Na vajon ? Gyorshajtásért. Simán megúszhattuk volna, ha tudjuk mi a módi.
Temesvár után kis p.csa falun vitt át a 4sávos út, ahol kiszúrtam, hogy mérés van. 110ről lelassítottunk 62-65re, gondolván, hogy ez bőven elég. Na nem, mert a románok 50-es táblánál 60-tól büntetnek. Engem meg az utánam jövő motorost pénzbírsággal sújtották, a másik két srácot meg figyelmeztették. Olcsó volt, csak elcsesztünk vele fél órát.
Most hallottam másoktól, hogy sorok közti gurulásért elvették kint mind a 11 motors jogsiját.. és nem is adták vissza. Hanem majd postázzák valamikor, addig is meg ne vezessenek.. Velünk szerencsére ilyen nem történt.
Kössz a tippet, majd feldobom ötletként a többieknek!
Egyébként még azért is jó hogy belinkelted, mert így észrevettem hogy van domborzat nézete is a google maps-nak...
Köszi a válaszokat. Pont maradt is egy kis olaj még az előző olajcsere óta, kb. fél lityó, az pont elég is volt. Ha nem hajtom nagyon, még a szezon végéig elég lesz az olaj...
Én ezt ajánlanám, ha már 1 napos guriga. Van benne kanyargós, van benne kultúrális (lichtenstein család kastélya ledniceben, vár rom pavlov mellett kettő is). Talán könnyebb is komoly látnivalókkal utitársakat találni. A lednicei kertről és kastélyról vannak képeim a galériámban
Pilisben egész jó ám az út. Mind a két fő szakasz (Esztergom-Pilisszentkereszt-Pomáz és Szentendre-Pilisszentlászló-Visegrád) sokkal jobb az átlag utaknál a környéken. Ezeken a szakaszokon nem félek annyira az aszfalthibáktól kanyarokban, inkább csak a szennyeződésektől. Szerencsére abból sincs sok. (legutóbb 3-4 kanyar volt kavicsos)
Én ezt az utat már többször abszolváltam, de csak magáért az útért nem éri meg. Én is csak azért mentem erre többször, mert a nagyszüleim egriek. Am pénzt nem adnék azért, hogy ott gurulgassak.
Pilisben szar az út, és fél pest, komárom esztergom ott motorozik, mátrában szintén kritikán aluli a minőség, és tele van autókkal. A bükk még vállalható. De hogy erre nem adnék ki 10 rongyot, az ziher.
Megsúgom, hogy a tavaszi dunamenti, bulgáriába leugrós hétvége 25ezerbe megállt, 4500 forintos büntetéssel együtt. Pestieknek 8ezerrel drágább volt. És mentünk majd 1500 kilométert, ennek bő felét szerpentinen, üres szerpentinen. Na ez a nem mind1!
Egyébként vagyok akkora állat, hogy elmenjek. :-D
Ha találok valakit még, egy szép idős hétvégi napon neki is vágok.
Már pedzegettem pár embernek, de nem olyan könnyű összehozni.
Nem csak az a szakasz lenne jó. Kapásból a Pilisen keresztül mennék, ami szintén jó szakasz, aztán M0, 3-as út Gyöngyösig. Onnan felkacsáznánk Egerig, benézve Kékestetőre (ez lenne az első pihenő :-) ). Aztán Egerből Lillafüredig tömény élvezet. Vissza is ugyanígy jönnénk.
Néztem egy jó Szlovákia karikát is, és Tatáról megvan 330 km-ből.
Csak még nem jártam arra. Nem készül valaki egynapos szlovákiak motorozásra a környékről? :-)
Ha oda vissza 520, én el nem indulnék Tatáról a bükkbe, egy 30 kilométeres szakaszért. Google maps, aztán szlovákia, csehország, ausztria.. vagy-vagy. És akkor nem 60 km jó szakasz lesz 520ból, hanem legalább 200! A mátrába se éri meg elmenni messziről, nekem csalódás volt mind a 3 vagy 4 alkalom amikor ott voltam, mondjuk én csak 40 km kitérőt tettem, mert útba esett.
Teljesen normális. Ez kb 2,5 deci/ 1000 km. Ne aggódj miatta. Nézegesd rendszeresen, ha kell tölts utána. Még 40 000 km, akkor meg meglesz a 4 deci/ 1000 km.. abban a blokkban még benne van egy 100-as a felújításig.
Jmmmm................végülis itthoni zsúfolt kurvaszar úton sok.
Most csak szerpentinen összegyött 1300.
Igaz nem itthon.
Sajnos rosszul kezdtem.Elkapatott a külföld.
Ha ennyi időd van inkább tekerj bele még 4-500-at és menj végig a 8-ason horvátban.
Az lesz a szepentin.
Ez sok mindentől függhet. Vezetési stílustól, a motor kopottságától és az olajtól is.
Nekem a 12 000-es és a 18 000-es csere között szinte alig fogyott valami. Én Castrol 10W40-est használtam, és jelenleg is az van benne.
Egyébként a sebváltó felőli oldalon a blokk alján megjelent egy kis olaj. Van egy csepp is, de a földön a motor alatt semmi folt, tehát nagyon lassan szivárog. Mi lehet az? Váltó, vagy lánckerék szimering ereszt? Esetleg valami más, vagy lehet csak a frissen befújt láncról lefröcsögő olaj folyik ki oda?
csak ez játszik közre, ugyanis nekem az előző 4000km ben egy cseppet nem evett, csak most az uccsó 1000 kmben, mikor szerpentineztem, meg autópályáztam
Kinek mi a tapasztalat, hogy két olajcsere között (6000 km) mennyi olaj fogy?
Nekem most 20w-50-es van, kb. 2000 km-t mentem a csere óta, és a nívópálca alsó jelzésénél van a szint. Igaz, hogy az utóbbi időben jobban húztam a bajszát (tartósan 6000+ rpm, hegynek fel). Biztos ez is közrejátszik - vagy ez normál olajfogyasztás?
Nekem is Dunlop van, és nagyon bejött mind döntögetésnél, mind esőben. Ma megvolt az eső is! :-) Csak kár hogy minimum 15 000-el többe van a BT-nél egy komplett cserénél.
mi 6 napos túrán voltunk, nem volt rossz a bt, de ha választani lehet akkor a inkább a dunlop, de a célnak ez is teljesen megfelel, szal nem kell tőle tartani
Temesvár után kis p.csa falun vitt át a 4sávos út, ahol kiszúrtam, hogy mérés van. 110ről lelassítottunk 62-65re, gondolván, hogy ez bőven elég. Na nem, mert a románok 50-es táblánál 60-tól büntetnek. Engem meg az utánam jövő motorost pénzbírsággal sújtották, a másik két srácot meg figyelmeztették. Olcsó volt, csak elcsesztünk vele fél órát.
Most hallottam másoktól, hogy sorok közti gurulásért elvették kint mind a 11 motors jogsiját.. és nem is adták vissza. Hanem majd postázzák valamikor, addig is meg ne vezessenek.. Velünk szerencsére ilyen nem történt.