Izéééé nálam ismert nincs......................még ahol voltam 2x-3x azt is elfelejtem.
Báááár a horvát 8-asnak elég jó a ritmusa az nagyon felüdítő volt...........ott amit tudtam megtettem.
hát most próbáltalak megcáfolni de nem tudtalak.horvát,szlovén(sőt szlovák),olasz,francia,angol,holland,belga.ez oké
na de keleten még nem jártam nagyon,ott is?
Kihagyom a sódert.....................már estem rajta pofára..............nem akarom megismételni.
Ami csapatós ott megyek....................a nem beláthatót utálom.Nem áll rá az agyam belezúdulni és lessz ami lessz alapon kezdeni.
Rossz úton még többet lehet tanulni mint jón. Nincs is jobb iskola, mint egy jóminőségű szerpentin, ahol van 4-5 tiszta kanyar, és mire azthinnéd, hogy minden oké, jön 3 sóderos, két tiszta meg egy olajos.
..és sóderes íveken is lehet nagyot dönteni, csak figyelni kell. Amikor rámegy a sóderre a motor, akkor megúszik, de utána ahogy átér rajta újra stabilizálódik. Fékkel kell csínján bánni, de lehet ott is tempózni.
Keresd meg sárkányt motorozz.hu-n. ő volt a fehér cbf-fel. Azóta is hív, hogy kéne neki egy rendes partner motorozni. Ha nem vagy nagyon béna, keresd meg, és menjetek el motorozni valahova. Sokat tanulhatsz tőle, és le is basz, ha hülyeséget csináltál. Engem is lebaszott amikor majdnem megöltem magam , felelőtlenségemet csak a gyors helyzetfelismerő képességem, és gyors reagálásom kompenzálta.. de elég volt
Hát igen, ehhez kell gyakorlat, kis őrültség, na meg nagy adag felelősség, és nem utolsó az sem, hogy ismerjék egymást a bandatagok, hogy kitől mire lehet számítani, mert csúnya vége lehet az ilyennek.
(Már ha csak magamból indulok ki, hogy az első kékestetői túrán szépen döcögök fel, erre a két mátrai Rossi elhúz mellettem vagy 2 kilóval, azt se tudtam, hogy mi a f.sz van - bocs, de tényleg csak így pislogtam, hogy mivaaaa?)
ennek ami az előnye(többen látnak,több embertől tanulhatsz) az a hátránya is.nagyobb veszély,nagyobb felelősség.én nem sok olyan embert tudok akivel elmennék így.aki nagyon tud,az letöbbször nagyon felelőtlen is.aki kevésbé tud,az utánam akar jönni,aztán elesik.aki pont annyira tud mint én,és nem is felelőtlen,attól meg nem tanulok
elmondom neked hogy az előző két évben minden szezon elején elestem , tavaly télen olvastam mocis újságban, hogy mennyünk ki egy parkolóba és gyakoroljuk amit rutinon is csináltunk meg egy két dolgot, hát ki is mentem és gyakoroltam egy 30 percen keresztül hogy idén ne forduljon elő, persze rá két hetére elestem ismét , szóval ebből nagyon nincs tanulság csak vicces
Gyorsjáratú túrázó: Aki azért megy motorozni, hogy gyorsan kanyarodjon, a lehető legkevesebb megállással. 110-120szal csapatnak/csapatunk a legótvarabb úton is.
