Attol függ mit jelent az a jó minőségű használt
Meg ugye a lényeg: mennyiért
Ha húszért kapok fasza újjat akkor minimális az az összeg amit én rászánnék használtra(nem vagyok ellene a használtnak....sőt nagyon sok cuccom használtan vettem és nézegettem is használt gumikat csak nem volt a méretemben -említettem a 150est az 5000ért volt hirdetve és szép állapotban volt mármint képen úgy tűnt- ) de ha tudsz nekem valami okosat mondani én szívesen meghallgatom vevő vagyok bármi jóra
Szal hátul 140/70/17 elöl meg 110/70/17(mertha lenne párban occóért jó akkor inkább legyen egyforma elöl-hátul )
Amúgy mostmár mindenképp cserélnem kell mert láthatóan kicsöcsösödödd a gumi futófelületen szal kuka...toltam is vissza a garázsba a motort
Én bízok benned.
De tényleg jó hely, barátságosak az emberek, az egyik borosgazdával szóba elegyedtem, mindjárt meghívott egy jó hideg ásványvízre! Az egyik megközelítési lehetősek itt a 6.-os útra gondolok, teljesen jó! Nem olyan mint pl. az 51-es...
Köszi a válaszokat!
Igazából azért kérdeztem mert az enyémbe 140es való és ahogy néztem ez nem olyan gyakori meg most 150es-hez olcsón hozzá tudnék jutni...valami tanács hogy hol nézzek gumit?
Ha a gyári mérettől eltérsz, úgy tudom máshogy kicsit kinézni a gumi profilja, mert a gyári felni keskenyebb, és ezért jobban "összehúzza". Ez kis mértékben nem gáz, itt is talán Robee-nak volt a GS-en 140-es gumi a 130-as helyett, és azt mondta, nem vett észre különbséget, de ha ennél is nagyobbat teszel be, lehet nem lesz már az igazi. GSnél mondjuk nem is tudom, h pl egy 150-es vagy 160-as beférne e a lengővillától, sztem már nem. De azért a mérnökök nem véletlenül azt rakták rá, amit, én nem térnék el ettől, döntögetni meg szépen lehet vékonyabb gumival is.
Ha szélesebb gumit teszel fel ugyan arra a felnire akkor, azt a gumit jobban össze fogja húzni a felni, mint a gyárit, hegyes lesz a profilja. Nehéz lesz róla a majrécsíkot eltüntetni. Ahhoz hogy változatlan tempóval vedd be a kanyarokat, jobban le kell majd dönteni a gépet, mint a keskenyebb gumival. Kb ennyi.
Ha hátulra a 140/70 helyett 150/70est teszek annak lesz valami negatív hatása? Általánosságban kérdem nem gsről van szó(ha jóltudom gsnél 130as a gyári)
Az enyém is hasonló dolgokat csinál (szitálás stb) azt hittem ez része a GS feelingnek.
De a múlt hét végén kipróbáltam egy kicsit feltuningolt F-es verziót.Ég és föld a két motor az F-es javára.A következő dolgok voltak benne kicserélve:
-teleszkópolaj 15W-sre cserélve
-progresszív rúgók (talán Wilbers)
-Dunlop Sportmax gumik elöl hátul
-Ferrodo szinter fékbetétek
-fém bevonatú fékcsövek
Az olyan kanyarokba ahol az enyém 110-nél beszitál ez 140-nel simán megteszi.
A bibi, hogy zek a dolgok több mint 150 ezer forintba kerültek.
Kedves just gs!Sajnos a GS futóműve nem a legjobb,ezt tudomásul kell venni.Bár vannak trükkök,tuningok,amivel lehet ezen segíteni,nem is ártana ezt kimeríteni itt a fórumon,biztos sokat tanulnék belőle.Hogy "finoman járkál az eleje",gondolom sok GS-s kolléga tapasztal ilyet szintén.Ahogy nő a sebesség,ez egyre csak fokozódik.Ha elengeded a kormányt,hajlamos életveszélyesen beszitálni,érdemes megfigyelni,de csak óvatosan /kéz legyen a markolat körül/.Ezeket sajnos az enyém is csinálja.Gyárilag az első teleszkóp nem jól csillapít,túl puha,ezért felüthet.A használat során emiatt az első gumio rosszul,sokszor kagylósra kopik.Ez így együtt már bőven kiválthatja a jelenséget,hogy finoman járkál az eleje.
Tehát rosszul csillapító első teló,és az ebből adódóan kagylósra kopott gumi---ezek lennének az okok így együtt.
A teleszkópba sűrűbb olajat szoktak tenni,vagy erősebb rugót,vagy betéteket,amelyek összébb nyomják a rugókat.A gumit pedig értelemszerűen cserélni kell,a 120-s méretű állítólag csodákat művel.
Ha azt mondod,hogy a gumid még újszerű,el tudom képzelni,hogy ezt a jelenséget csak rossz teleszkóp,futómű is okozhatják.De ez nem csak a Te problémád szerintem,az egyik bejegyzésben az egyik GS tulajdonos arról számolt be,hogy bevallja,hogy 140 felett halálfélelme van a GS-n.Az én telóm is rosszul csillapít,és emiatt kagylósra kopott az első gumi.Ha gumit cserélek,biztosan meg fogom csináltatni a teleszkópokat a fentebb leírt valamilyen módon,és valószínűleg 120-as gumi kerül előre.
Ha bárkinek van erről tapasztalata,ötlete / jó kis fortélyok,tuningok/,azt Veled együtt,gondolom,sokan köszönnénk.
Érdekes csak akkor lötyöghet oldal irányba ha nem 520as a lánckerék vagy ha meg van kopva.Fokhegyre nem kaphat mert mind a kettő 5XX ha 4XXlenne akkor rá se menne az 5XXes lánc.DE a láncot nem lánckerékkel együtt szokták cserélni?
Megjött az új DID lánc...520 as,110 szemes,patentszemmel,úgy néz ki mint az ékszer.....de..... jobbra balra lötyög a lánckeréken 3 mm ert.....
nem is értem....persze foghegyre nem kap,tehát nem balesetveszélyes,dehát..... Keleti motorokon meg a kawámon megszoktam hogy minden lötyögött,de a gs-emen a régi kopott lánc nem "táncolt" a fogaskeréken....szerintetek küldjem vissza vagy szokjam meg a gondolatot?
DUNLOP SPORTMAX D220 ST 170/60-17
DUNLOP SPORTMAX D220 ST 160/60-18
25000FT/DB