Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért lenne 90nél a 102 30ezer? Azt csak 105-től adják
ami az út szélén van sebesség jelző az is csal van egy Újpesten a Shell kútnál és az mindent mutat valamikor ha süt a nap na borult az idő mást mutat.ne a GPS és az ilyen sebesség figyelőhöz képest közlekedj hanem az órád szerint az az 1 hivatalosan is hitelesített merőműszered van persze ez akkor igaz ha minden gyári a motoron gumi méret és esetleg áttétel persze csak akkor ha a kihajtó tengelyről veszi a jelet
Ésss sikerült elcsesznem a kalkulációt :D
5000-nél 6.-ban 102,7-tel megyek, az meg már simán 30eHUF...
Nagyon köszönöm srácok a válaszokat! A városszéli sebesség ellenőrző km-re pontosan annyit mutat, mint a GPS-em a motor kilóméterórája meg fölé mér csúnyán, kb 20km/h-val. Lehet ezt kalibrálni valahogy vagy inkább vegyek rá egy újat/bontottat?
Vagy csak idő kérdése és megszokom?
A gearingcommander.com alapján 5000-es fordulaton 94,5-tel megyek, szóval csak arra kell figyelnem, hogy ez alatt legyen a fordulat ha országúton nem akarok komolyabb büntetést begyűjteni gyorshajtáésrt...
Láncfeszesség elvileg jó 2-2 cm fel-le. Teher nélkül.
(-Kösz a gyors választ-)
Vezérműlánc? Én erre gyanakodtam.
Ne gondoljunk a legrosszabbra. Ha szar a láncfeszességed, és beleér a lengővillába, azt motorféküzemnél teszi. Érdekes hangja tud lenni. Szóval nézd meg ezt a lehetőséget, aztán ha nem az.. akkor visszatérünk rá
igen tényleg nem pontos legjobb vételnél is 5 méteres pontosságot tud http://www.gearingcommander.co... itt egy oldal ahol ki lehet számolni hogy fordulatom mennyit kelleni mutatnia az órának
Haliztok! Motorféken kopogást vagy (csörömpölést?) hallok a motorból. Nem tudja valaki mitől lehet esetleg?
Lámaság!

Ercsi.....
bőven 6km/ó-val kisebb számot mutat.....pedig ugye az már nem 10%




A GS gyári értékei?
Ime:
http://www.akmt.hu/sufnituning...



Amikor lecseréltem digitálisra az órát akkor felírtam mindent.

A GYÁRI ÓRA
A DIGIS
A GPS
Az ilyen tábláknál nekem általában egyezik,tehát nem csal.Ezért furcsállom,hogy sokan panaszkodnak,hogy csal.De tényleg kézenfekvőbb a fordulattal összevetni,mint GPS-el vacakolni,meg valaki írja,hogy a GPS nem pontos.Ez tényleg igaz lenne?
Faluszéli sebességkijelzős, lassításra ösztönző táblánál a legegyszerűbb "hitelesíteni" a műszert. Ha gyári az áttételed, és a gumi méreted is akkor pedig fordulatszámból is utána lehet számolni, hogy csal-e az órád. 6.ban, 5000-nél 100-at kéne mutatnia.
Akkor abban biztos nem is 12ezer van. 12-nél még minden gyári rajta, gumi ,lánc, fékbetét, stb.
a kilométer órád teljesen jó de sajnos a GPS-es nagyon durván csal mint mindegyik
nekem volt egy másik mocim igaz robogo de azt meg csináltam ,hogy gps szerint be állítottam a az óráját.Tehát széljel szedtem az orát megnéztem kb mennyit mutat a gps aztán az órát 10 km volt a csalás utánafel huztam 80-ra tehát hetvenet mentem lefogtam a rugot le huztam a mutatott és átragtam a hetvenre egyszerre sikerült.Na ennyi
Sziasztok!

1 hónapja vagyok boldog GS500 tulaj és kezdőként egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Azt tapasztaltam, hogy a kilóméteórám durván csal felfelé. Tudom, hogy gyárilag kb 7-10%-kal van fölé lőve de az enyém tényleges (GPS-szel mért) 50km/h-nál 70-72-t mutat, ami kicsit sok...
Kérdésem az lenne, hogy hogyan lehetne ezt kalibrálni, javítan?
Van valakinek közületek ezzel kapcsolatban tapasztalata? A motorban óra szerint 12000km van, 2006-os, szerelőm szerint meg lett piszkálva a kilóméterszámláló...

Segítségetek előre is köszönöm!
én láttam már olyan gs-t hát meg kell mondjam marha csúnyán néz ki, olyan magasan volt a kormány hogy az csak csuda
Igen.
Arra kell figyelni, hogy minden kábel és vezeték elég hosszú legyen, különben cserélni kell hosszabbra azt, amelyik a kormány teljes jobbra és balra elfordításakor is túl rövid.
Szoktak csinálni olyat,hogy feltesznek rá ökörszarvszerűbb kormányt /persze nem annyira,mint egy camping biciklin/,és azt a vezetőhöz közelebb hajtani.Így közelebb is kerül a kormány nem kell ráhajolni,és még mindig magasabb a pozíció,mint a gyárinál.Ezzel kormánymagasító nélkül is hasonló,vagy jobb eredményt lehet elérni.
Urak,

Karburátorbeállítással kapcsolatban kérném a segítségeteket. Múltkor már meglett a két kis dúsítócsavar, amivel a benzin/levegő keverékét tudom szabályozni. A kérdés az, hogy van-e valamilyen pontosabb módszer, amivel be tudom állítani a karbit? Műszer esetleg?
Már könnyebben bemelegszik a motor, nem kell neki 8-10 km a stabil alapjárathoz (mint korábban), elég 4-5 km is. Azt gyanítom, hogy még mindig elég szegény keveréket kap, mivel a gyertyák színe elég fakó őzbarna. Ezért venném kicsit dúsabbra a keveréket.

Köszi: j.
Nekem teljesen bevált az MZ kormánnyal. A csutkakormány, na az totál kényelmetlen volt. Mazochistáknak kiváló.
Az MZ kormányra nem kell annyira rádőlni, kényelmesebb. Talán ugyanolyan keskeny, mint a másik, nem vettem észre különbséget "szorult" helyzetekben.
Azért elviselnék egy kicsivel magasabb kormányt.
(a magasítónak - két kis fémdarab - röhej az ára, szóba sem jöhet)
Milyen az MZ kormánnyal?Nem kell úgy előrehajolni?Keskenyebb?/Nem mindegy a sorok között./Kényelmesebb?
eladó elsőkerék.nem kell tartalékba senkinek?
M10-es menetű visszapillantó kell rá.
A kormánysúly alatt a végén lévő két kis súlyt érted? 100 gramm darabonként talán?
Emlékszem, a visszapillantóval is megszenvedtem - tanulópénz volt. Egyszer 8-ast vettem 10-es helyett, aztán két balost...Visszacserélték, végül csak jó lett.
Az Akmt-s oldalon elég pofás az a kipuff.