Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most tartok 27 ezer km-nél, és motorozom 3 éve, de én sem merem mondani hogy tudok motorozni, de tényleg az a legfontosabb amit előttem is leírtak, hogy ne akard utolérni a többieket, ami nem megy még azt nem kell erőltetni, egyébként voltam már két tréningen is és tényleg minden Ft-ot megért de igazán kanyarodni, ezen a tréningen tanítottak meg http://www.motorostestveriseg....
Erről jut eszembe, hogy nekem még nem ért le a lábtartó, amikor előttem a 2011-es cbf 1000 már érintette az utat. Mondjuk való igaz, hogy ő atom stabilan, rezzenéstelenül suhant és utána gyorsított ki, én meg küzdöttem a bírkózó géppel, de nem maradtam le. Meg is dícsért az öreg, hogy milyen fickósan nyomom, aztán a parkolóban megvártuk a többieket.. pisi, üccsi és még vártunk.

Idén májusig úgy gondoltam, hogy már majdnem mindent tudok amit tudhatok. Aztán a cbf-es kolléga kicsit még adott hozzá a tudásomhoz. Mondjuk 42 év tapasztalata állt szembe az én relatív sok kilométerremmel.

Szóval 100 szónak is 1 a vége. Úgy lehet a legkönyebben tanulni, ha gyorsjáratú túrázókkal motorozik együtt az ember, és kérdez, figyel kérdez, kéri hogy figyeljék, és javítsák ki az esetleges hibákat. A fazeres srác aki velünk volt pl olyan óriásit javult az 1300 km alatt mind motorkezelést, mind magabiztosság tekintetében, amit itthoni tötymörgéssel talán soha nem ért volna el. Irány a szerpentin!
na ebből kellene olyan 50ezer szerintem,ahhoz hogy valami alap le legyen fektetve
szerencsére sokkal hamarabb jönnek a km-ek mint azt gondolná az ember.télen,kora tavasszal,olyan 1-1,5 hónap alatt úgy mentem 2000km-t hogy nem voltam abszolút sehol
Ma mentem a magam tempójában ugyanazon az útvonalon, "szintidőre" kb. ugyanannyi volt, mint múltkor, csak jóval egyenletesebb tempóval. Tehát az is igaz, hogy mindenkinek a saját tempóját kell mennie, utána lehet húzni jobban. Azért csalóka "figyelni" a havert, mert ha ő odahúz a 100 pacinak, a GS-sel nem nagyon tudom tartani azt a tempót. Szóval a legjobb, ha ő is olyan gyorsan megy, ami neki kényelmes, meg én is.

Ami kanyart úgy látok, hogy sok lesz, inkább tökig lassítok és "egyenesen" veszem be, nem döntögetem, minthogy lapra vágom, aztán vagy jó az ív - vagy nem. Ha szerencsém van, nem jönnek szemből... :)
Nem értek egyet.Minden motort kicseszettül vízszintesig lehet dönteni.Vagy még azon is túl.
Tapasztalat.
Ez a 2000 kb. idén ment bele a március 15-ei hosszú hétvége óta. Volt ebben minden: Balaton-Bp. országút, többször is, itt a környéken főleg Dobogókő, Pilis, néha Kékestető, a többi meg munkába járás, belváros (napi 2x15 km).
Nagyvason van fenn.Cesare allegri fém csövek.Egy jó betét és sok sok gyakorlás kell.És nem 30e.....................jóval több.
Én még csak közelében sem vagyok a tudásnak.Ennyit tudok.
Szerintem egyenlőre figyeld a haverokat.Ne loholj utánuk csak figyeld.Mikor fékeznek,hol kezdik a kanyart stb.Utána ráérzel.És felesleges mást utánozni.Kialakul neked mi fekszik.
hát igazad van,de az sem mindegy hogy hogyan volt 2000km.bár az mindenhogy kevés.komolyabb tempóban,vagy versenypályán 10-15ezer biztos kell ahhoz hogy nagyjából...utcán poroszkálva,néha kitörve a hámból szerintem 50ezer is kell.
az jobb esetben 5 év sincs.persze nem feltétlen egy motorral,hanem egyre nagyobbal.de tényleg egyébként a gs abszolút partyban van mindennel,ha jól tudom 52fokos dőlésszögével a 3. legjobban dönthető szériamotor
Való igaz, tavaly október végén lett meg a jogsi, a GS-t november elején hoztam el, esőben, 5 fokban. Nem volt egy túl kellemes első út. De szerencsére eddig megúsztuk esés nélkül.

Ja, a haver nem 10k-nál tart, hanem vagy 30-nál. 10k neki kb. 1 szezon, aztán tolja vagy 5-6 éve.

Ezért is hasznos még a ződfülűeknek - mint én - a vezetéstechnikai tréning, meg úgy általában minden, ahol gyakorolni lehet (főfalui dzsungelharc is :D).
Gonosz, de igaz Nem kell a púder
Mondjuk ez igaz. A tudás veszi be a kanyart nagyobb részt, és nem a motor. Kis gyakorlással simán utolérheted.

