Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az IMET-nél is van egy csomó, rég jártam náluk, de emlékeim szerint nem olyan vadak az árak: ld. indexlámpák.
Én se vita céljával említem, de a fojtószelep állása tapasztalatom szerint nem csak alacsony fordulatra van kihatással. Még belekeverhetjük a külső hőmérsékletet, különböző fúvókák méretét, súbertű helyzetét, fals levegő szívását... (szóval kismillió okot), de sokkal előbbre nem leszünk.

Amúgy meg karburátoros gépeknél szinte nem létezik tökéletes beállítás: vagy az alsó fordulatszám-tartományban lesz jó és felül húz kevésbé, vagy alul köhög és felül megy szépen.
Már nem azért hogy vitatkozzak, de a folytószelep szinkronnak kevésbé kinyitott folytószelep állásnál van szerepe. A gyertyakép meg csak akkor mérvadó ha mindenhol ugyanolyan szar, ha alul jo és csak fent szar akkor mire leállítja naggyábol semmit sem fog látni. Nekem full szép a gyertya mégis alul keveset kap felül meg sokat...
Vagy karburálási probléma. Első körben egy karbipucolást, vagy ha ez nem elég, talán egy karbiszinkront megérne csináltatni. Ha másképp nyitnak a pillangószelepek, akkor is szokott jelentkezni ilyen probléma nagyobb fordulaton. (6000+ rpm)

A gyertyákat nézted? Milyen színű az elektróda? Az is sokat segíthet a diagnózis felállításában. (Fehér, szürke: kevés nafta; olajos, fekete, kokszos: sok üzemanyag.)
Biztos a dizánny ára! (értsd: minél rondább, annál drágább )
Az lehet hogy kevés üzemanyagot kap. Valami dugulás lehet az oka pl a karbiban.
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni.

Mi lehet a baj akkor, ha pl. 3. sebességfokozatban jó nagy gázt adok, és olyan 6000 fordulat felett rángat, mintha mindig meg-megtorpanna a gyorsulás, no persze eljut 8 vagy akár 9 ezerig de szaggatva. Ha lassan húzom a gázt akkor nem tapasztaltam. Azonban előzéskor kellemetlen, amikor megtorpan.
Ugyanezt éreztem amikor hétvégén autópályán közlekedtem,.

Előre is köszi
hát én ezt nem értem van 3000 ft ért párban is, meg van hogy egy db 17.000 ft? meg 30.000ért párban, mi ez a nagy árkülönbség?
A Bázismotornál van mindenféle (gyakorlatilag ami a Lajos katalógusban megvan, azt náluk is megtalálod). Egy link.

Ha rákeresel a "*MICRO* MINI INDEX" kifejezésre, kidob egy csomót.
Régebben még Counter Strike-oztam, akkoriban az volt a CS, most már csak nemes egyszerűséggel csere.

Jin_Ke -- ott a pont.
áj tink CS= Counter Strike, vagy Csere
ajánljatok pls valami kisebb indexet mint a gyári ami jó a gshez, amin a legkevesebbet kell átalakítani, kösz
CS?
Na ma megvolt az olajcsere, szűrőcsere, gyertyacsere, vettem egy protektoros együttest, hnap karbiszinkron és elvileg szezonra kész...még pont időben
Románia, Transalpina (67 c út).
Egy nap alatt megvolt a Transzfogaras, és a Transalpina. 460 km-es kör, maratoni nap volt....
Újra menetkész a paripa! Már csak nekem kell "hozzágyógyulnom".

Olcsón megúsztam a javításokat:
- tükörlap CS
- tükörtartó bilincs CS
- fékkar CS
- jobb kormánycsutka CS.

Remélem jó ideig nem kell semmit se cserélnem újra...
Maxra állítsd.
Kettő megy a csaphoz. A benzincsaphoz.
Az egyik a normál, a tartalék feletti, a másik a tartalék.
Talán nagyon tele van a tankod.
A tankon is van egy csap, amit csavarhúzóval lehet elzárni.
Szia!
Az enyém is ciripel.
Szerintem a szintetikus olajtól.
Szabad a gazda!
Nem tudom, de én is el szeretnék oda menni!
Injektoros vagy karbis ez? Nekem az injektorok szólnak moslék módra...
Túra kormány amit a piros mocin láttam...esetleg nem eladó?:)
No. Olajshopban megrendeltem a szűrőt és gyertyákat, 17:00-re megyek érte. Fater estére megszerzi az olajat. Csere, aztán holnap karbiszinkron...remélem holnap már teljesen menetkészen minden probléma nélkül motorozhatok Zebegénybe
A gyári csutkakormányt is vissza kéne raknom, de egyszerűen nincs hozzá kedvem, pedig ez a túrakormány kibaszott kényelmetlen...meg levenni is macerás
Hol jártam?