Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az sok
150E FT
Mennyit kérnek érte, ha szabad kérdezni?
Blokk van magába csak! Pesten van...
Csak az a baj,hogy annyira nem értek hozzá! Esetleg valaki aki ért hozzá és Pesti nem jönne el megnézni?
Hogy beindul e,nem zörög,csörög,mérnék kompressziót is.De gondolom ki van szedve..........így max át lehet forgatni és KB enny a külsőségeken kívül.
Ha átszereled a belét a tiedbe akkor nem kell motorszám meg ilyenek.......ha komplett megy bele a blokk át kell majd írni.
Sziasztok!

Sikerült találni egy Gs500F-es Blokkot! Évjárat:2006
Olaszból behozott! Holnap mennék érte!
Vételkor mit nézzek meg a blokkon? Ti mit néznétek meg?
Sziasztok!

Az asszony gs-ére bukocsövet akarok késziteni. Nincs valakinek meg a mérete vagy rajz róla véletlen?

Köszi!

Az már igaz!
Ha ők ketten találkoznak, akkor már télleg nagy a baj!
Jó, lehet, hogy összekevertem. A lényeg inkább az volt, hogy a gyertyának meg a szelepnek nem sok köze van egymáshoz.
Hülyeséget írtál!
Ha nincs szelephézag, akkor marad nyitva a szelep, és akkor éghet el a szeleptányér, vagy nincs elég kompresszió. Ha túl nagy, akkor meg hangos, és a szelep beverődik a szelepfészekbe!
Sziasztok

GS 500 F nek a fényszóróját hogyan lehet állítani?
Van ott két forgatható kerék,/jobbra fent és balra lent/ de mit állít?
Kicsit eltekergettem, nem nagyon láttam hogy mozdult volna a tükörrész.
Idáig kerestem, mert nekem rémlett a tartalék vízszintes és a függőleges meg az átfolyó!
Én is
De mit?
A gyertya biztos, hogy nem veri telibe a szelepet, ez a lehetetlen kategória!
Ha túl nagy a szelephézag, akkor eléghet a szelep, mert nem zár le rendesen, amikor kellene, ha túl kicsi, akkor meg egy idő után nem lesz elég hely a beömléshez és a kiömléshez, ami a motor rosszabb működéséhez vezet.
Hát nem tudom az enyém egy merő kosz volt.A Valvoline a gépkönyvben előírtakat is túlteljesíti nekem ez bőven elég Nem tartom ezt spórolásnak.A Motultol a váltó lett finomabb más változást nem érzékeltem.(én ezzel vettem azóta nem raktam bele).
Errefelé elég poros a levegő azért cserélek szűrőt inkább
Na egész pontosan.....mivel Én is rosszul írtam a PRI-RES részt.

SZÓVAL A GS NAGYKÖNYV leszűkítve GSTEDDY oldaláról!


Olaj a GS 500-ba:
(októbertől áprilisig)
Castrol ACTEVO 10W-40
Valvoline Durablend 4T 10W-40
vagy bármilyen ásványi, esetleg félszintetikus 4T olaj, legalább SG teljesítményszintel

(áprilistól októberig, vagy egész évben)
Repsol 15W-50
Castrol GP 20W-50
Valvoline Motorcycle 20W-50
----

Lánc a GS 500-ra:

Legalább D.I.D. 520 VM 110 szemes lánc, ha lehet végtelenített, esetleg nittelőszemes. Jó tapasztalat van még az RK és a CZ láncokkal is, hasonló paraméterekkel. Lelőhely lehet: www.nagyvas.hu

Lánckerék: elöl 16-os, hátul 39-es
----

Idézet a "gépkönyvből":