Nem feltétlen a motorozás a cél, hanem a kanyarsebesség, és a rövid féktáv. Csoport sorrend nincs. Csapatás előtt megbeszéljük, hogy ki van benne a buliban, aki nincs hátul jön, aki meg benne van.. az meg hülye. Az a lényeg hogy ott szúrunk be egymásnak ahol tudunk, kanyarban kívülről és belülről is mehet az előzés. Kanyargós szakasz végén megállunk, és elemzünk, lihegünk, és iszunk. Aztán ugyan ez pepitában. Kb ezt jelenti.
hát többé kevésbé igaz,de cseszneken pl 110 körül már lapon mész nagyjából,az meg nem egy nagy tempó.csak nincs bukótér.rechnitznél meg mégkisebb tempó is elég,de még ott sem igazi a bukótér.de azért találni olyan szakaszokat.korrigálni tényleg nincs esélyed,azért nem is érdemes ezzel próbálkozni,de 1-1 belátható,tapadós,széles kanyarban meglehet játszani.ja és azt kihagytam hogy nem Mo-n,mert itt nincs jó út
Ja igaz, hogy figyelni kell, de ezt néha nehéz a sor végéről...
@foregon : az is már szép km mennyiség. Amúgy az IVTM-en is mondták, hogy érdemes minden szezon elején egy ilyen tréningre elmenni, "bemotorozni" magát az embernek. Mondjuk én a mai napig néha elmegyek szlalomozni, meg "rutinozni" a parkolóba, így is gyakorolni a motorkezelést. Jól jöhet még az.
Lehet..................persze.De az a sebesség amihez lapon kell menni már őőőőőő...........................illegális.
És ott már nuku korrigálási esély.
lehet "utcán" is nálunk a többször emlegetett eto parkolónak olyan tapadós aszfaltja lett,hogy tökéletes a célra.szinte hihetetlen hogy egy parkoló így tapad.kakucsot simán veri.
illetve szerpentinen is beleférhet,a lényeg hogy legyen valami bukótér.ha mégis baj van,ne legyen nagy..ezért alkalmatlan pl csesznek,annak ellenére hogy én is kijártam
Báááár a horvát 8-asnak elég jó a ritmusa az nagyon felüdítő volt...........ott amit tudtam megtettem.
na de keleten még nem jártam nagyon,ott is?
Ami csapatós ott megyek....................a nem beláthatót utálom.Nem áll rá az agyam belezúdulni és lessz ami lessz alapon kezdeni.
..és sóderes íveken is lehet nagyot dönteni, csak figyelni kell. Amikor rámegy a sóderre a motor, akkor megúszik, de utána ahogy átér rajta újra stabilizálódik. Fékkel kell csínján bánni, de lehet ott is tempózni.
Ja, és végtelenül jófej ember.
(Már ha csak magamból indulok ki, hogy az első kékestetői túrán szépen döcögök fel, erre a két mátrai Rossi elhúz mellettem vagy 2 kilóval, azt se tudtam, hogy mi a f.sz van - bocs, de tényleg csak így pislogtam, hogy mivaaaa?)
Nem feltétlen a motorozás a cél, hanem a kanyarsebesség, és a rövid féktáv. Csoport sorrend nincs. Csapatás előtt megbeszéljük, hogy ki van benne a buliban, aki nincs hátul jön, aki meg benne van.. az meg hülye. Az a lényeg hogy ott szúrunk be egymásnak ahol tudunk, kanyarban kívülről és belülről is mehet az előzés. Kanyargós szakasz végén megállunk, és elemzünk, lihegünk, és iszunk. Aztán ugyan ez pepitában. Kb ezt jelenti.
de egyébként ha nem ismerném azt mondanám hogy tud a csávó
@foregon : az is már szép km mennyiség. Amúgy az IVTM-en is mondták, hogy érdemes minden szezon elején egy ilyen tréningre elmenni, "bemotorozni" magát az embernek. Mondjuk én a mai napig néha elmegyek szlalomozni, meg "rutinozni" a parkolóba, így is gyakorolni a motorkezelést. Jól jöhet még az.
És ott már nuku korrigálási esély.
illetve szerpentinen is beleférhet,a lényeg hogy legyen valami bukótér.ha mégis baj van,ne legyen nagy..ezért alkalmatlan pl csesznek,annak ellenére hogy én is kijártam
Én is így próbálok mászkálni.