A 10W-stől?Ezt aláírom.De igazán jó és ez nem a reklám miatt mondom a Motul 5100-től volt.Csak ne lenne olyan rohadt drága és egy GSbe kicsit túlzásnak is tartom.
Kicsit félreértettek engem
Nem azt mondtam, hogy a 20W-s nem jó csak én jobb szeretem a vékonyabb olajakat.Az olajfogyasztás pedig ésszerű kereteken belül nem zavar ez része a motorozásnak.
Főleg egy BMW-nél
Ezek a motorok nem kihegyezett versenygépek. Nem azt mondom, hogy a fűrészporos vörösboros hányás is jó kenőanyagnak, de nem kell a átesni a ló túloldalára. Próbáld ki a 20w-s olajat, hátha
58ezer km elég teszt időszaknak?
Minimum 128ezer van a gépben, de a szerelőm szerint ez lehet akár 100zal több is,nem tudhatjuk hogy eredeti volt-e az óraállás vásárláskor.
Sziasztok!
Ha szépen megkérlek titeket akkor tudnátok küldeni nekem illetve ide felrakni GS-nek a jobbos,gázkarfelőli kombinált kapcsolójáról képet?
Esetleg lenne valakinek eladó?
Nem az a lényeg ,hogy milyen hamar lesz meleg hanem, hogy meddig jár a motor effektív kenés nélkül.A 10W40-és és a 20W50 között ez másodpercekben is mérhető.Főleg hidegebb időben.
Viszont ezek a dolgok csak hosszú távon(több tízezer kilométer alatt)
derülnek ki
A nivópálcára rá van irva, hogy 10W40
Szerintem ez nem lehet véletlen.
A 20W50-es olaj csak nagy melegben hasznosabb de a hidegindításnál lassabban ér el a kenési helyekre és mint tudjuk a kopások nagy része hidegen történik.
Hello!
Azokhoz lenne most kérdésem, akiknek már van valami tapasztalata KUPLUNG ügyben.
Meg-meg csuszik, egyre sűrűbben, így nagynehezen rávettem magam, h kiadjam a zsebemből a pénzt.
Na és most itt az én gondom: elég csak a lamellákat kicserélnem, vagy a hozzávaló rugókat is, és a köztük lévő lapokat is?
Itt - szerintem - nem a 10W vagy 15W oldalon múlik, hanem pont a másikon hogy 40 vagy 50. A W-s érték a "téli viszkozitásra" vonatkozik, nyáron gyanítom nincs sok köze, hogy mennyire melegszik az olaj. Mivel a GS-en nincs se olaj- (kivéve F-es széria), se folyadékhűtés, így az olajon múlik, hogy nyáron, dugóban/terhelésnél mikor lesz gyengébb az olajfilm.
Tudtommal az 50-es olajnak nagyobb a hőtűrő képessége, így a nyári melegben is jobban megállja a helyét. De javítsatok ki, ha nagyon nem így van. Én se vagyok szaGértő, pont ezért írom, ha hülyeség, homályosítsatok fel! :)
Megkérdezhetem az olajból mit használsz?
10-15-20W?
A 10W-nél nem csoda,hogy nem veszi be az 1-et!
Nekem tavaly tavasszal ment bele a Castrol 10W, aztán a melegbe majdnem szétrúgtam a váltót.
200km után ment is bele a Motul 20W!
Lehet bármelyik állásban, ha koszos a karbi/szűrő, nem fog rendesen menni...
Ha minden kötél szakad, és PRI-ben hajlandó menni, figyelj, nehogy kiakadjon a tűszelep, aztán orrán-száján folyjon a benzin, mert az kellemetlen tud lenni. Igaz GS-sel még nem jártam így, de jobb az elővigyázatosság.
hat ez oriasi asszem atallitom ha eldugul meg szetkapom az uzemanyag rendszert....az hogy PRI ben volt okozhatta azt hogy nem nagyon akart huzni? fordulatok es sebessegadatok stimmelnek csak kicsit lassabban jutottunk el odaig....meg kell egy ket het mire visszaszokok robogorol :D
Nem azt mondtam, hogy a 20W-s nem jó csak én jobb szeretem a vékonyabb olajakat.Az olajfogyasztás pedig ésszerű kereteken belül nem zavar ez része a motorozásnak.
Főleg egy BMW-nél
Minimum 128ezer van a gépben, de a szerelőm szerint ez lehet akár 100zal több is,nem tudhatjuk hogy eredeti volt-e az óraállás vásárláskor.
Ha szépen megkérlek titeket akkor tudnátok küldeni nekem illetve ide felrakni GS-nek a jobbos,gázkarfelőli kombinált kapcsolójáról képet?
Esetleg lenne valakinek eladó?
Viszont ezek a dolgok csak hosszú távon(több tízezer kilométer alatt)
derülnek ki
zs
Szerintem ez nem lehet véletlen.
A 20W50-es olaj csak nagy melegben hasznosabb de a hidegindításnál lassabban ér el a kenési helyekre és mint tudjuk a kopások nagy része hidegen történik.
10-40 vagy 20-50!
Azokhoz lenne most kérdésem, akiknek már van valami tapasztalata KUPLUNG ügyben.
Meg-meg csuszik, egyre sűrűbben, így nagynehezen rávettem magam, h kiadjam a zsebemből a pénzt.
Na és most itt az én gondom: elég csak a lamellákat kicserélnem, vagy a hozzávaló rugókat is, és a köztük lévő lapokat is?
Tudtommal az 50-es olajnak nagyobb a hőtűrő képessége, így a nyári melegben is jobban megállja a helyét. De javítsatok ki, ha nagyon nem így van. Én se vagyok szaGértő, pont ezért írom, ha hülyeség, homályosítsatok fel! :)
De már még egyszer nem töltök bele 10W-t!Egyszer már megszívatott!
10-15-20W?
A 10W-nél nem csoda,hogy nem veszi be az 1-et!
Nekem tavaly tavasszal ment bele a Castrol 10W, aztán a melegbe majdnem szétrúgtam a váltót.
200km után ment is bele a Motul 20W!
350km-t mentem 15literrel lemértem az zirka 4.29liter százon szerintem elég jó :)
Ha minden kötél szakad, és PRI-ben hajlandó menni, figyelj, nehogy kiakadjon a tűszelep, aztán orrán-száján folyjon a benzin, mert az kellemetlen tud lenni. Igaz GS-sel még nem jártam így, de jobb az elővigyázatosság.