Hogy beindul e,nem zörög,csörög,mérnék kompressziót is.De gondolom ki van szedve..........így max át lehet forgatni és KB enny a külsőségeken kívül.
Ha átszereled a belét a tiedbe akkor nem kell motorszám meg ilyenek.......ha komplett megy bele a blokk át kell majd írni.
Hülyeséget írtál!
Ha nincs szelephézag, akkor marad nyitva a szelep, és akkor éghet el a szeleptányér, vagy nincs elég kompresszió. Ha túl nagy, akkor meg hangos, és a szelep beverődik a szelepfészekbe!
GS 500 F nek a fényszóróját hogyan lehet állítani?
Van ott két forgatható kerék,/jobbra fent és balra lent/ de mit állít?
Kicsit eltekergettem, nem nagyon láttam hogy mozdult volna a tükörrész.
A gyertya biztos, hogy nem veri telibe a szelepet, ez a lehetetlen kategória!
Ha túl nagy a szelephézag, akkor eléghet a szelep, mert nem zár le rendesen, amikor kellene, ha túl kicsi, akkor meg egy idő után nem lesz elég hely a beömléshez és a kiömléshez, ami a motor rosszabb működéséhez vezet.
Hát nem tudom az enyém egy merő kosz volt.A Valvoline a gépkönyvben előírtakat is túlteljesíti nekem ez bőven elég Nem tartom ezt spórolásnak.A Motultol a váltó lett finomabb más változást nem érzékeltem.(én ezzel vettem azóta nem raktam bele).
Errefelé elég poros a levegő azért cserélek szűrőt inkább
Na egész pontosan.....mivel Én is rosszul írtam a PRI-RES részt.
SZÓVAL A GS NAGYKÖNYV leszűkítve GSTEDDY oldaláról!
Olaj a GS 500-ba:
(októbertől áprilisig)
Castrol ACTEVO 10W-40
Valvoline Durablend 4T 10W-40
vagy bármilyen ásványi, esetleg félszintetikus 4T olaj, legalább SG teljesítményszintel
(áprilistól októberig, vagy egész évben)
Repsol 15W-50
Castrol GP 20W-50
Valvoline Motorcycle 20W-50
----
Lánc a GS 500-ra:
Legalább D.I.D. 520 VM 110 szemes lánc, ha lehet végtelenített, esetleg nittelőszemes. Jó tapasztalat van még az RK és a CZ láncokkal is, hasonló paraméterekkel. Lelőhely lehet: www.nagyvas.hu
Lánckerék: elöl 16-os, hátul 39-es
----
Idézet a "gépkönyvből":
"ÜZEMANYAGCSAP
A motorkerékpár automata, membrános üzemanyagcsappal rendelkezik. Három állása van: ON, RES, PRI.
ON állás
Az üzemanyagcsap normális állása. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
RES állás
Ha az üzemanyagtartályban az üzemanyag szintje túl alacsony, forgassa a csapot "RES" állásba, így a tartalék üzemanyag mennyiség felhasználható. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
A tartalék üzemanyag mennyisége 4,3 l.
PRI állás
A porlasztóból kifogyhat az üzemanyag hosszú tárolás után, vagy, ha atartály kiürül. Ebben az esetben a csapot "PRI" állásba kell forgatni. Ilyenkor üzemanyag folyik a porlasztóba függetlenül attól, hogy jár-e a motor vagy sem. A motor beindulása után feltétlenül állítsa vissza a csapot ON, illetve szükség szerint RES helyzetbe.
FIGYELMEZTETÉS
A csapot PRI állásban hagyva a porlasztó túlcsordulhat, ezáltal üzemanyag folyhat a motorba. Ez súlyos szerkezeti károkat okozhat a motor beindításakor."
----
Gyújtógyertya:
Norm
ál:
NGK DPR8EA-9, Nippon Denso X24EPR-U9
Alacsonyabb hőérték:
NGK DPR7EA-9, Nippon Denso X22EPR-U9
Magasabb hőérték:
NGK DPR9EA-9, Nippon Denso X27EPR-U9
----
A 46583-as hozzászólást megjegyeztem itt magamnak. Remélem, hogy nem kell elővennem...
