Miért ne indulna be PRI állásban? Ha jó a tűszelep, akkor megfelelő az üa. szint, ergo nem is folyik túl. De egy ~20 éves gépnél erre már nem alapoznék biztonsággal :)
Korábban nálam is voltak üa. rendszer koszolódási gondok, nevezetesen csak tartalékon ment. Az ON állásban eldugult vagy fene tudja, mi baja volt. Tankpucolás, új benzincsövek, és prímán megy.
hát ez csodás az eladó az idomon még be is rajzolta, hogy felfelé van nyitva....vmi akkor nagyon nem stimmel mert szinte folyamatosan felfelé mutat a nyíl, ha áll, ha megy a gép...ha az a PRI akkor rég nem is szabadna beindulnia annyit benzint kapna nem?
(istenem, mintha azt kérdezgetném, hogy vegyek levegőt bocs, de teljesen meg vagyok zavarodva )
Lefelé: ON, vízszintes: tartalék (RES), függőleges: PRI.
PRI állásban ne menj, mert lehet, hogy nem jó a tűszelep és túlfolyik a benya. Az az állás csak arra van, ha kifogyott a karibiból a benzin, nem kell hozzá járó motor, hogy a vákuumos szippantyúval a karbiba kerüljön a benzin, hanem direktbe folyik a nyál.
Max. addig hagyd PRI állásban, amíg tartalékon (RES)/ON-on nem megy szépen.
Menet közben én se nagyon keresem az üreset (hogy pl. lámpához már üresbe érjek), csak néha fordul elő, hogy 1.-ből 2.-ba váltáskor "megtalálom" az üreset, de ez is csak azért, mert nem volt elég határozott a váltás.
Amúgy ha ilyen ritkán fordul elő ez a "duplakuplungos" sztori, akkor vszeg a fogaskerekek rosszul állnak, és ezért nem tudod berakni simán 1.-be. (Ugye az autóknál ferde fogazású a váltó, plusz szinkrongyűrű segíti a váltást az alacsonyabb fokozatoknál, a GS-nél még talán egyenes fogazásúak a fogaskerekek? Ha nem így van, majd kijavítanak.)
Ahogy mondod lefelé ON, felfelé tartalék, és vízszintesen pri!
Üzemanyagrendszert is néha ki kell tisztítani, attól is lehet, hogy nem kap elég üzemanyagot.
Dúsítani kell az alapjárati keveréken, és megszűnik a fulladozás. A középső csavarral az alapjárati fordulatot állítod, de mindkét karbin van alapjárati keverék szabályzó. Ha nehezen áll be az alapjárat, sokáig fulladozik, akkor ritka a keverék. Tekerni kell mindkét csavaron kifelé, mondjuk fél fordulatonként, és rögtön jobb lesz a helyzet. A fogyasztásba ez nem fog bejátszani a tévhitekkel szemben, sőt...
nem nevezném rakoncátlannak a sebváltómat,
minden üzemmódban pontosan dolgozik , hidegen-melegen , fel-le.
a menetközbeni üres megtalálása a határozatlan
lábmozdulat eredménye nálam, a megállás-indulásnál a dupla
kuplungozás nemtommi , de nem zavaró és csak ritkán van.
ja az alapjárattal valami nem stimm, ha jól tudom a karbik mögött van az állítócsavar ami mindkettőt szabályozza....
kb úgy indítom, ahogy te leírtad 4-5 perc mire elindulok vele, de menet közben is még kicsit játszani kell a szivatóval mert fulladozik, valszeg az alapjárat miatt, ha bemelegszik onnantól nincs gáz
A benzincsap lefelé vagy felfelé van nyitva, az előző tulaj szerint felfelé...de esküszöm mint ha tartalékon mennék , gondolom vizszintes állás a PRI
Ha csak hidegen csinálja, akkor ott az alapjárat nincs jól belőve.
Gyertyákat kicserélted már?
Hogy indítod?
Az Én eljárásom ez volt:
- szívató ráhúz
- amikor 3500-at pörög, akkor félig visszatol a szívató.....
- Amikor még így is 2500 fölött van, akkor teljesen visszatol....
Ez kb. annyi időt vesz igénybe amíg kiveszed a mocit, beindítod - közben elkezdesz öltözni.....
Olyan soha ne csinálj, hogy beindítod és már indulsz is.
A 2 művelet közt legalább hagyd 2-3 percig járni a vasat!
hát gyerekek, hogy, ez a motor hidegen milyen hangokat tud produkálni
ha rendesen bemelegszik nincs gond, csak alapjáraton ez a csattogás fordulatszámvisszaesés.....júli elején tudom kivinni szervizbe, remélem addig nem purcan ki, túl sok km-t nem is megyek vele
Valami biztos lesz, mert most nagyon lomhának tűnik...vagy csak a benzin kevés
cserébe a fogyasztásom 4 alatt van
Az én gépembe 42500 km van. 36000-nél nézettem először szelephézagot, akkor még határon belül volt, mondta szerelő cimbi, hogy legközelebb. A karbiszinkronomhoz is most fogunk először nyúlni, ellenőrizni. Mondjuk szerintem nem lesz gond, a motor pöcc indul, rendben jár, a fogyasztásom bőven 4 alatt tartható.
Mondjuk 6 éve újonnan vettem, vigyázva járattam be és azóta is meg van becsülve....
Szerintem felesleges 12őnként szelephézag ellenőrzés. Ez kb. azt jelenti, mintha autónál megcsinálnád 20anként.
Hátha tud segíteni valaki!
GS500F-re szeretnék venni kipufogót!
Jópár márkának utánanéztem, de nem találtam idáig semmit!
Esetleg valakinek valami ötlete?
Szerintem km-re gondolt, hogy ott villan fel a tartalék lámpa.
De ha értetted, és csak vicceltél, akkor azt hiszem elmegyek aludni, mert fáradt vagyok.
24.000ként kell nézetni.
Vagyis ha minden lapkát kicserélsz akkor 24-et nyugodtan mehetsz vele.
DE hülyeség!
Inkább 12.000-ként nézesd meg, és akkor legalább belövik a karbiszinkront is. MEGÉRI!
Én eddig a bandittal 220-at mentem el....mióta megvolt az injektroszinkron 250-260-at megyek.... (alapjelzésig...vagyis utána még van 5,5L-em)
mitől lehet, hogy elkezdett 'darabosan' fogni az első fék?
ugyan nem ragad be, finom fékezésnél semmi rendellenes, de ahogy ráhúzom még kicsit erősebben, szinte átmenet nélkül harap rá jobban, ha még kicsit erősebben ugyanez a jelenség. a fékkar nem tűnik akadósnak, betéten úgy tűnik van még (kereket nem szedtem ki), olaj nem levegős.
mi lehet az ok? egy 120km-es kör végén kezdett jelentkezni..
Mikor kell állítani szelephézagot, honnan veszem észre, hogy állítani kéne? (41ezer van a motorban, 38ezerrel vettem, nem tudom mikor volt cserélve utoljára)
Korábban nálam is voltak üa. rendszer koszolódási gondok, nevezetesen csak tartalékon ment. Az ON állásban eldugult vagy fene tudja, mi baja volt. Tankpucolás, új benzincsövek, és prímán megy.