"ÜZEMANYAGCSAP
A motorkerékpár automata, membrános üzemanyagcsappal rendelkezik. Három állása van: ON, RES, PRI.
ON állás
Az üzemanyagcsap normális állása. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
RES állás
Ha az üzemanyagtartályban az üzemanyag szintje túl alacsony, forgassa a csapot "RES" állásba, így a tartalék üzemanyag mennyiség felhasználható. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
A tartalék üzemanyag mennyisége 4,3 l.
PRI állás
A porlasztóból kifogyhat az üzemanyag hosszú tárolás után, vagy, ha atartály kiürül. Ebben az esetben a csapot "PRI" állásba kell forgatni. Ilyenkor üzemanyag folyik a porlasztóba függetlenül attól, hogy jár-e a motor vagy sem. A motor beindulása után feltétlenül állítsa vissza a csapot ON, illetve szükség szerint RES helyzetbe.
FIGYELMEZTETÉS
A csapot PRI állásban hagyva a porlasztó túlcsordulhat, ezáltal üzemanyag folyhat a motorba. Ez súlyos szerkezeti károkat okozhat a motor beindításakor."
----

Gyújtógyertya:

Norm

ál:
NGK DPR8EA-9, Nippon Denso X24EPR-U9

Alacsonyabb hőérték:
NGK DPR7EA-9, Nippon Denso X22EPR-U9

Magasabb hőérték:
NGK DPR9EA-9, Nippon Denso X27EPR-U9
----

A 46583-as hozzászólást megjegyeztem itt magamnak. Remélem, hogy nem kell elővennem...
---

Gumi kérdés:

Ami próbálva lett általunk, és jobb, mint a gyári Bridgestone (majdnem "jósági" sorrendben):

Pirelli SportDemon, Metzeler Lasertec, Conti Avenue (már nem létezik, helyette van a ContiGo), Heidenau (K-62, K-64), ContiTwist SM (ez supermoto gumi...)

amit pedig felejts el:

Bármelyik Kenda, Vee-Rubber, Mitas

elöl: 110/70R17 54H
hátul 130/70R17 62H

-a két index nagyon fontos!
tuttti hogy fordítva lett felrakva

Hidegen tüsszög csattog szerencsétlen....

Most hétvégén elutazom, szóval két hét múlva kompr. mérés, júli 4-re meg bejelentkeztünk doktorbácsihoz szelephézag állításra, karbi szinkronra, gyertya és olajcserére....
Isti!

tavasz-ősz 10w40
NYÁR 20w50

És nyáron főleg! be kell tartani azt a mennyiséget amit írnak!
Lefelé: ON,
vízszintes: Kiiktatja a vákuumszelepet, vagyis csak folyik a benya. Ez fől eg akkor jó, mikor tél után előveszed a mocit, és akkor "feltöltöd" a karbit vele....ellenben SOKÁIG NE HAGYD IGY! (RES),
függőleges: Tartalék....PRI.


Ha úgy jársz, hogy kifogyott a benzin, és nem indul be tartalékon se már, akkor a tank alján lévő 2 cső fordítva lett feltéve.....egy szerelés alkalmával......
No akkor jöhet a motortolás:-))
Nem nem......

A lapkának semmi köze a fogyasztáshoz.
Ott inkább a karbiszinkronnak van köze.


A lapka - nem vagyok szerelő, csak így rémlik....szóval ha már nem jó a méret akkor csörög-zörög - és egyszercsak a gyertya telibeveri a szelepet......és akkor ágyő GS500
Sajnálom
A légszűrőt bőven elég 12ezrenként cserélni, ennek az árát inkább tedd hozzá az olajhoz! Nem mellesleg a motorozás költségeiben annyira kis részt képvisel az olaj hogy szerintem megéri rászánni a Motulra a pénzt! Tudod, csak attól követelhetsz, aminek adsz is!
1300/L áron kapom a Valvoline olajat árban ezt nehéz megfogni.Mondjuk én az előírásokkal ellentétben minden olajcserénél levegőszűrőt is cserélek.
A 10W-40 sokkal rosszabb!
Szerintem ne sajnáld tőle, mert ennyit megér:
http://www.autoteka2000.hu/ind...
Nem, 20W-s től.... Motul jó olaj, de túl van árazva