Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan érzésem van,hogy a Shox-nál át akarnak verni.Van már egy 46l-s kappa dobozom platnival és ehhez szeretnék konzolt.Ők azt állítják,hogy tudnak adni GIVI konzolt,de az én platnim nem lesz jó,külön vegyem meg az övéket 13000-ért.Vagy pedig,ha ragaszkodom a saját platnimhoz,akkor vegyek tőlük csatlakozót külön a konzolhoz 8000-ért.
Én úgy gondolnám,hogy az én Kappa platnim,jó lenne egy GIVI konzolra,mert a GIVI és a Kappa csereszabatos.
Ők azt állítják,hogy az én platnimat nem lehetne felcsavarozni az ő konzoljukra.
Ha fújod akkor jó (persze ott se mindegy mivel)

A tisztítás?
Én specc elloptam az asszonytól egy spriccelős flakont (akármilyen)

Középállványon a GS....
Flakonba beleöntöttem a petróleumot
Lassan forgattam a kereket.
Közben fújogatás

2-3 perc várakozás......
Utána fogkefe.......


utána ellenőriztem egyenként a görgőket, hogy el e forognak - hiszen az miatt IS nyúlik a lánc hogy azon a ponton meg van szorulva a láncszem.





Amióta olajzóm van nincs ilyen gondom.
Hébe-hóba (mikor motorot mosok) egy rongyal letörlöm a láncot és viszlát. Mindig akad aki megkérdezi: ÚJ A LÁNCOD? Mert olyan tiszta.


Nem....csak ugye az olaj nem ragad-tapad ugy rá mint a láncspray, ellenben mindig ken....nem úgy mint a láncspray


Elsőre Én is röhögtem az láncolajzón. Még anno KIZS-nek volt a Husángán. De sajna fejet kell hajtanom......mert remek találmány, és otthon is kivitelezhető - ha nincs az embernek márka-rögeszméje....
fújni fújtam persze, ha víz érte vagy 300-500 kilométerenként, tisztítani meg eddig sem nagyon tisztítottam, az előző mocimon se, pedig ott is elmente a tőle kívánt km-et, de most majd rászokok a tisztítására, egyszer már csináltam
És ápoltad rendesen?

Mert ha nem akkor egy lánc akár 2000km alatt is tönkremehet!


500km-ként - esőben, száradás után fújni kell a láncot
1000-1500km-ként meg petróleum+ fogkefe......


Ha nem akarsz vele ennyit tökölni akkor láncolajzó.
Ott max egy rongy kell néha.
ja és persze két új fogaskerék is benne van
na megvan az új láncom, did 520 X-gyűrűs, 75 Le-ig, szereléssel együtt 40.000 fizettem érte, remélem többet elmegy mint az előző az gyűrű nélküli volt 50 Le-ig 8000 km bírt ki....
Köszi szépen, ha hazaérek, megnézem!
Mindkét karburátoron van egy - egy csavar, amin ki kell tekerni egy kicsit. Próbaképp tekersz fél fordulatot és megnézed javult -e a helyzet. Egyébként fog. :)
Nem emlékszem pontosan hol van, de ha jól emlékszem le kell venni hozzá a tankot, mert felül van a két membránházak mellett, a szívócső felől.
Javaslat, tekerd be őket tökig, úgy hogy megszámolod mennyit hajtottál be. Így össze tudod hasonlítani, hogy ugyanannyira volt -e beállítva. Ha igen, akkor visszatekered őket a kiindulási állapotba, és onnan számítva tekersz még fél fordulatot. Ezek után teszteled.
Ha nagyon eltérő volt a beállítás, akkor próbaképpen a teljesen betekert állásból számolva 3 fordulatra tekerd ki a csavarokat.

