Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenképp meg kell csinálni, mert a szilánkok szép lassan összekarcolnak a lámpatestben mindent.
Köszönöm a tanácsot!
de csak ha nagyon zavar nyugodtan szed szét, én már tettem sajna nem egyszer, a fekete műanyagot vedd le ami a tank két oldalától a indul, a plexi alatt vastag rész, (tank mellet 1-1 imbusz csavar és fent a tükörnél belülről két csillagcsavar......ezekután aszem lejön és hozzáférsz a lámpatesthez, 2 vagy 3 csavar fogja

Am meg funkciójában nem befojásolja a lámpát......de ha nagyon ráérsz.
engem az a krómkilincsed érdekelne, hogy lett felrakva? esetleg raknál fel még képet alulról is? ma barkácsoltunk oldalra ilyen konzolokat hogy kitartsa majd a vászon táskámat és akkor láttam hogy az a fém rész ott alul ahova a sisakhálót lehet beakasztani, teljesen más a két oldal....
CBF 500, azaz a 2004 után gyártott CB500!
Nagyon nagy szerencsém volt, bodza helyett lehetett volna telefonpózna is, mert azon a szakaszon az is van.
Pénzből sosincs elég, ami van, annak meg már előre meg van a helye máshol sajnos... :( Bár hallottam olyan is, hogy ez a bukógomba egy hosszú menetes szárral csatlakoztatható a blokktartó csavarok helyére, és csúszáskor ha megakad valahol akkor hatalmas károkat okozhat ezáltal, úgyhogy marad az óvatosság.
Azt hiszem holnap megpróbálom amit írtál. Szóval az egész lámpatestet búrástól valahogy együtt tudom kiszerelni a fejidomból hátulról (kormány felől)?
Kicsit óckodom a dologtól, mert nemrég a plexit akartam lecsavarozni, hogy megtisztítsam alatta a fejidomot, de azok a műanyag csavarok elég vacakok. Csavarom, csavarom, csavarom és semmi. Na mondom itt a menetnek annyi, vagy nem is volt. Vissza ugyan ez...azóta kicsit rezeg az egész egy bizonyos fordulatszámon, hogy szomorodna meg! :-D
cb 500 vagy cbf 500 mert azért nem ugyan az a kettő
Akkor te még olcsón kaptad a leckéket....jah figyelni kell de NAGYON
Nem tudom h állsz anyagilag, h menyire engedheted meg magadnak a gombát.
A lámpát nem lehet szétszedni, vedd ki az egész lámpatestet, vedd ki az izzókat és lyukkal lefelé rázd h kiessen.
vagy
lyukkal felfelé rázogasd a szilánkot a lyuk alá! és a lyukon dugj be egy hurkapálcát aminek ragasztós a vége, ráragad és kijön,
Szétszedni nem lehet!
Van olyan gomba a PUIG-tól, ami kikerüli az idomot és 20 e körül van.
Akkor szerencsére nem kellett minden idomot cserélni, mert állítólag horror ára van.
Egyébként első lámpa búrát hogy lehet kipattintani? Tavaly eldurrant egy izzóm, és még mindig van benne egy két szilánk, és ki szeretném végre takarítani, de nem mertem feszegetni nehogy törjön.
Bizony a hátsó fék ilyen, azonnal csúszik. Én is jártam már hasonlóképpen. Úgy döntöttem be egy kanyarba, hogy nem láttam mi van ott. Élesebb is volt mint amire számítottam, és agyagos volt az úttest. Kicsit visszább döntöttem majdnem egyenesbe, és hátsóval próbáltam korrigálni. Gumi sikított én meg csúsztam. Teljesen lesodródtam az útról, át egy kisebb bozóton, de meg tudtam fogni és visszajöttem az útra.
Csodák csodájára sem nekem, sem a motornak nem lett semmi baja, csak a bakancsom lett kicsit zöld. :-D
Az volt a hatalmas nagy mázlim, hogy viszonylag egyenletes volt a talaj és a bozót is valami bodzaféle könnyű növény volt.
Hoztam is magammal 3 ágat, amiket gyorsan lecibáltam magamról. Aztán 5 km múlva vettem észre, hogy maradt még egy az alján. Úgy vettem észre, hogy amikor ráment a hátsó kerék, mindig kicsit megúszott. :-D

