Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért nagy a különbség az 50-es pöcsköszörűk és a 250-400-600-as nagyrobogók között. Annak is meg volt a szépsége...110 kényelmesen akárhol plusz lehet pakolni és fotelülés....de valahogy mégis "nagymotorra vágytam"...én azokat nem értem akik megveszik az 50-es Aprilliákat 350ezerért
Nem is értem, hogy a robogósok egy része hogy képes ennyi pénzt beleölni a robogóba (+ tuning), amikor annyiért már rendes motort kapni, valódi menetteljesítménnyel és élménnyel.
Kompressziót ma mérek rajta szerintem (kicsit gyanúsan lassan melegszik)....kb milyen értékeket kell kapjak? Gondolom mint a GS500-nál....karbi szinkront plusz szelephézagot beállíttatom aztán go....
Ha valakit érdekelne egy megbízható GS500f
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/49827/suzuki-gs-500f
Nekem csak néha van ilyen, gyakorlatilag akkor, ha a sebváltóban a fogaskerekek "egymással szemben" állnak, ilyenkor kerreg, inkább nem erőltetem. Kicsit előrébb vagy hátrébbgurulok, úgy már elsőre veszi.
Vagy még akkor csinálja, ha hideg a motor, elindulás után (rögtön lámpát kapok).

Üzemmeleg motornál is rakoncátlankodik?
mostanában nekem is sikerül üresbe tenni a gépet, amikor
nem határozottan váltok felfele.
(fel is bőg rendesen . azt hiszik rajoskodok , pedig csak bénázok !)
nem tudom másnál hogyan van de pl. lámpánál üresben van a motor és csak dupla "kuplungozással" tudom egyesbe tenni .
Itt olcsón és gyorsan megcsinálják neked.

Kék Hold SE.

Nekem bevált...
Segítség!
Mia a neve a CIB bankban annak a bankkártnyának, amivel a neten lehet biztonságosabban vásárolni?
Találat a bank honlapján : INTERNETKÁRTYA?
Örülnék a megerősítésnak, ha ez az!
Ha kérdezel - választ kapsz:-))

Ez szerintem a topic lényege:-))))
Oksa!

Legalább elmondta mit várj (és nincs annyi "talán")

Ha erre az évre lemondtál a motorozásról akkor most hajts rá a szervízelésre!

Olajcsere, olajszűrő, légszűrő, gyertyák. Ez a legfontosabb!

Ha van szaki ismerősöd akkor ajánlatos egy kompressziót nézni, esetleg a láncfeszítőt kipucolni, karbit pucolni....karbi szinkront csinálni (szelephézagot is ellenőrizni)

Inkább most költs még rá egy keveset, de tudod hogy akkor a jövő évet egy tutira felkészített motorral kezdheted!



Ha meg GS alakatrész kell, akkor sokan ajánlják a bajai SUGOMOTOR-t. De persze tuningolhatod Te is....pl. Digitális egységgel. (nekem is az volt benne - hiszen a KM-ert kell tudni, nem a fordulatot......hiszen többet úgy se pörög, mint amennyit szabad)


Ha meg bármi gond van akkor rikkants!
Ez a topic azért ÉL még mindig, mert van kereslet a GS-re, és a régi motorosok is erre járnak - pedig már 3-4-5 éve nem GS-ük van.
Én meg Adonyban-Százhalombattán vagyok elérhető ha kellenék.
Ugye,ugye?Én egy 98Le FZ6-ról ültem át,még kimondani is alig merem,de mégis jobban érzem magam a GS-en.Nem tűnik soknak a 48Le,de valamiért mégis úgy érezni.A blokk nagyon rugalmas és egyenletesen adja le a teljesítményt,és a hangja páratlan és páratlanul sokféle is.Én elsősorban városban használom ott pedig szerintem különösen előnyös a GS,ahogy mondják,a kevesebb néha több.Mondjuk az Fz6 futóművét visszasírom,ahhoz képest a GS-n úgy érzem magam mintha gumicukron ülnék.
Olyan esetben egyszerűbb feltenni középsztenderre, és járó motorral szépen visszapakolgatni. Sztem gyorsabb megoldás is, mint lökdösni a motort, rugdosni a váltót.