---
Gumi kérdés:
Ami próbálva lett általunk, és jobb, mint a gyári Bridgestone (majdnem "jósági" sorrendben):
Pirelli SportDemon, Metzeler Lasertec, Conti Avenue (már nem létezik, helyette van a ContiGo), Heidenau (K-62, K-64), ContiTwist SM (ez supermoto gumi...)
Most hétvégén elutazom, szóval két hét múlva kompr. mérés, júli 4-re meg bejelentkeztünk doktorbácsihoz szelephézag állításra, karbi szinkronra, gyertya és olajcserére....
Lefelé: ON,
vízszintes: Kiiktatja a vákuumszelepet, vagyis csak folyik a benya. Ez fől eg akkor jó, mikor tél után előveszed a mocit, és akkor "feltöltöd" a karbit vele....ellenben SOKÁIG NE HAGYD IGY! (RES),
függőleges: Tartalék....PRI.
Ha úgy jársz, hogy kifogyott a benzin, és nem indul be tartalékon se már, akkor a tank alján lévő 2 cső fordítva lett feltéve.....egy szerelés alkalmával......
No akkor jöhet a motortolás:-))
A lapkának semmi köze a fogyasztáshoz.
Ott inkább a karbiszinkronnak van köze.
A lapka - nem vagyok szerelő, csak így rémlik....szóval ha már nem jó a méret akkor csörög-zörög - és egyszercsak a gyertya telibeveri a szelepet......és akkor ágyő GS500
A légszűrőt bőven elég 12ezrenként cserélni, ennek az árát inkább tedd hozzá az olajhoz! Nem mellesleg a motorozás költségeiben annyira kis részt képvisel az olaj hogy szerintem megéri rászánni a Motulra a pénzt! Tudod, csak attól követelhetsz, aminek adsz is!
Csak az a baj,hogy annyira nem értek hozzá! Esetleg valaki aki ért hozzá és Pesti nem jönne el megnézni?
Ha átszereled a belét a tiedbe akkor nem kell motorszám meg ilyenek.......ha komplett megy bele a blokk át kell majd írni.
Sikerült találni egy Gs500F-es Blokkot! Évjárat:2006
Olaszból behozott! Holnap mennék érte!
Vételkor mit nézzek meg a blokkon? Ti mit néznétek meg?
Az asszony gs-ére bukocsövet akarok késziteni. Nincs valakinek meg a mérete vagy rajz róla véletlen?
Köszi!
Az már igaz!
Ha ők ketten találkoznak, akkor már télleg nagy a baj!
Ha nincs szelephézag, akkor marad nyitva a szelep, és akkor éghet el a szeleptányér, vagy nincs elég kompresszió. Ha túl nagy, akkor meg hangos, és a szelep beverődik a szelepfészekbe!
GS 500 F nek a fényszóróját hogyan lehet állítani?
Van ott két forgatható kerék,/jobbra fent és balra lent/ de mit állít?
Kicsit eltekergettem, nem nagyon láttam hogy mozdult volna a tükörrész.
De mit?
Ha túl nagy a szelephézag, akkor eléghet a szelep, mert nem zár le rendesen, amikor kellene, ha túl kicsi, akkor meg egy idő után nem lesz elég hely a beömléshez és a kiömléshez, ami a motor rosszabb működéséhez vezet.
Errefelé elég poros a levegő azért cserélek szűrőt inkább
SZÓVAL A GS NAGYKÖNYV leszűkítve GSTEDDY oldaláról!
