Nem próbáltál a kuplungbóvden csavarján állítani, az alsó végén?
Mondom, nekem is ugyan ez volt, annyira megszorult valami, hogy meg sem nyikkant az önindító. Ott alúl állítottam rajta, és simán indult utána. Egy próbát szerintem megér, és ha nem az a gond, ugyanúgy visszaállíthatod ahogy volt.
Köszönöm az eddigi tippeket.
Ma reggelre teljesen feltöltöttem az akksit. A motorindító adott ki némi hangot, de semmi változás, nem forgatja a motort, nem indul a gép. Fogalmam sincs, mit és mennyiért kell kicserélni, de az is baj, hogy vagy házhoz jön egy szerelő, vagy oda kell vontatni a műhelybe a motort. (azért ma este megpróbáljuk betolni)
Ez is hitvita, mint oly' sok más... Végülis ha valaki meg tudja állni, hogy tényleg nagyon finoman menjen, lehet, hogy nem sokat számít. Én arra esküszöm, hogy üzemmeleg motorral indulok csak el. Mire beöltözöm, addigra pont be is szokott melegedni, így még csak időt se kell vesztegetni vele, az üzemanyag meg, amivel többet fogyaszt emiatt, fel se tűnik egy 400km-es túra költségéhez képest.
Akkor olvasd el még egyszer... A gyártók azt írják, ne melegítsd álló helyzetben, hanem indulj el szívatóval és majd menet közben bemelegszik, ez gazdaságosabb, stb. Tény, hogy terhelve gyorsabban bemelegszik, ezáltal a katalizátor is gyorsabban kerül üzemi hőmérsékletre és előbb teljesíti a környezetvédelmi normákat. Viszont a motornak azzal teszed a legjobbat, ha üzemmelegen indulsz el vele.
Csak a környezetet védi, mert a katalizátor is üzemi hőmérsékleten működik rendesen és ezért írják a gyártók, hogy ne melegítsd álló helyzetben. A valóságban a legjobbat akkor teszed a motornak, ha már üzemmelegen indulsz el vele.
Örülök!Még annyit,hogy szivatóval is elindulhatsz,és közben is melegszik ugyanúgy,perszecsak alacsony fordulaton.Eközben időt és pénzt spórolsz,még a környezetet is véded.És az okosok azt mondják,hogy a motor kevésbé kopik így.
Most hogy mondod igen, az még szivatónál van! Mer nem szeretem sokat járatni bent a helyiségben, inkább kint az udvaron melegítem üzemi hőfokra. Na majd ezentúl az udvarig tolom, és nem lesz csattanás. XD
Köszi, megnyugodtam. :-)
Ha betoljuk, utána az önindítót ki kéne cserélni, feltéve ha azzal van baj? Nem hajt a tatár engem sem, csak a látomás, hogy mi mennyibe kerül majd, és kihez vigyem, főleg mikor... (szerviz nyitva tartása pont akkor, amikor normális ember - a kuncsaft - dolgozik)
Azért köszi, holnap belökjük.
De addig töltök az akksira, reggel megpróbálom beindítani a motort.
Nekem hasonló volt kora tavasszal a téli álom után. Az önindító meg sem tudta tekerni a motort. Gondoltam lemerült az aksi...feltölt, ugyanúgy semmi. Gondoltam aksi kuka, új aksi betesz és ugyan az. Arra lettem figyelmes, hogy amikor indítanék, és egyesbe van, még behúzott kuplunggal is meglódult kicsit előrefelé a motor. Akkor jöttem rá, hogy valami a kuplungnál megszorul, és azért nem teker az önindító. Állítgattam a bovdenen alul fölül is, és egyszer csak pöcc-röff!
Bár szerintem most sem tuti a dolog, bár jól indul, mert eléggé kint fog a kuplungom, és a napi (vagy többnapi) első indítást követően amikor berakom egyesbe, elég nagyot csattan. Ez aztán elmúlik, utána már szépen finoman megy be egyesbe, csak mindig az első alkalommal veszi kicsit zajosan az egyest. Nem tudjátok az miért van? Valami megszorulhat a váltónál, vagy a kuplungnál?
Hogy kéne megfelelően beállítani a kuplungot?
HELP!
Légyszi segítsetek! Holnap kell vizsgára vinnem a motort, útvonalengedéllyel, de nem indul a motorom.
Benzin van bennem, akku feltöltve, lámpák világítanak, a kürt szól. Üresben a váltó, oldaltámasz. Ráadom a gyújtást, de csak kis kattogó hang hallatszik az akksi felől. Mi ez?
(az utóbbi téli álom után legalább indulgatott...majd beindult kb. 1 perc után)
"Bridgestone BT45-öst" ! Egyetértek! Én is azt tettem hátra,bár még csak 1500 körül van benne .....Kell neki idő mig leugrik a kezdő réteg,de utána tapad rendesen... 20 rugóért vettem...házhoz hozták!
Amúgy nagyon változó ám, hogy mi-ki-mennyivel-mennyit ment el.
Én az első motoromon Pirellivel mentem el 18000-ret - és azzal is adtam el.....de ugye az a moci 130kg volt
Az Apriliámon M39 volt.....de csak 600-ret tettem bele...
A GS-en volt a gyári Bridgestone, majd az M39, majd 5 szett Heidenau
A Banditán volt a gyári Bridgestone 14000km, Conti RoadAttac 14400km, Conti ForceSM 5500km(!), ContiRoadAttac 2 10.000km (! - miközben azt írják hogy 25%-ál többet bír?!)
Szóval Én ezért is Conti RoadAttac-ot veszek megint.
Itt minden le van írva 0km-től 68000kmig
Ráadásul láttod majd, hogy M39-et is szálszakadás miatt cseréltem le (beleb@sztam a motort egy tankcsapdába 2 személyel....)
Ez itt nem a reklám helye, de itt fel is szerelik kedvezményesen ha megrendeled, és alig több 18-ná.l
Én ide fogok menni, ha már szétrázza a gépet a hibás első gumim. :-D http://www.motorgumishop.hu/sp...
Én nem vagyok nagy szakértő (sőt semekkora), de amiket másoktól hallottam, a Heidenau sem az a TOP gumi. Inkább te is próbáld meg a Bridgestone BT45-öst, nincs olyan nagy különbség árban.
Mondom, nekem is ugyan ez volt, annyira megszorult valami, hogy meg sem nyikkant az önindító. Ott alúl állítottam rajta, és simán indult utána. Egy próbát szerintem megér, és ha nem az a gond, ugyanúgy visszaállíthatod ahogy volt.