A pillangó szelepek tengelyén lévő csavart ne bántsd, mert akkor elállítod a szinkront.
nekem tartalékra állítás után 15 liter megy bele max és 350km múlva kell átvenni megint tartalékra, hogy úgy meddig birná még sosem néztem utánna mindig telitankolom
Urak,

A GS-en hol tudnám kicsit dúsabbra állítani a keveréket - csak úgy próbaképpen -, mert néha olyan, mintha nagyon szegény lenne a keverék. Hogy stabil alapjáratom legyen, kb. 4-5 km kell, szerintem ez kicsit sok. Illene már 1-2 km folyamatos haladás után beállnia, nem? Főleg, ha előtte még 2-3 percet melegítem.

Köszi a tippeket!
Annyit érnek, mint halottnak a csók. Aludtam már ilyenen, és szinte ugyanolyan keménynek érzed a talajt, mint nélküle. Én kempingmatracot szoktam vinni pumpával, az a tuti.
Dechatlonba 6500, de az a baj velük egyébként hogy nem tudod ugyan olyan picire vissza hajtani az első felengedés után
Napi :
az egyik motoros boltban önfelfújó matrac 12.390.- Ft
Aldiban az 5 cm-es Adventurer önfelfújó matrac 4000,- Ft, de a márkásabbak is (ugyanott gyártják őket) 10ezer körül vannak.
Hétvégén volt, de Te Pécsett voltál.
érdeklődnék milyen széles kormányt lehet bele tenni max. átalakitás nélkül.
Köszi az érdeklődést.Szerintem az lesz,amit greatman írt a 80728 számú bejegyzésben.Ha fordítva lenne összedugva akkor ON állásban üresre jártam volna a tankot.Ehelyett,amikor nem kapott már benzint a motor,átváltottam ON-ról RES-re és onnantól kezdve ment még kb. 15km-t.Utána megállt,csontra kiürült a tank,amin igencsak meglepődtem,mert RES állásban legalább 60km-t kellene megtennie.Onnan tudom,hogy teljesen szárazra kijártam,hogy a kútnál 19l-t tudtam tankolni.Tehát nincs eltömődés,ami visszatartotta volna a tartalék benzin egy részét.
Gratula a túrához.
A Diósgyőri vár nem ma volt, mert itt felhős volt az ég.
Szégyelld magad, hogy nem jöttél be.
bviktornak!
jól van bekötve a benzin cső? nekem pl a szerelő is fordítva dugta össze és vártam a tartalékra és mint kiderült végig abba nyomtam.....
a tartalék meg a Pri lefolyó között a tankba kb 1 centi van szal nem számít nagyon sokat hogy hol közlekedsz, egyébként meg egy tank takarítás nem nagy szám még én is meg tom csinálni
én ezt úgy csináltam, mivel mondták hogy minden gs-be más, hogy leeresztettem az On csőből a benzint, majd egy másik tartályba a Pri csőböl is és így pontosan megtudtam hogy mennyi a tartalékom!
Bevett szokás szerint azt szokták régen mondani, hogy kb. 50-60Km -re elegendő a tartalék. Ez kb. igaz is szokott lenni. Ha ebből indulunk ki, akkor ez a GS esetében kb. 3L.
Tapasztalataim szerint (az én régi GS -m) jellemzően 220 - 230Km után kellett áthajtani tartalékra, és kb. 280Km után már nagyon porzott a tank. Nekem 97 -es évjáratú volt, a 2001 utániaknál már azt hiszem nagyobb a tank. Kb. 4-5 literes fogyasztással jártam, attól függően hogy hol mentem, meg mennyire húztam neki.
Azonban az említett probléma a haver motorjánál is előfordult (szintén 97. évjárat). Ő rendszeresen kitankolt. Kb. 300 Km után. A tartalékkal ugyanezt játszotta, talán 10Km -t sem tudott vele menni, úgyhogy a 3. kitankolás után már a km. számlálót nézte.
Nála tapasztaltuk, hogy az egyébként 17L -es tankba, kitankolás után is csak 15L ment be, a maradék 2 L ott lötyögött az alján...
A legközelebbi benzinkútig

Amúgy 4-6 liter között van...
És akkor mennyit lehet elmenni tartalékkal normál esetben?
Csak hogy nehogy pórul járjon valaki...