír...de még a hátsó lengő villa tűgörgős csapágyaiban sem volt.....és szárazon ugye minden nyikoroghat!
Nem nagy durr szétszedni és leápolni...ha precíz vagy fél nap alatt megoldod!:)
Szevasztok!Kérdésem volna!
1.Mi a fene tud nyikorogni, csikorogni gödröknél a hátsó futóműben?
2.Elég, ha fújok zsírzó anyagot a csuklópontokhoz?
3.Volt már egyáltalán valakinek ilyen parája?
Ezt megfontolnám a helyedben
Ugyan ez nem 1 doboz, hanem 3. Annak ellenére is hogy kicsit kopottak, meg kis vágás kis hegesztés kell a konzolnak, hogy GS 500 kompatibilis legyen, sztem nagyon jó áron van! ..és nem gagyi kínai dobozok
Immár működik az Android OS. re általam írt útvonal logoló programocska, akit érdekel szívesen odaadom tesztelni.
Még egy kicsit nagyocska a KML file(GoogleEarth ben egyből nézhető tracklog) de majd alakítok rajta.
Az útvonalon kivól folyamatosan rögzti az időt, sebességet, megtett km-eket, magasságot, gyorsulást(ez még nem tökéletes) balra ill. jobbra való dőlésszöget, ha pl fixen tanktáskára v. tankra rögztjük a telót. A legutolsó un. Telemetry pont-on a maximumokat is rögzíti, látsd a képen.
Szóval aki kipróbálná írjon mail-t
A töltés alatt a töltést értem. Tehát a motor által generált elektromos áramot, amivel az akkumlátort tölti, illetve látja el a motor elektromos rendszerét. Abból gondoltam, hogy lemerült az akkud. Azt nem írtad miért. Csak úgy spontán nem szokott lemerülni, főleg nem úgy, hogy előtte használtad a motor, tehát elvileg töltötte az akkudat. Vagy addig indítóztad amíg lemerült?
A fesszabályzója ugyanaz mint az SV -é, előfordul, hogy beadja a kulcsot, ilyenkor nem tölti az akkut, és az lemerült. A csökkenő feszültség okozhat gyújtáskimaradást, meg stb.
Habár az általad leírt hibajelenség inkább üzemanyag probléma lehet, egy töltést lehet mérni, biztos ami biztos alapon.
Jó ajánlat!
Csak a Virago most szerelőnél van, ahogy lentebb írtam.
91-es szép állapotú, egyenes kormány kitolt lábtartó oldaltáska, kisebb karcok találhatók rajta. 77xxx km-er van benne, kb 300km-el ezelőtt teljes szerviz gyertya, olaj+szűrő, benzin szűrő, szelep állítás, karbi szinkron, elől új gumi kb 20km-rt futott. 25kw-os papírokkal.
450e-re gondoltam.
Tiedről mit lehet tudni?
Előre is köszi a válaszod!
Tony
Teljesen igazad van.
Csak tavaly tette le a vizsgát, most egy 535 Viragoja van, szép állapotban / egyenes kormány kitolt lábtartó stb./ csak nem jön be neki, ezért gondolkodunk a GS-en, ilyennel vizsgázott.
A Te vasad kicsit drága lenne kezdő macinak, max. 500e-re gondoltunk.
Hát még nekem.Csak fordítva.Viszont nem öreg karbis gép,elég a power egy jó ideig.Pláne hölgynek.Van két tárcsa rajta.Ahogy néztem a GS-ek árait ha csak meg szeretnéd közelíteni az évjáratát a 2006-2007-nek máris felugrik az ára 700 körülire vagy még többre.Akkor már jobban megéri egy modernebb inyektoros erősebb gép picit többért.De te tudod.
Szívesen segítenék, de én nem vagyok tapasztalt sajnos! :-)
Én tavaly óta motorozom, és ez az első motorom.
Vannak itt a klubban igazi veterán GS-esek, ők jobban vágják a dolgokat. De ha nem sikerül mást találni, szívesen elmegyek megnézni.
A fórum tulaj, Blue Devil profilját és weboldalát ajánlanám a figyelmedbe, ott sokmindent megtalálsz a GS-ről! ;-)
Valszeg a karbi szinkron nem sikerült jól, ennek kéne újra nekiállni, illetve csinálhat ilyet akkor, ha valahol falsot szív, ez is lehet attól, hogy rosszul lett visszarakva szinkron után a légszűrőház, illetve a karbi és a ház közötti gumiharangok. Én ezeket nézném meg.
