Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! A Gs-em megfeküdt!
A Fehérgyarmati motorostalálkozón voltam épp vele és egyszer csak indítanám és csörgő hangja van és mint "ha" 1 henger ment volna a motornak! Szerintetek mi lehet a baja?
Nyíregyháza és Debrecen felé tud valaki valami megbízható és persze olcsó szerelőt?

u.i : castrol 10:40W olaj van benne! Így még sose jártam,pedig becsben tartom!

Segítségeteket előre is köszönöm!
ja értem, akkor jó,kösz
Azt inkább ne!
A brigéciol nagy százaléka petróleum....
Azért ne mindenre használd. Ennyi erővel minek venni ablaktisztítót? jó rá a CIF is....

A féktisztító egy erős alkoholos cucc, a brigi meg ugye akárhogy is nézed olajszármazék.
Vagyis ugye míg az alkohol elpárolog, addig az olaj nem.
hát ja jó dolog lenne, de ennyire még nem merülök bele, először a motort kell lefesteni mert most hogy lefújtam a láncot megtakarítottam a felnit is, és hát marhán nincs rajta festék
ja igen meg ha befújom a féket is brigéciollal, az sem baj ugye? mert nem igazán értem a féktisztító mit csinál de én csak annyit látok hogy leoldja onnan az olajat
csináld meg a lánc olajzót te is és többé nincs leragadt teflon, szutyok...stb:-)
tökéletes!

de legközelebb vegyél sima petróleumot.....occóbb!
takarítottam ma láncot és brigéciollal fújtam le előtte, ez nem károsít ott semmit ugye? ja meg van ilyen lánc tisztítóm, eddig nem használtam mert nem láttam értelmét, de mondták hogyha takarítva van a lánc akkor lassabban kopik, csak a kérdés az hogy megéri -e azokra a takarítós cuccokra költeni? mert hát a gs-nél azért nem horror áron van a lánc
persze erre is gondoltam, de azért mégis megakarom hagyni a doboz "mobilitását" ezért nem akarom a platnihoz csavarni, de ha a konzol és a doboztartó platni közé berakom az említett tépőzáras dolgot akkor az nekem úgy lesz nagyon jó, mert leszedni is letudom ha akarom a dobozt, de ha kell hogy stabilabb legyen akkor meg ott van
Én is remélem.
Régóta szeretnék venni rá dobot,de sajnos nem találtam csak 50 rugóért.
Ennek viszont most nagyon őrülök hogy ennyiért tudtam venni.
Kicsit bűntudatom van,de hát én voltam gyorsabb,nem igaz?
Ja, hogy neked azzal van gond.

Nos oldalra nincs más megoldás, mint pár csavar, meg anya, alátét....

Nekem -mint írtam - "gagyi" dobozaim vannak, de ezekhez FÉM (lemez) talp van.
De ha neked amolyan "műanyagos" akkor se aggódj, mert az is sokat kibír.

De itt biztos, hogy a konzolhoz fogatnám legalább 2-2db csavarral - és akkor tuti nem hagyod el útközben. (a doboz alján meg lenne 2-2 6-os furat, amitől nem lesz semmi baja.- főleg ha az alátétekhez teszel pár méretre vágott gumit is (pl, bringa belsőből....) és így már be se ázzik)
Seedelem pár napig!
Ha esetleg érdekel valakit itt megtalálhatja a legtöbb service manualt pdf formátumban!
Pár nap mire lejön, de a lényeg az hogy működik.
http://isohunt.com/torrent_det...
Merre jártunk pénteken?

A többi kép itt:) http://www.sportmotor.hu/motor...
Anyám trabantjában a 4. akku lett jó 1989-ben.Akkoriban nem volt még meglepő,ha egy alkatrész kibírt több évet.
Most meg nem meglepő, ha akkor sem jó amikor belerakják.
Simsonomban 12 kondenzátor közül egy sem volt jó a belerakáskor sem!

Ez a mai világ.
Dani!
Pécsiben volt ez?
aha értem kösz, én kicsit gyengének érzem a dobozom platniát, és ahogy rögzül hozzá a doboz ezért keresek valami pluszost hozzá ha meg van pakolva a doboz, és ez tetszik is nagyon, kösz szépen
Szépen fog szolni meglátod.(illetve meghallod )
Egyik se....

Az oldaldoboz ugye vagy fent van, vagy nincs....
Ha fent van akkor van is benne valami. No mikor belepakolsz akkor egyszerűen ráteszed és kész.

