A túra maximálisan pozitív volt, élménygazdag! De ez azért is volt, mert velünk volt Tibi, akinek van némi tapasztalata Kárpátaljával kapcsolatban. Szerintem bátran mondhatom, hogy így első osztályú kirándulás volt, viszont sajnos mielőtt elindultunk, elég sok rémhír jutott el hozzánk. Egyébként ennek valóban van valami alapja, mert kabé ott elvéreztünk volna, amikor hozzánk szól valaki ukránul (mint ahogyan azt tette is b-viktor, mikor aktívan elkezdte keresni Tibit, mikor megszólította a rendőr )
Mindenki hazaért sikeresen, de sajnos ezen a fórumon szerintem nem sokan vannak azok közül, akik ott voltunk:( Képeket sikerült megszerezni?
Köszönjük mégegyszer a vezetést, a mai napig abból a hétvégéből táplálkozom, és szerintem még sokan mások is!:)
Tudom, h givi platnit csak givihez vagy kappához lehet használni, de elvileg ez egy kínai koppintás (az eladó szerint monokey platnira felrakható - ez hamar kiderül, mert rápróbálom a haver gépére).
Nem akarom lecsavarozni (fix-re csinálni).
A kérdésem az, hogy egy "rendes" platnival bírná a doboz szerinted.
szia, igen a platni a gyengéje az tuti, mert maga a doboz az fasza sztem, de a platni az már más anyagú, eddig nekem jól szerepelt egyébként,de terhelés alatt azért óvatosabb vagyok, de lassan beszerzek egy olyan tépőzáras cuccot amit Blue javasolt, amivel körbe tudom fogatni és akkor tuti nem törik le, nekem az ár volt az első a választásnál ha neked nem nézz körül még
Fúrd át a dobozt két M8-as kapupántcsavarral a tartóhoz csavarozva sosem lesz gond.Max a motorral törik.
Givi platnit csak givi és kappa dobozhoz lehet társítani.
Tegnap vettem egyet, de ebben a kínai platniban nem bízok, lehet hogy érdemes lenne egy rendes monokey platnit beszerezni hozzá...
Ha jól olvastam, akkor Zoli32-nek a platnin lévő "nyelv" tört le, hmm...
Még nem vettem,de érdeklődtem.Szerintem pimaszul drága.Kb.két vas darab,és 15-30000Ft között mozog az ára.Na ezen tényleg van extra profit.Én is keresem a megoldást,de egyenlőre elakadtam.
Nekem a pasas a kapaszkodó helyére szerelte a tartóelemet. Mondta, hogy ne terheljem meg nagyon a dobozt, mert erősen belenghet az egész cucc, és az csúnyán végződik. De talán még így is ez a legbiztosabb hely a doboztartónak, vagy tévedek?
Igen, ez alul van rögzítve és masszív!
Csak a dobozom nem az, mert rossz a zárja. Egyszer 50-nél lekapta a menetszél...
Hol lehet dobozokhoz külön zárat kapni? Sőt nekem már a zárnyelv is elég lenne, mert a zár megvan, csak le van törve a nyelv.
Egyébként Aprilia doboz.
És a motor tartófülei hogy bírják a terhelést? Mert olvastam több helyen, hogy a kapaszkodó helyére szerelt tartók nem bírják, de ez úgy tudom, hogy a faridom alatti részhez van rögzítve!?
Ez úgy pontos, hogy az automata trafipax +15-nél aktiválódik, viszont ha személyesen ott van a "jónapotkívánok" akkor ő akár +1 km/óra túllépésnél is büntethet.
De szerencsére rugalmasabbak. Ha nem tépsz a motorral, meg előzgetsz a sorok között, akkor általában nem baszogatnak.
Szomszédos országokban hamarabb leintenek, úgyhogy ebben fejlődést látok.
Igen, motorféknél meg gázadásnál lehet hallani a laza láncot, bár inkább motorféknél, mert ott halkabb a motor hangja, de az semmiképp nem csörömpölés, inkább ritmikusan csattog.
Helló! Szerintem ez nem rossz dolog. Legalább ha be akarod tartani, nem léped túl a megengedett legnagyobb sebességet. Ha az óráidat is előre állítod 5 perccel, kisebb az esélye, hogy reggel elkésel a munkából.
Eddig mindenhol tudtam angolul beszélni a rendőrökkel. Jó, itthon nem biztos, hogy menne.
Útminőség? Gyalázatos, vagy annál azért jobb?