Olyan kérdésem lenne, hogy meleg motornál mondjuk egy lámpánál meg kell állnom, és ha kb 3000-es fordulatnál behúzom a kupplungot, akkor csak kb. 2500-ra esik a fordulat, és ezt megtartja alapjáratnak (szívató rég vissza van nyomva teljesen, és a gáz is teljesen alap helyzetben). Ha picit ráengedem a kupplungot (1-esben van), és ezzel a fordulatszámot leejtem 2000-re, és itt újra behúzom a kupplungot, akkor innen szép lassan visszaesik 1500-ra (ami a normál alapjárat). Ha adok egy kis gázfröccsöt, felpörgetem 3000-re, akkor újra a 2500-at tartja meg... Tapasztaltatok ilyet? Mit lehet ezzel kezdeni? Nemrég volt egy szerviz karbi pucolással, azóta produkálja... Köszi!
Mit kell leszerelni?Gondolom kerék ki, ....
Csak nagyjából, hogy mire figyeljek, mert holnap nekiállok.
Nem nagy durr szétszedni és leápolni...ha precíz vagy fél nap alatt megoldod!:)
1.Mi a fene tud nyikorogni, csikorogni gödröknél a hátsó futóműben?
2.Elég, ha fújok zsírzó anyagot a csuklópontokhoz?
3.Volt már egyáltalán valakinek ilyen parája?
Ezt megfontolnám a helyedben
Ugyan ez nem 1 doboz, hanem 3. Annak ellenére is hogy kicsit kopottak, meg kis vágás kis hegesztés kell a konzolnak, hogy GS 500 kompatibilis legyen, sztem nagyon jó áron van! ..és nem gagyi kínai dobozok
Dobozok+konzol
Itt az e.mail :
tony.bulldog@citromail.hu
Köszi!
Tony
Az oldaladon lévő eladó holmik miatt kereslek!
Ha meg vannak még lszi hívj vagy a írj az elérhetőségemre:
Mihu:
06-70-5163601
amihucza@gmail.com
Elő
re is köszönöm
Immár működik az Android OS. re általam írt útvonal logoló programocska, akit érdekel szívesen odaadom tesztelni.
Még egy kicsit nagyocska a KML file(GoogleEarth ben egyből nézhető tracklog) de majd alakítok rajta.
Az útvonalon kivól folyamatosan rögzti az időt, sebességet, megtett km-eket, magasságot, gyorsulást(ez még nem tökéletes) balra ill. jobbra való dőlésszöget, ha pl fixen tanktáskára v. tankra rögztjük a telót. A legutolsó un. Telemetry pont-on a maximumokat is rögzíti, látsd a képen.
Szóval aki kipróbálná írjon mail-t
A fesszabályzója ugyanaz mint az SV -é, előfordul, hogy beadja a kulcsot, ilyenkor nem tölti az akkut, és az lemerült. A csökkenő feszültség okozhat gyújtáskimaradást, meg stb.
Habár az általad leírt hibajelenség inkább üzemanyag probléma lehet, egy töltést lehet mérni, biztos ami biztos alapon.
Csak a Virago most szerelőnél van, ahogy lentebb írtam.
91-es szép állapotú, egyenes kormány kitolt lábtartó oldaltáska, kisebb karcok találhatók rajta. 77xxx km-er van benne, kb 300km-el ezelőtt teljes szerviz gyertya, olaj+szűrő, benzin szűrő, szelep állítás, karbi szinkron, elől új gumi kb 20km-rt futott. 25kw-os papírokkal.
450e-re gondoltam.
Tiedről mit lehet tudni?
Előre is köszi a válaszod!
Tony
Jó éjt!
Ne is add oda 500ér.
Megfelelő árat kérsz érte.
500-ért meg sajnos nem adnám el.
http://www.akmt.hu/
Itt fent a 3 motort ábrázoló kép közül kiválaszthatod a GS500-at és nagyon sok információ, tapasztalat van ott róla.
Hol találnám a weboldalt?
Csak tavaly tette le a vizsgát, most egy 535 Viragoja van, szép állapotban / egyenes kormány kitolt lábtartó stb./ csak nem jön be neki, ezért gondolkodunk a GS-en, ilyennel vizsgázott.
A Te vasad kicsit drága lenne kezdő macinak, max. 500e-re gondoltunk.
Én tavaly óta motorozom, és ez az első motorom.
Vannak itt a klubban igazi veterán GS-esek, ők jobban vágják a dolgokat. De ha nem sikerül mást találni, szívesen elmegyek megnézni.
A fórum tulaj, Blue Devil profilját és weboldalát ajánlanám a figyelmedbe, ott sokmindent megtalálsz a GS-ről! ;-)