A tapasztalat meg nem 10, inkább 20-30 ezer kilométer táján kezdődik, addig csak lelkes tanuló a motoros...mondjuk lehet, hogy még utána is.
hát 2000 km nem sok , sztem egyenlőre nem a fékfémcsövön fog múlni, már bocs
Ja igen, meg a tapasztalat is jócskán a haver javára szólt: én eddig kb. 2000 km-t nyomtam a GS-be, ő meg már vagy 5x ennyit a többi motorjába...
Köszi a választ! Ez az Allegri mi fán terem? :) beírtam gugliba, de nem dobott ki semmi értelmeset. Vagy csak én nem látom
Házilag is gondolom meg lehet csinálni a leírásod alapján. Mondjuk nem vagyok még egy nagy Mekk-elek, eddig csak Simókat vegzáltam több-kevesebb sikerrel, azokon meg nincs tárcsafék.
Amit egy 600as fzr tud kanyarban (utcán), azt egy GS is tudja, úgyhogy hajrá

Betoltam a gépet a szervizbe, mondtam hogy mi kell és megcsinálták. Nem bontott cucc, azt tudom.
Köszi! Merre vetted a csövet/fittinget stb.? Lajos vagy bontott cumó? Múltkor haverral mentem a pilisi körre, neki egy 600-as FZR-je van, szintén dupla tárcsa elöl, aztán ami neki "sétatempó", az nekem már nagyon csak határon motorozás volt. Egy-két helyen majdnem kiegyenesítettem a kanyart...

Szóval ezért gondolkodom én is a fém fékcsövön, mert az kb. örök élet +2 nap, nem úgy, mint a sima gumi/műanyag cső.
Hát cső.............nevében benne van hogy fém,és hogy fékhez van.









Amúgy igazából semmi különös..........................fog tőle a fék.Sajnos gumival nincs bármilyen különös is.
Árak.
Attól függ mit szeretnék.3 féle létezik.
1.gyári TÜV papíros készre szerelt tipusspecifikus..............általában nagy gyártóktól.goodrige,lucas stb.KB 20-25 lehet az egy nyergesre.Ha van GS-re való.
2.Pár hidraulika csöveket gyártó cég is csinál fém csöveket préseléssel.Elvileg bepróbálják de szerintem TÜV papper nuku.Szerintem KB 15-20 körül lehet.
3.Allegri gyárt méterre csövet+fitting és össze lehet szerelni kis kézügyességgel.Precíznek kell lenni és nincs gond viszont a próba te leszel fékezés közben.A legolcsóbb.KB 10-15e lehet max.
Nekem a 3. van.KB 22e van a gépben többnyire szerpentinezéssel eltöltve.Gondom egy szál sem pedig használom sokat mert láma vagyok én ehhez..................a glocneren lefelé elég jó szaga vlt a frodo sinternek de a cső birta.
Szóval.. nekem dupla tárcsám van, így kicsit több cső meg fitting kellett mint ami egy GS500-on elkéne. Így volt tavaly nyáron 15ezer forint a mutatvány.
Határozottabb lett az első fék, és pontosabban adagolható. Azóta szerpentinezésnél nem gondolkodtam azon, hogy mi is van az első fékkel.. valószínű jó, azért nem jut eszembe. Gumi fékcsóvel volt olyan, hogy a fékkar már a gázkarhoz ért de nem lassultam.. mondjuk ahhoz kellet szerpentin is, meg kilométer is.
Nekem is van
Akkor ne fogd vissza magad!
Van.
Kerestem a fórumon, hogy valakinek van-e fém fékcsöve, de konkrét találaton nem adott ki a fórummotor.

Ezért kérdezném direktbe is: valakinek van tapasztalata fém fékcsővel? Árak, szerelés, mindenféle érdekelne.
Az előzmény csak annyi, hogy a Pilisben kanyarogtam, aztán elég hamar elfárad az első fék, "felpuhul", nem fog vmi katonásan. Fékolajat kb. 2 hónapja cseréltek benne, tárcsa nem hullámos (legalábbis nem ráz), a betét is szerintem még jó.

Köszi a tippeket!
Pont az az izgi...................sosem tudod mi lesz a kanyar mögött.Pályán belezavarodom és keresem a tengerparti pihenőt.
És egy pár olyan szakaszon voltam mostanában ami felér egy pályával.
kap a majré csík? az nem jó , nekem sem szokott nagyon lenni, és mitől nem csöpög álló helyzetben?
Szerintetek ezek ből jó valamelyik a mocira?
http://www.egumotors.hu/az-oss...

Most vettem egy ilyen gs 500-ast de nem igen mentem vele mert teljes olaj csere kell neki plussz teleszkop szimering