A másik hasonlóan meleg helyzetem akkor volt, amikor egy elzárt aszfaltos területen körözgettem. Azt próbálgattam, hogy meddig dönthető a masina.
Aztán amikor a motorból jövő zajt kezdtem fülelni, azon kaptam magam, hogy túl gyorsan mentem be a kanyarba, és már késő volt fékezni. Bedöntöttem, és a lábamat is leraktam mert már biztos voltam benne hogy megint leszaladok az útról. Szerencsére itt is vissza tudtam hozni egyben az aszfaltra. :-) Ez nagyon tanulságos volt számomra, hogy ne vonja el a figyelmemet menet közbe semmi, mert nagyon csúnyán lehet így járni.
Egész este dolgoztam, pincér ként egy esküvőn, hajnalban indultam haza kuv@ fáradtan..elkezdet csöpögni az eső és az agyam nemvolt a toppon, a hátsó féket erősebben tapostam mint kellet volna és megúszott a vizen. A gomba csúszásnál segíthet, de a gép eleje lámpa részt nem védi meg. Mivel F-re szerintem csak úgy lehet felrakni ha az idomot rongálod ezért én nem tenném. de ha anélkül is fel lehet rakni akkor megéri.
Lámpát kellet cserélnem, ami nem volt egyszerű, az F be való első lámpa irtó ritka szal sose törd mer olyat mocsoknehéz szerezni!

Fejidom kicsit tört azt műanyagossal hegesztettem.
Igazából baromisokat tanultam az esetből.
Mindíg minden pillanatban fejben ott kell lenni, másik h első féket intenzívebben a hátsóval csínyán! hátul kevés a súly az könnyen csúszik:S
használtmotorvásárlási tippek

ehhez csak annyit, hogy nekem iszonyatos mákom volt.

interneten néztem ki az Attila úti Honda Dreamnél a mocimat.
aztán, mikor úgy állt a szitu, hogy reális lesz az álom, felhívtam, megvan e még?

hát megvolt.
aztán rá pár napra besétáltam, lepapíroztuk, és amikor az adminisztráció helyén volt, na, akkor ültem rá először, és vittem is el egyből.

így visszagondolva sem bánom, hogy nem másként zajlott a vásárlás.

nagyon tuti kis masina. egyszerűen szerelem volt első látásra.


de hátha másnak még hasznára lesz a link.
Szia Viktory90!

Én sajnos nem tudok segíteni az általad írt problémában, bár én is aksicserével kezdtem az évet, úgyhogy érdekelne a megoldás.

Viszont lenne egy kérdésem hozzád! Láttam az adatlapodon, hogy sikerült összehoznod egy esést GS-el. Hogy történt a dolog? Csak hogy tanuljunk belőle. Lett valami baja a gépnek? Nekem is F-esem van és még a dőlésektől is nagyon féltem, mert az idom állítólag ripityára megy. Te megúsztad a dolgot nagyobb kár nélkül?
Szerinted a PUID gomba segít valamit?
sziasztok,
elmúlt hónapokban nem írta a fórumba de rendszeresen olvastam, remélem van aki emlékszik rám, egy kis gond adódott a csodajárgánnyal 1-2 nap állás után lemeríti az aksit, a zsír új aksit.
multiméterrel nekiestem a dolognak, kulcs OFF állásában akuról egyik saru levesz, aku és lógó vezeték közt mértem 0.2V NORMÁLIS? szerintem nem, nekikezdek keresni a bajt minden -- minden dugót széthúzkodtam sorban és a fesszabályzóhoz menő egyik saru amiben csak két vezeték van, ha azt széthúzom eltűnik a 0.2V os fesz.
jobb oldalt szürke doboz hűtőbordákkal a fesz szabályzó remélem jól tudom
a 3 vezetékű sarut széthúzom arra nem reagál DE a KÉT (piros, fekete-fehér) vezetéket tartalmazó sarut széthúzva megszűnik az említett gond.

Amúgy a motor működik, semmi más hibája nincs.

