Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az OMV és az Auchan közvetlenül osztrákból hozza az üzemanyagot.
A shell és javarészt a többi kút Magyarországon tárolókba rakják.
Gondolok itt arra hogy a MOL telephelyéről nem csak a mol kútra visznek anyagot.
Ebből kifolyólag nem nagyon kell megerőltetni az embernek a képzelet világát hogy mit is tudnak manipulálni az üzemanyaggal.
valóban az OMW a legjobb hisz az nem a MOL-tol veszi hanem az osztrákoktól hozzák.Amúgy meg a MAMI-nál egyszer volt egy teszt ahol a különböző kutak benyáit vizsgálták és érdekes dolog látott napvilágot.Mol,Shell,Omw,és vagy tesco meg valami olcsó kút a lényeg az hogy az olcsó kutakon épphogy eléri a 95-ös a 95 oktánt a többinél mindig több volt.
Kedves Golo!Ez kúrva jó duma,ez nagyon tetszik,ezért érdemes élni!Nem csak,hogy humoros,de precíz és alapos,ráadásul új információk.Ez viszi a pálmát.Meg valószinüleg sok pénzt csurgat majd a zsebünkbe.Ne tudom,de valamiért az a zsúrkocsin gurulós torta jut eszembe,amit behúznak kötélen a szülinaposnak a sötét szobába,de mégis mindenki látja a gyertyák miatt.Ezt érdemled érte,még ha nincs is szülinapod.
én tudomásom szerint az omw-s benzin a legtisztább és a 2. a shell, most majd jön az hogy ugyan az a beszállítója az összes benzinnek és hogy annak ugyan olyannak kell lennie, de én ezt tapasztalatok alapján nem hiszem el
lukoil 5,2 shell 4,8 agip 4,2 fogyasztás ! szigorúan mérve,kétszer nem ugyanott tankolva,tehát lukoil-shell-agip-lukoil-shell-agip .Ugyanabban a napszakban naponta ugyanazzal a sebességgel nyílt úton.A változó csak a hőingadozás ill a változó szélirány .
Tévedés kizárva.Barátaim a döntés a miénk,de bármit döntünk azoknak kedvez akik szivarfüstös szobában dőzsölnek a magyarok rabszolgatartásából.Te és én mint fogyasztók és bérből fizetésből élők irányítottan annyit keresünk,amiből megélünk....
Nyugaton nagyobb az államadósság alacsonyabb a gdp mint nálunk,mégis jobban élnek..jobb a benzin ...stb...
8 cukorgyárat bezárunk,utána ámulunk hogy drága a cukor....
Zseniális!De valószínüleg ez a bácsi piros bójákról beszél álmában is.
Ez már tényleg felháborító!Szerintem menjünk el, akarom mondani GS500zazzunk ki ebből a rohadt országból.Szomorú dolgok ezek és valószínüleg ez még csak a jéghegy csúcsa.
először én is féltem tőle kicsit, mert az előző mocim is léghűtéses volt de azon volt oljahütő is, az sem volt ilyen meleg, de aztán meggyőzött az hogy senkitől nem hallottam még hogy beállt volna a blokk vagy valami
Tényleg soknak tűnik az a bitang sugárzó hő,de látod Te is az egybehangzó véleményeket.
elmondom neked hogy itt Győrben van egy olyan kút ahol nincs kutas csak berakod a gépbe a pénzt,és annyiért tankolsz stb 10 ft-al olcsóbb a benzin mint máshol , egy gazdag ismerősömnek a kocsija kijelzi hogy ebből a tankolásból mennyi km-et ment el meg bla bla.... nagy vonalakban kiszámolta még ráfizet az aki ott tankol nem hogy spórol, ez olyan mint hogy egy koszfészek faluba a Bakonyba egyik hawer tél előtt az endurojába tankolt, és télen bekásásodott neki a benzin ....
Na de ennyire híg a leve?Ezzel már foglalkoznia kellene a sajtónak.
Annyira extrém,hogy a lukoilos benzinből egy literrel több kell száz km-re,hogy nagyon furcsán érzem magam,mert én magam is alig hiszem el,pedig velem történt.Akkor egy nagyobb fogyasztású kocsinál a többlet fogyasztás akár két liter is lehet?Ez már abszurd.Nagyon fura.
Gratulálok!Valamit nagyon eltaláltál!Jó,hogy feltetted.
nah itt egy kis nagyképűség a gs döntögetéshez,
http://www.sportmotor.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor..
.


