Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én bírom ezeket a pályázásokat. 0 forgalom, király aszfalt, stb.
Inkább elszaladok valami jó helyre pár napra néha mint egy ilyesmi pályázás sokszor.
jah, sajnos. Ilyen ez az Alföld....
Hova teszitek az olajtartályt, ha nincs túradoboz meg ilyenek?
Ennyi pénzért kezdek én is gondolkodni a projecten.
Sokat mész egyenesen is.
és akinek nincs majréja?
Állítási függvény

Ha tolod neki az olajat akkor természetesen olyan lesz minden.
De épp a hétvégén mondta Erik, hogy a Mcoi valami 2 percenként cseppent egyet.

No most nekem 36 sec-ként cseppent és néhol olyan

már készül az új elektronika, azzal már nem lesz gond:-)))



de így sincs, hiszen ha olyan akkor a majrécsík 1cm-re kap max egy kicsit
ha beszerzel mindent - vagy elutalod nekem a pénzt - én nagyon szívesen segítek neked is - csal úgy mint bárkinek
Láncolajzóhoz: én is megcsináltam, részben McCoi -s, mármint a szivattyú meg a tartály. A vezérlés saját. A saját épített fedélzeti információs kijelző vezérlője hajtja, igaz a sebesség figyelés még nincs benne, viszont eső érzékelő már van. Tapasztalatok: szépen egyenletesen kent lánc, középsztenderen megforgatott kerék patentül könnyen fut, a lánc nem akadozik, tiszta.
Egyéb olajnyom a láncon kívül nem tapasztalható. Nekem a kis fogaskeréknél adagol kétoldalon, így csöveket sem lehet látni.
Olajnak én láncfűrész olajat használok, és nekem bevált, s mindig akad egy - két deci otthon. Olajfogyasztás minimális, 1 decivel ezer km -ekben lehet számolni, pontosan nem tudom megmondani, mert ha már fogyott belőle és mentem valami nagyobb útra, akkor utántöltöttem.... egyszóval megérte megcsinálni, a sprayt meg elfelejtettem.
Arról nem beszélve, hogy az 1.2 -es banditon azóta nem állítottam a láncfeszességen, mert nem kellett...
szavadon foglak , mert tényleg nagyon érdekel
Blue mester,

Lehet, hogy hülye kérdés, de a láncolajozóval nem lesz minden csupa olaj? Vagy elég sűrű olajat töltesz bele és/vagy ritkán csepegtetsz?

Amikor láncspré híján motorolajjal kentem be a láncot, majd' nyakig összefröcskölt mindent. Lehet, hogy túl sokat löttyintettem rá...
Nagy királyság egy láncolajozó cucc az biztos!
Csak azt érik el ezzel,hogy semmit sem veszek tőlük.
Óvatosan az ilyen ajánlatokkal, mert még a végén én is gondolkodóba esek
Mind a két karburátoron van csavar. Gyárilag azt hiszem egy csőben van, ami fémsapkával le van zárva. Ha rajta van akkor a fémsapkát el kell távolítani, hozzáteszem, nekem nem volt rajta ha emlékeim nem csalnak, sőt a banditámon sem. Egyébként a banditon is alulról vannak a csavarok, egy nagyon rövid csavarhúzóval állítottam azon is, persze nem volt egy nagy élmény... azon 4 karbi van :)
Pedig nem nagy dolog.

HA gondolod, és megéri neked egy kis motorozzással egybekötni (130km) akkor ugorj le hozzám, és 30 perc alatt felrakjuk a vasra a dolgokat.


Egy pici olajtartály kell (lada kuplung olajtartály)- vagy akármilyen kis tartály, üveg...stb.
Egy mágnescsap kell csak. ez vagy megveszed, vagy megveszem neked a vaterán
Csővek meg vannak még nekem.


Tehát csak 1 tankodba kerül, meg kb 5000ft-ba. És soha többet nem kell fújkálnod a láncod.
A munkadíj meg? mondjuk 1 üveg hideg cola:-))
Megnéztem közben a gépkönyvet is, az azt írja, hogy a bal oldali karbi alján van egy csavar (pilot screw), és azt kell tekergetni. Ezzel csak az a probléma, hogy alatt van ugye a blokk és oda valami miniatűr csavarhúzó kéne, vagy ami elérhetőbb, azt egy flexibilis szárú csavarhúzó.

Közben vettem egy Puig plexit a gépre, mintha lenne valami pozitív hatása, az eddigi 90-100 helyett 110-120-ig még egyenes háttal lehet ülni, nem akar letépni a szél. (Persze lehet, hogy csak én érzem így...)

Szép napot!
Ki lehet próbálni? Ha nem, akkor szerintem kamuznak.
Hello

Persze volt, de én soha nem veszek ki semmit, mert a geoládakeresés ötletek ad-hoc jönnek és olyankor nincs nálam semmi így ki sem veszek.
És volt ajándék a geoládában?
Sziasztok,

Jó meleg volt ma, de gondoltam meló után egy geoláda megkeresése belefér...
Bugyi mellett van egy geoláda. A leírás szerint 10 m-re az uttól van elrejtve. Azonban mint kiderült jó 1km-t kellett bemenni egy földúton az erdőbe, ahol a földúttól 10-m-re volt a geoláda rejtek.
No addig egy jó 200m-es szakaszon 10-15cm homokkal fedett nyomvályús hepehupás út. A GS folyton ásta el magát, farolt ki és csúszott el az első kerék. kb . ugyan ez volt a haverom DL650 ével is. Minden esetre perecelés nélkül meglett a geoláda.
Szegény motornak ez nem nagyon használt a hengerfej hőmérséklete volt hogy felment 145 fokra is. No meg a sok kuplungolás...
Úgyhogy felavattam a GS-t homokos erdei úton... Ja persze úgy elröpült az idő össz-vissz cirka 50-55km-t mentem, de majdnem három órámba került mindenestül. Kb. úgy elfáradtam mintha 200km-t mentem volna, viszont nagyon élveztem
Na és akkor,ha szerintük nem egyeznek a furatok?..
Kis lakatolás és megmarad egy tank benya ára.
sztem csináltass konzolt aztán akkor arra azt raksz fel amit akarsz
Mol Dynamic láncspraym van, a lánc olajzó meg tetszik, csak én tök hülye vagyok ilyenekhez szal inkább fújom