Kérdésem: valakinek volt-e hasonló baja fesz szabályzóval, lehet e szerelni, vagy vegyek bontóból másikat?
Talán mert vérbeli Kawasakinak gondolják (hahaha, hátul dobfékkel) a "szuzukival" szemben?
Vannak, akik tudnak már valamit!
A Honda nehezebb valamennyivel, és a vastagabb kerék is közrejátszhat ebben.
Nem is kevéssel,úgy tudom 58 LE.Ennek ellenére én is sokkal fürgébbnek érzem a GS-t.Egyszerűen nem értem.Mi lehet ennek a magyarázata?Ezen már rengeteget gondolkoztam.Eddig arra jutottam,hogy valószínűleg a CB jobban megy csak,mi nem úgy érezzük.A GS-n valahogy át tudom élni a gyorsulás folyamatát a blokk csodálatos selymes járásával és hangjával,kisebb rázásával ,kevésbé kalapáló fémes hangjával,ami esetleg kezdené kioltani ezt az érzést,és a két szelep hengerenként állítólag igen jól viselkedik az alsóbb fordulatokon a négy szelephez képest,mert az inkább a magasabb fordulatokon érzi csak jól magát,mindamellett emiatt is fogyaszt kevesebbet is a GS.A két szelep hengerenként lehet,hogy egyenletesebb teljesítmény leadást biztosít.Én az érzés mellett döntöttem.De továbbra is nagyon foglalkoztat a dolog.Miért érzem frissebbnek,fürgébbnek a GS-t,ezt a jól lehordott elavult technikát,a nyerő hengerenkénti 4 szelepes 10LE-vel erősebb CB-VEL szemben?Nem értem.Nekem a GS szórakoztató,a CB pedig unalmas.Nem tudok mit csinálni ezzel.
Engem is érdekel!
Több dolog együtt állása esetén szokott ez megtörténni.
Masszívan kell kigyorsítani, majd valamilyen oknál fogva (van előttünk valaki) mielőtt váltanánk a hármast, el kell venni a gázt, kb 7500-7800as fordulat van ekkor. Gáz visszejtéssel egyidőben elkezdjük kiborítani a motort valamerre, hogy kikerüljük az elöttünk lévőt, és egyből visszarántunk a gázra.. ekkor emeli el az elejét 2-esben. Nem valami nagy szám, de már ez is tudja.. többek között ezért sem értem, hogy miért kezdőmotoroznak le egyesek egy 600-ast..

A másik kíméletes módja a kerékre vételnek, akkor akár 4. vagy 5. sebességben is lehet a motor, ha a "domborzati" adottságokat használjuk ki..mondjuk túlzott sebességgel ugratás lehet a vége, ami szintén élvezetes, de az más tészta.
Hát az enyém speciel igen. No nem szándékos ténykedés ez részemről..hanem néha úgy adja ki a városi forgatagban. Utána mindig elfog a büszkeség, hogy milyen kis fürge motorom van

Kuplunggal felvett egykerékre a technika kímélése miatt nem lennék hajlandó, éppúgy mint gumi égetésre sem.

Elmondom a titkát, hogy jön föl magától, ha érdekel valakit
Miért a GS igen? :-D
Én még nem próbáltam, azért érdekelne.
Én CBF 500-on tanultam motorozni, és szerintem jó gép.
A futóműje biztosan jobb a GS-nél, viszont olyan könnyen jár a kormánya a GS-hez képest, hogy el nem merném engedni egyszer se. A GS-en menet közben simán átöltözök! :-D A 160-as hátsó gumi is elfért volna a mi kis kedvencünkön.
Elvileg valamivel erősebb a GS-nél, de nehezebb is, ezért én nem éreztem különbséget, sőt mintha a Suzuki fürgébb is lenne.
A hangja a GS-nek szerintem egyértelműen jobb (3000-4000 motorfék...hmmm), bár a CB 500 tulajok az ellenkezőjét mondják.
Egy műszerfaltartó egységben mi a fene kerül 80ezer forintba?

2-esben gázra emeli vajon az elejét?
Valóban,és ők pedig meg vannak győződve az ellenkezőjéről /GS-el szemben/.Bónuszként pedig vehetnek pár év használat után műszerfaltartó egységet,ha jól tudom 80000 körüli összegért,mert a blokk a szétrepedésig rázza.
Nekem nem volt szerencsém ER-5höz, de elmondás alapján azt tudom róla hogy gyenge, és kelletlen. CB 500-on viszont ültem, és nem merném kijelenteni, hogy jobb a GS-nél, mondjuk azt se hogy rosszabb, más; viszont szerethető motor benyomását keltette.
Egyébként a legmegdöbbentőbb,hogy az ER5 tulajdonosok mennyire fikázzák a GS500-st.Nekem volt,úgyhogy tapasztalatból mondhatom,hogy nincs igazuk.Annyira nem,hogy elég vicces,de most már én "fikázom" az Er5-st.Próbálom nem tenni,de annyira szar,hogy nem tudom nem tenni.
Ez is csak azt mutatja,hogy milyen jó kis találmány a GS500,közben mégis mennyien lenézik.