De ezt csak akkor használtam mikor nagy túrák voltak és dobozonként vittem vagy 10-15kg-ot....
Pl. mióta a banditán használom, már nem tépőzárazok és még se volt eddig soha probléma
Szerintem a legjobb egy jól felkészült magánszerelő,akinek a híre is jó,aki magának dolgozik és a motorosnak,nem pedig egy egész gépezetnek fillérekért.Aki keres,talál.
Szerintem a kicseréléssel még nem is lett volna gond. Csak ugye előjöttek ilyen dolgok, hogy van gyári, meg bontott, meg utángyártott. Az is furcsa, hogy ilyen alkatrészből mernek bontottat ajánlani.
Mondjuk Pécsett nincs olyan Suzuki "szak"szervíz ahol ne lett volna valami afférom már.
Hali! Nem érdekel valakit Suzukis pohár? Lenne rá igény? Ilyen elven készülne, csak Suzuki jellel, sőt akár típujelzés is mehetne rá (akár gs500):
én el is hiszem h így van sok pénzes, meg apuci pénzeli motorost le lehet így húzni, aki egy kicsit is ért hozzá egy kormány csapágyat nem nagy szám "kivizsgálni" ja meg hát gondolom legtöbbször ki se cserélik az adott alkatrészt, velem győri Hondába játszották el azt hogy megvetették velem az aksit ami egy hétre rá tönkre ment, gariba raktak bele egy másikat ami szintén egy hétre rá tönkre ment, azóta engem nem is láttak ott, ilyen sunyi ember bassza meg
Remélem nem lesz nagy balhé hitelrontásért, vagy ilyen hasonlókért

Szóval mi nyitáskor jártunk még ott egy ilyen teljes átvizsgáláson. Akkor 10percig tartott őket lebeszélni, hogy semmilyen folyadékot ne cseréljenek, mert 1000km-rel ezelőtt lett cserélve. Ezt nagy nehezen lenyelték. Ez után a srác benyögte, hogy kormány csapágy csere lassan időszerű lenne. Mondtam, hogy ok majd. Kérdezgettem ismerősöket, hogy ez mennyire komoly, majd megnézettem több szerelővel is. Egyik sem javasolta a cserét...
A következő kalandom a gumicsere volt. Gyorsan kellett gumi, de ugye ami ott volt az nekem nem kell, mert ugye hülye gyerek flancol és kell neki a pirelli gumi... Erre biza semmilyen kedvezmény nem volt, sőt az elsődlegesen beígért árhoz képest talán egy kicsit drágult is a helyzet(1-2000ft talán) Ekkor egy alapos átnézés után a másik szerelőjük vezérműlánc cserét javasolt, azt is "filléres" áron. Megkérdeztem, hogy esetleg más valami? Mondta, hogy nincs. Erre mondtam, hogy kolléga múltkor még egy kormány csapágyat is kilátásba helyezett... Mondta, hogy ja igen akkor természetesen azt is. Gyors és röpke számításokkal eljutottunk oda, hogy ha ezeket cserélni kell akkor már inkább egy új motor.

Másik kaland egyik kollégával esett meg. Az ő motorját is átvizslatták teljesen. Ő már kipróbálta a road service-t is. Természetesen Törökbálinton először nem értették, hogy pécsi motor, hogy kerülhet ide, aztán fél óra alatt sikerült elérni, hogy eljönnek értünk, mert mégiscsak jók vagyunk ott is. Kicsit furcsa volt. Egy vezeték ami a tank alatt futott kidörzsölődött és ez okozott zárlatot. Cseremotort nem adtak, mivel nem volt nekik már több raktáron, így szegény kolléga mögöttem folytatta a túrát. Neki volt még több kalandja is velük, én ennél az egynél aszisztáltam csak. De tudom, hogy volt kuplung bowden szakadás Letenyénél, ami szintén érdekes kaland volt. Meg valahogy ahányszor arra jár mindig találnak valamit a motoron Ez az én olvasatomba 3 dolgot jelent. Vagy a motor egy nagy kalap s..r, amit azért furcsa mert az elmúlt 6 évben nem volt ennyi gond a motorral, vagy az a teljes átvizsgálás nem volt túl körültekintő, vagy akit tudnak azt lehúznak.

A 3000kmenkénit olaj csere nem rossz dolog. De nem túl bizalomgerjesztő számomra a shelles olaj amit adnak. Meg ugye ott is egy gyors fejszámolás és nem olcsóbb, mint egy jobb olaj 6000kmenként. Számomra úgy tűnt, hogy szerelés közben nem örülnek, hogy ha ott lábatlankodsz, illetve mindent úgy gondolnak jónak ahogy azt nekik megtanították. Spec rohadtul nem szeretem amikor valaki jön azzal, hogy a guminyomás így meg úgy jó. Nekem úgy jó ahogy be van/volt állítva. De szerintük az sem jó úgy...

Motorért anno jó árat mondtak, kb én is annyit gondoltam érte.

A fent leírtak az én véleményemet tükrözik, illetve ahogy én átéltem a dolgokat.
Kedves Fórumozónak egy kis önbizalom fokozás!A Triumph Speed Triple után /extrém élmény,egy kerék csak gázra hármasban is alsó fordulatról/--na mondom,majd biztos elhányom magam a GS-en.ÉS NEM.TOVÁBBRA IS JÓ A FILING,amin meglepődtem,mert vitathatatlanul más tehnika.Ennyit a "fostalicskáról".