Én se vita céljával említem, de a fojtószelep állása tapasztalatom szerint nem csak alacsony fordulatra van kihatással. Még belekeverhetjük a külső hőmérsékletet, különböző fúvókák méretét, súbertű helyzetét, fals levegő szívását... (szóval kismillió okot), de sokkal előbbre nem leszünk.
Amúgy meg karburátoros gépeknél szinte nem létezik tökéletes beállítás: vagy az alsó fordulatszám-tartományban lesz jó és felül húz kevésbé, vagy alul köhög és felül megy szépen.
Már nem azért hogy vitatkozzak, de a folytószelep szinkronnak kevésbé kinyitott folytószelep állásnál van szerepe. A gyertyakép meg csak akkor mérvadó ha mindenhol ugyanolyan szar, ha alul jo és csak fent szar akkor mire leállítja naggyábol semmit sem fog látni. Nekem full szép a gyertya mégis alul keveset kap felül meg sokat...
Vagy karburálási probléma. Első körben egy karbipucolást, vagy ha ez nem elég, talán egy karbiszinkront megérne csináltatni. Ha másképp nyitnak a pillangószelepek, akkor is szokott jelentkezni ilyen probléma nagyobb fordulaton. (6000+ rpm)
A gyertyákat nézted? Milyen színű az elektróda? Az is sokat segíthet a diagnózis felállításában. (Fehér, szürke: kevés nafta; olajos, fekete, kokszos: sok üzemanyag.)
Mi lehet a baj akkor, ha pl. 3. sebességfokozatban jó nagy gázt adok, és olyan 6000 fordulat felett rángat, mintha mindig meg-megtorpanna a gyorsulás, no persze eljut 8 vagy akár 9 ezerig de szaggatva. Ha lassan húzom a gázt akkor nem tapasztaltam. Azonban előzéskor kellemetlen, amikor megtorpan.
Ugyanezt éreztem amikor hétvégén autópályán közlekedtem,.
Kettő megy a csaphoz. A benzincsaphoz.
Az egyik a normál, a tartalék feletti, a másik a tartalék.
Talán nagyon tele van a tankod.
A tankon is van egy csap, amit csavarhúzóval lehet elzárni.
No. Olajshopban megrendeltem a szűrőt és gyertyákat, 17:00-re megyek érte. Fater estére megszerzi az olajat. Csere, aztán holnap karbiszinkron...remélem holnap már teljesen menetkészen minden probléma nélkül motorozhatok Zebegénybe
A gyári csutkakormányt is vissza kéne raknom, de egyszerűen nincs hozzá kedvem, pedig ez a túrakormány kibaszott kényelmetlen...meg levenni is macerás
Amúgy meg karburátoros gépeknél szinte nem létezik tökéletes beállítás: vagy az alsó fordulatszám-tartományban lesz jó és felül húz kevésbé, vagy alul köhög és felül megy szépen.
A gyertyákat nézted? Milyen színű az elektróda? Az is sokat segíthet a diagnózis felállításában. (Fehér, szürke: kevés nafta; olajos, fekete, kokszos: sok üzemanyag.)
Segítséget szeretnék kérni.
Mi lehet a baj akkor, ha pl. 3. sebességfokozatban jó nagy gázt adok, és olyan 6000 fordulat felett rángat, mintha mindig meg-megtorpanna a gyorsulás, no persze eljut 8 vagy akár 9 ezerig de szaggatva. Ha lassan húzom a gázt akkor nem tapasztaltam. Azonban előzéskor kellemetlen, amikor megtorpan.
Ugyanezt éreztem amikor hétvégén autópályán közlekedtem,.
Előre is köszi
Ha rákeresel a "*MICRO* MINI INDEX" kifejezésre, kidob egy csomót.
Jin_Ke -- ott a pont.
Egy nap alatt megvolt a Transzfogaras, és a Transalpina. 460 km-es kör, maratoni nap volt....
Olcsón megúsztam a javításokat:
- tükörlap CS
- tükörtartó bilincs CS
- fékkar CS
- jobb kormánycsutka CS.
Remélem jó ideig nem kell semmit se cserélnem újra...
Az egyik a normál, a tartalék feletti, a másik a tartalék.
Talán nagyon tele van a tankod.
A tankon is van egy csap, amit csavarhúzóval lehet elzárni.
Az enyém is ciripel.
Szerintem a szintetikus olajtól.
A gyári csutkakormányt is vissza kéne raknom, de egyszerűen nincs hozzá kedvem, pedig ez a túrakormány kibaszott kényelmetlen...meg levenni is macerás