egyébként eddig elöl dunlop sportmax-om volt most lekellet cserélnem bt 45 -re és az istenért sem tudom lerakni a gépet, mondjuk még csak egyszer próbáltam, lehet csak kimentem a formából
én ezt próbálgatás nélkül is sejtettem, olcsó húsnak híg a leve...., sőt elárulom neked hogy egy két külföldön dolgozó ismerősöm szerint a nyugati benzinnel kevesebbet esznek az autók
Érdekességképpen írom és megdöbbenéssel:amikor a LUKOIL-nál tankolok mindig legalább egy literrel többet tankolok mint máshol 100km-re számítva.Három mérés történt eddig.Az OMV-vel hasonlítom,ott 4,3l/100km az átlagom,a LUKOIL-nál 5,5l/100km.Tényleg alig hiszem el magamnak is,de három mérés már csak nem téved!?
hja,én is gondoltam rá,hogy ráálok a téli motorozásra....
Kedves Needee!
Te aztán szerencsés ember vagy:saját kert,gondolom akkor saját ház.Viszont van valami,amid nincs:szomszédod.Ennél jobb kombinációt nem tudok elképzelni.Gondolom nem néznek szúrós szemmel,ha szerelni kell a motort,netán túráztatni.Szerintem sokan cserélnénk Veled.
Hoppá ! Van 4 db fekete és 4 db barna cokker spániel eladó !
Fajkutya anya és apa ,nem lesz belőle bernáthegyi garantáltan...
Az apa van a képen tavaly,kb 6 -8 hét mulva vehetőek birtokba...
Ha valaki efféle kutyát szeretne,ne fogja vissza magát !
Kedves Golo!Remélem emiatt a melegedés balhé miatt nemcsak esőben látunk majd motorozni!
Keresek a kicsikémhez bal első teleszkópot illetve teleszkóppárt.
görbe volt már akkor is amikor a mocit vettem,kiegyengettem hidraulikával precízen +- 1/00 mm pontosan.viszont alsó ponton megragad,és néha még gázadásra sem nyujtózik ki.....tettem egy hézagolást kb 2 cm est a rugó fölé,ami előfeszíti a rugót kb 10 kg-al.
kicsit jobb lett,de ha egy mód van rá,inkább kicserélném...
Ha valakinél hentereg egy ilyen,ne fogja vissza magát....
Köszi a sok hozzászólást a melegedéssel kapcsolatban,hasznos volt.
Az olaj 1500 km ert ment,nincs elszineződése,sem égett szaga.Sajna spanyol a kis drágám nem japán,ezért olajhűtő nincs rajta (most még)ami nagyban segítene a hűtésemen...Ma lehűtötte az eső (engem is) ezért nem tapasztaltam semmi efféle melegedést.
Sziasztok!

GS-be be lehet rosszul tenni az olajszűrőt?
És ha igen, mi a következménye.
Nem először csináltam, és szerintem jól is raktam be.
Viszont azóta zajosabb a motor. Menet közben egy idő után súgás jön a motorból. Nem túl erős, kintről nem is lehet hallani. Arra gondoltam, hogy nem megfelelő az olaj keringése, és a vezérműlánc jobban súrlódik...vagy valami hasonló.
Ma meg mentem egy 40 km-es karikát, és úgy hallottam a szelepek is jobban csattognak. Bár az lehet a nagy meleg miatt volt, mert mindkettőnknek melege volt. Volt kis piros lámpázás, kocsisor...
ne attól fordul kis íven hogy jobban bedöntöd a motort hanem a tengelytáv miatt,ha kisebb (pl ha fékezed a hátsó kereket ) kis ívben fordul a motor minél jobban ledöntöd annál nagyobb íven tud csak kanyarodni
http://youtu.be/bxlZHLZ59lc motorosrendőrök[/L]
bedőlős, beülős dologhoz egy hozzászólás:

A gumi tapadásának ellensúlyoznia kell az oldalra ható erőket (is).
Kis sebességnél (vagy nagyobb sebességnél, de kis kanyarnál) még nincs akkora oldalerő, hogy a gumi tapadása arra menjen el, így ilyenkor jó a benyomom a motort a kanyarba technika (ellenkező oldalra kiülős móka), mert a motor kisebb íven fog fordulni a nagyobb dőlés miatt, de nem fog eldőlni, mert te ellensúlyként ott vagy (ezt lehet a vezetéstechnikai tréningeken megtanulni).

Nagyobb sebességnél az a cél, hogy a motort kevésbé kelljen bedönteni, mert akkor nehezebben csúszik meg, ezért te magad lógsz be a kanyarba ellensúlyozni a centrifugális erőt. A sebesség itt is relatív, pl Kakucson már 50-60 körül is lehet térdet koptatni. Ezt lehet pályán gyakorolni.