A sablont (kartont) és a képet (CD-n) postán elküldöd nekik!
De előtte érdemes lefényképezni a sablont, írni egy mailt nekik (méretek) csatolni a fényképet (a sablonról), és a képet - és rákérdezni, hogy foglalkoznak e vele még, és ha igen mennyiért csinálják meg. Ekkor nincs meglepetés.
Szeretik a mai vállalkozók, ha már az árról is beszélsz.
Utánvétellel kéred, előre utalsz....stb.
Amúgy ez úgy müködik, hogy Ők kinyomtatják a képet a hordozóra (öntapadós fólia), a megfelelő mintára vágják, majd a gyantázógépbe teszik ahol a gyanta elkezd rácsöpögni....miközben rázógépben megy a cucc - így elterül....
Ha megjön!
Érdemes kitenni a nappra fejel lefelé....
a tankot valami alkoholos tisztítószerrel áttörölni (zsírmentesíteni)
Hagyni a tankot is melegedni.
Ha minden ok, akkor 1 óra múlva ha már jó meleg minden - már teheted is fel.
Ha hideg van? Én télen csináltam hajszárítóval:-))
Akkor keresek egy eladó feszültség szabályzót GS 500 ba. aki tud segíteni kérem ne habozzon. két bontót felhívtam, nem tudtak segíteni. Bármi alternatív megoldás érdekel.
Ide elmész, vagy emailben rendelsz.....
Ilyen színek vannak (kép)
Oszt ha megjött akkor úgy vágod ahogy akarod, és szépen felragasztgatod.....
Régen csak nagy darabot lehetett venni, így mi 5-en álltunk össze (Tibkin, Teddy, Esso, X, meg Én...)
De 1-2 éve tudtommal valakinek adtak kisebb darabot is.
1., veszel egy A4-es papírt - vagy ragasztasz össze párat
2., kirajzolod a mintát, hogy milyet, mekkorát akarsz...
3., kivágod
4., átrajzolod egy kartonpapírra - és azt is kivágod
5., keresel-csinálsz egy kívánt képet - hogy mi legyen rajta.
6., a biztonság kedvéért a megfelelő méretben kinyomtatod, és megnézed, hogy minden ott van e- ahol Te akarod.
7., ha megvan a sablon is, és a jó mínőségű kép is - akkor a sablont és a képet (egy cd-n) elküldöd vagy beviszed a BLUEDIGITÁL boltjába.
Én az összes mocimat úgy adtam el ahogy volt - és erre még mindegyiknél 1 hónap garanciát is vállaltam! Pedig!
- TZR: nem müködött, mert az elektronikája elszált
- Aprilia: Haver öccse vette meg
- GS: legyengült hátsó teló, feszabályzó hiba, 68.000km!
De ugye az új tulaj már vetített.....hiszen amikor utoljára feltűnt a sáska már sokkal kevesebb volt az órában.....
Én ezért csináltam a GS-nél is az oldalt - és a Banditnál is csinálom.
Mindig, minden vezetve van.
Hát, tényleg nem egyszerű ma a vásárlás! Én pölö ezért sem csinálok semmi olyan átalakítást a motoron, ami nem visszaalakítható. Egy esetleges eladásnál - nincs terven! - nem tudnám bizonyítani, hogy nekem úgy tetszett, és nem buktam vele.
Azért még nem kell feladni, lehet, hogy ez a GS csak csúszott, ami azért lássuk be, nem ugyan az, mint ha falnak mentek volna vele. Alaposan meg kell nézni.
Az ár nem mond semmit. Lehet hogy csak el akarja adni - ezért nem szórakozik az árral.
Amit nézzen meg a haver:
1., ülés alatti nyúlvány.....mert mivel a hátsó burkolat is le lett festve, az sem gyári -így kapott.
Vagy az idom lett javítva, vagy csere volt, és akkor a nyúlvány is kaphatott egyet.
2., Az hogy a motor eleje?
Nos tudtommal egy idomszett, lámpa, konzol....stb. 300.000ft
(Tudom mert Én a sima GS-emet akartam anno F-esíteni:-)
Szóval ha a csókának nincs 300 kilója, akkor vesz 2 indexet, lámpát és mehet....ez pedig kijön max 20-30.000-ből
3., Ez a legszarabb....
Ha a motor eleje kapott - akkor nagy a valószínűsége, hogy a telók is kaptak. És az se 2ft....
Vagyis el kell vinni egy próbaútra és bemenni a legszarabb terepre.
Ha 10-20km után nem ereszt, folyik, akkor a telók rendben vannak.
Ha szívárog, akkor ott már nem biztos hogy egy szimering csere segít.
A gumi viszont max a műszakin lehet gond, hiszen jó pár helyen most rászálltak arra is (mivel ugye a hátsó villán szerepelnek az adatok - hogy MI KELL)
Nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem ez F-esként kezdte az életét, csak pereceltek vele, így lett naked. Ott van az elején a kis plusz olajhűtő, ami tudtommal csak az F-ekre került fel az idom miatt. Az index sem a gyári ha jól látom, bár ez semmit nem jelent.
Amúgy első ránézésre nagyon jónak néz ki.
Azt javasolom nézzétek meg személyesen, és az alább becsetoltak (hogyan vásároljunk használt motort) alapján nézzétek át.
Egyik barátom motort akar vásárolni, csak még kérdés, mennyi pénze lesz rá.
Kinéztem neki ezt: GS 500 (2004-es)
Nagyon szép a motor, és fel van szerelve, de szerintem ahhoz képest túl alacsony az ára, hátha gyanús... Szerintetek?
Ez mind szép és jó, tudod, hogy a fesszabályzó kapcsain 0.2V feszültség van. De mennyi az áramfelvétele? Mert a lényeg ez lenne. Mert ha mondjuk 1-2 mA, akkor attól még az akku nem fog lemerülni...
ezzel tisztában vagyok, de kezdetleges a multiméterem 10A es méréshatárban nem mutatott semit!, viszont csak így tudtam megmérni hmekora fesz megy az akun kívül a motorra! szal az aksi 12v ból szivárgott 0.2 V
ha a kulcsot elfordítanám ON ba akkor ezen módszerrel mérném az aksit
DE mivel off ban volt a kulcs, a kulcs által megszakított relé vagy kapcsoló vagy nevezzük aminek akarjuk Megkerülésével a fesszabájzón keresztül visszajutott a 12 ből 0.2
Biztos vagyok benne,hogy sajnos a legtöbb motoros be tudna számolni perecről,vagy" egy hajszálon múlott,hogy ott hagytam a fogam"esetről.Veszélyes,de furcsamód ezért is szeretjük,kell az adrenalin.
Lehet kapni "valahol" egy "általános" egységet is, ami bármelyik motorba jó. Tudtommal valami 20-25.000ft az ára.