Köszi, végül is vettem Yuasa akkumulátort, és némi indítózás után bepöccent a motor. Elvittem levizsgáztatni, minden oké.
Ha láttatok már retró* állami intézményt, akkor a Mozaik utcai ráver mindegyikre!
(* külsőre mindenképp [feliratok, lambéria, pult satöbbi], aztán ott vannak a 40-50-es szakik, a kedves pénztáros néni, a mindenki ismer mindenkit, mindenki tegez mindenkit stb.)
Az, hogy sokan nem melegítgetik a járműveket, még nem jelenti azt, hogy nem is kéne... Persze, ezek nem 50km alatt előjövő problémákat szülnek, de hosszú távon meghálálja a gép.
Kedves Baa-Lee!Ott a pont ide vagy oda,én mégis csak azt mondom,hogy Greatman mesternek van igaza.Ha annyira frankó lenne,ez a "állok a parkolóban és melegítem a motort szivatva",akkor az összes autós a világon ezt csinálná,meghatározva ezzel az utca képét.Közben nyugtatgatnák az utasokat,hogy nem igaz,hogy nem tudnak várni,vagy azt mondaná a gondos tulaj,hogy jöjjenek le öt perc múlva,amíg bemelegszik a verda.Persze mindenki,úgy indítja a motorját,ahogy akarja
kétfajta érzés viaskodik bennem az E...L...bankhoz !
1, nélkülük sosem lett volna 0 km-es mocim ezért
2, kapják be... ! amikor lett volna lehetőségem kifizetni a
teljes vételárat akkor közölték : köszönik szépen , de a teljes hitelidőszakra "járó" kamatot meg mindent + szerződésmódosítási
díjat is fizessem be !
ja kérem így könnyű !
(más jótékonysági intézménynél is így van ?)
a belinkelt oldalon hirdetnek 2napos vezetéstechn. képzést brt. 46 misi ! hát erre mit mondjak : bravó , ügyes !
Ekkora baromságot már rég a hallottam. Mi az, hogy szívatóval egy métert se? Meg, hogy nincs kenése a motornak? És az injektoros gépeknél mi a tököm van, mert ott nem pörög ám a moci, továbbá honnan tudod mikor "tolta vissza a szívatót az ECU? Be is b..na, ha mondjuk az autómnál arra várnék, hogy bemelegedjen a motor, ja és nincs rajta hőfokmérő, tehát azt sem tudom milyen meleg a víz. Túl van spilázva a dolog, egy a lényeg, amíg nem melegedett fel a blokk, addig nem kell tövig húzni a gázt csak finoman, és kész. Ja, és ez minden robbanó motorra igaz.
A GS500-asom lámpájával kapcsolatban kérném a segítségeteket. Egyik nap próbáltam beállítani a lámpát, ekkor láttam, hogy a foncsorban van az égő előtt egy kis vas "pajzs", amit két kis kapocs rögzít a foncsorban, a tetején és az alján. Az alsó kapocs törött le, így a felsőn lóg, és mozog ide-oda.
Van ötletetek, hogy mi lehet ez? Én még nem találkoztam ilyennel, és perpill. ötletem sincs, mit lehetne vele kezdeni. A foncsort nem tudtam szétszedni, hogy esetleg meg lehessen forrasztani a cuccost vagy úgy en bloc kiszedni.
Itt egy link is, ezek alapján könnyebben el tudjátok képzelni, hogy miről is van szó.
Na erre eddig sose figyeltem. Jó tudni.
Tettem egy viszonylag pontos digit-hőmérőt a motorra, a szondát a hengerfej bordái közzé. hát, remélem hogy a Suzuki mérnökei mindent jól kitaláltak, mert volt hogy 130 fokra is felment a hőmérséklet. Nekem Motul 5100 4T 10W-40 olaj van benne, remélem teszi majd a dolgát rendesen nagy melegben is.
Nekem azt mondta a szerelőm hogy szivatóval egy centit se! És beinditáskor úgy állitsam a szivatót hogy 2000 körül robogjon... de 1500 alá ne essen a fordulat mert akkor még nincs elég kenése a motornak...
Nekem hasonló van, igaz "csak" shox.. mondjuk 9ezerért vettem, annyit megért lazán.
Negatívumok:
- ha sietve veszi fel az ember, akkor szinte biztos, hogy nem áll jól, igazgatni kell, majd megállni hogy jó legyen
- kényelmetlenebb mint egy gerincvédő protektros kabát párosítás
- protektoraitól megfosztott kabát alá felvéve hülyén néz ki (púpos lesz benne az ember)
- aszfalton csúszáskor, a kezdeti ütéscsillapítás után nem sokat véd
- 17-18 fok alatt pulóverrel is hideg 70-es tempó felett.
Pozitívumok:
- Nyáron nem izzad bele az ember
- Kánikulában, sima polóra felvéve 110-ig nem zavaró a szél
- ütés ellen jobb védelmet ad mint egy motoroskabát gerincprotival
- utasra fel lehet adni
Nem használom sokat, de nem bántam meg hogy megvettem
Akkumulátorbolt Újpesten: http://www.csorba-akku.hu/kapc...
Éjjel-nappali nyitva tartás.
Nagyon készségesek voltak velem. Ha nincs raktáron, 1 nap alatt megvan a kért termék.
A lapon olyasmi áll, hogy az útvonalengedély a műszaki vizsga időtartamának meghosszabbítása, a műszaki vizsgára pedig adott helyen kerül sor. Hogy az ötkerből vagy Piripócsról megyek oda, elvileg mindegy, de csak kérdezné az igazoltató rendőr, hogy miért tettem 200 km-es kerülőt aznap, hogy elérjem a lakhelyemtől 4 km-re levő vizsgabázist...
Nekem is volt már gond GS önindítóval. (Akksi, stb. jó volt.) Betoltam, elvittem szervizbe, leállítottam, mutatnám a szervizbe, hogy nem indul, de addigra már indult. Azóta se jelentkezett a probléma.
Ezt még nem próbáltam. Siettem reggel, láttam, hogy nem indul, átnyargaltam az autóra. (szívás, mert mára van útvonalengedélyem a műszaki vizsgához; most mehetek megint a munkaidőmben időpontot kérni:-P). De kipróbálom hamar.:-)
Ha láttatok már retró* állami intézményt, akkor a Mozaik utcai ráver mindegyikre!
(* külsőre mindenképp [feliratok, lambéria, pult satöbbi], aztán ott vannak a 40-50-es szakik, a kedves pénztáros néni, a mindenki ismer mindenkit, mindenki tegez mindenkit stb.)