általában ha lehet inkább visszapakolgatásokkal lassítok pl országúton városban nyilván kell a fék is

imádok váltogatni, csak furcsa volt, hogy kettesből is megfogja az üreset, bár mondjuk valószínűleg azért mert amivel hosszab távon mentem váltós motor, ott a váltónak már volt minden baja

na srácok meglátjuk, milyen lesz a gép.....esetleg tudtok nekem mondani valaki aki olcsón megcsinálja nekem a szelephézag és karbi beállítást...csak egyszer kell vizualizálnom onnan már megcsinálom én is :D

kösz mindent
a gyors váltásnál nekem is beszokta néha dobni üresbe,érzéssel,határozottan kell bökdösni,nem lehet úgy mint egy gsxrt.viszont tényleg visszafele kell gangolni megálláskor különben nehezen lehet visszadobálni alsóbb fokozatokba.Olyankor előre hátre kell kicsit toligálni váltás közbe és jó lesz.Még vkinek vmi "furaság"? :D
Köszi! :-)
Gyertyacsere is megvolt és ugyan az, úgyhogy az lesz amit Greatman mondott, és ez GS, sőt Suzuki sajátosság, így én teljesen megnyugodtam. :-)
Szelephézagoló lapkának hívják.
Nekem megy. Sőt néha nekem olyat is csinál, hogy ha gyorsan váltogatok felfele, és nem elég határozottan, akkor az 5-ös és 6-os fokozat között néha talál egy üreset. Ilyenkor persze tiltás közelig felpörög a motor amikor ráhúzok, én meg tökön szúrkodom magam. :-D
Másnál is előfordult már ilyesmi, vagy csak nekem van ilyen finom lábam, ami két sebesség között is talál üreset? :-D
Akkor ha nem lesz komoly baja, nagyon jó üzletet csináltál.
Az áttételezés miatt meg ne aggódj, legalább kevésbé fogod túllépni a sebességhatárokat kíméletes utazóüzemmódban. ;-)
Az az 50 000 Ft ráköltés meg teljesen általános. Nekem jövő tavasszal lesz műszaki. Előtte lesz még egy lánccsere, olajcsere, légszűrőcsere, hátsó fékpofacsere, szelephézag állítás, gumicsere + műszaki. Ha a tavasszal esedékes teljesítményadót is beleszámolom, akkor már túl is szárnyaltam a 100 000 Ft-ot, pedig a motornak semmi baja, csak hát az elkerülhetetlen karbantartás.

Apropó, szelephézag! Láttam egy videót róla, ott a pali egy régi GS-en úgy állította a hézagot, hogy kész korongokat cserélt ki a bötyköstengely alatt, és nem a csavarokkal szórakozott. Ez minden GS-nél így van, vagy csak a régieknél? Szóval ha én is utána szeretnék állítatni, akkor be kell szereznem ezeket a korongokat? És mi a nevük? Bocs ha nagyon GY. P.-s kérdések, de nem tudom sajnos.
persze....legalábbis remélem mesziről látom h piros a lámpa elkezdem visszapakolgatni és kettesből le üresbe......ottan várok a sárgáig
de ha már ilyen kérdés felmerült, akkor jótanács:

ha valamilyen oknál fogva (lámpa, kidőlt fa, gyerek..akármi), nagy tempóról meg kell állni, akkor is váltogass vissza fékezés közben. Mert ha 6.ban állsz meg, akkor elég nehézkes lesz visszaváltanod álló helyzetben alsóbb fokozatokba, hogy el is tudj indulni.
ataa, nekem is detto ugyanaz a kattogas,csattogas hallható pont úgy ahogy te is leírtad.De ha nagyon sokaknak így van ez akkor nem kell miatta aggódni,egy új gyertyacsere viszont tényleg jót tehet neki.Az 5-6 ezres erő-torpanás is természetes,mivel ez nyomatékra,alsó fordulatszámra tervezett motor a túrás jellege miatt ugye,a legfelsőbb fordulatoknál inkább csak visít a blokk ,egy idő után érezni hogy az ősszes lóerő rajta van a kereken.
A cimborám, aki a múlt héten beállította a karbikat el volt szörnyülködve, hogy a GS mennyire robbanékony!
Soha nem ment még ilyennel,csak jobbakkal és persze rosszabbakkal!
Viszont a GS nagyon meglepte!
Attól függ hogy merre váltasz

1ből kicsit fel üres
1ből erősen fel 2-es
2ből picit le üres
2ből erősen le 1es
plusz egy pötit láma kérdés, az normális, hogy kettesből üresbe tudom rakni?