Olaj a GS 500-ba:
(októbertől áprilisig)
Castrol ACTEVO 10W-40
Valvoline Durablend 4T 10W-40
vagy bármilyen ásványi, esetleg félszintetikus 4T olaj, legalább SG teljesítményszintel
(áprilistól októberig, vagy egész évben)
Repsol 15W-50
Castrol GP 20W-50
Valvoline Motorcycle 20W-50
----
Lánc a GS 500-ra:
Legalább D.I.D. 520 VM 110 szemes lánc, ha lehet végtelenített, esetleg nittelőszemes. Jó tapasztalat van még az RK és a CZ láncokkal is, hasonló paraméterekkel. Lelőhely lehet: www.nagyvas.hu
Lánckerék: elöl 16-os, hátul 39-es
----
Idézet a "gépkönyvből":
"ÜZEMANYAGCSAP
A motorkerékpár automata, membrános üzemanyagcsappal rendelkezik. Három állása van: ON, RES, PRI.
ON állás
Az üzemanyagcsap normális állása. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
RES állás
Ha az üzemanyagtartályban az üzemanyag szintje túl alacsony, forgassa a csapot "RES" állásba, így a tartalék üzemanyag mennyiség felhasználható. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
A tartalék üzemanyag mennyisége 4,3 l.
PRI állás
A porlasztóból kifogyhat az üzemanyag hosszú tárolás után, vagy, ha atartály kiürül. Ebben az esetben a csapot "PRI" állásba kell forgatni. Ilyenkor üzemanyag folyik a porlasztóba függetlenül attól, hogy jár-e a motor vagy sem. A motor beindulása után feltétlenül állítsa vissza a csapot ON, illetve szükség szerint RES helyzetbe.
FIGYELMEZTETÉS
A csapot PRI állásban hagyva a porlasztó túlcsordulhat, ezáltal üzemanyag folyhat a motorba. Ez súlyos szerkezeti károkat okozhat a motor beindításakor."
----
Gyújtógyertya:
Norm
ál:
NGK DPR8EA-9, Nippon Denso X24EPR-U9
Alacsonyabb hőérték:
NGK DPR7EA-9, Nippon Denso X22EPR-U9
Magasabb hőérték:
NGK DPR9EA-9, Nippon Denso X27EPR-U9
----
A 46583-as hozzászólást megjegyeztem itt magamnak. Remélem, hogy nem kell elővennem...
---
Gumi kérdés:
Ami próbálva lett általunk, és jobb, mint a gyári Bridgestone (majdnem "jósági" sorrendben):
Pirelli SportDemon, Metzeler Lasertec, Conti Avenue (már nem létezik, helyette van a ContiGo), Heidenau (K-62, K-64), ContiTwist SM (ez supermoto gumi...)
amit pedig felejts el:
Bármelyik Kenda, Vee-Rubber, Mitas
elöl: 110/70R17 54H
hátul 130/70R17 62H
-a két index nagyon fontos!
Hidegen tüsszög csattog szerencsétlen....
Most hétvégén elutazom, szóval két hét múlva kompr. mérés, júli 4-re meg bejelentkeztünk doktorbácsihoz szelephézag állításra, karbi szinkronra, gyertya és olajcserére....
tavasz-ősz 10w40
NYÁR 20w50
És nyáron főleg! be kell tartani azt a mennyiséget amit írnak!
vízszintes: Kiiktatja a vákuumszelepet, vagyis csak folyik a benya. Ez fől eg akkor jó, mikor tél után előveszed a mocit, és akkor "feltöltöd" a karbit vele....ellenben SOKÁIG NE HAGYD IGY! (RES),
függőleges: Tartalék....PRI.
Ha úgy jársz, hogy kifogyott a benzin, és nem indul be tartalékon se már, akkor a tank alján lévő 2 cső fordítva lett feltéve.....egy szerelés alkalmával......
No akkor jöhet a motortolás:-))
A lapkának semmi köze a fogyasztáshoz.
Ott inkább a karbiszinkronnak van köze.
A lapka - nem vagyok szerelő, csak így rémlik....szóval ha már nem jó a méret akkor csörög-zörög - és egyszercsak a gyertya telibeveri a szelepet......és akkor ágyő GS500
Szerintem ne sajnáld tőle, mert ennyit megér:
http://www.autoteka2000.hu/ind...