Nem gagyi, hanem csúszik mindenhol.
Nagyon jó gumi bringára, quadra....de motorra ne!
Bexinek volt még anno a GS-en talán 2 napig.
Heidenaut vegyél nyugodtan!
De 18? Tegyél hozzá még egy picit és vegyél valami márkát.
Nekem a Heidenau MINDIG 10-12.000-ret ment el hátul. A márkásabb gumik meg 18-20.000-ret.
Vagyis 3-4-5000ft plusz, de 6-8000km is plusz!
szia felraktam, de hát mit mondjak ennyi idő után róla , esni még nem estem el, esőben nem volt még szerencsém kipróbálni, egy két bátrabbat kanyarodtam vele, de nem volt alkalmam kipróbálni úgy hogy véleményt írjak
De az olajzón tényleg agyalj, mert sok pénzt spóroltam már most meg vele.....és a lánc is többet el fog menni (már most látszik, hiszen alapban már csak egy 5000km-er lenne benne (a gyári 25-öt ment el, ebben most van 20.)
Az egy hengernél nincs csörgés, csak más az egész hang....de tuti nem csörög.
Nekem is volt ilyen. Valamiért nem indult be csak az egyik oldal. Frász, leállít....újra indít és semmi gond.
De volt ilyen a banditnál is tavaly egy nyálkás, párás időben.....
Az tuti hogy ha csörög valami (és ez a hang eddig nem volt) akkor érdemes megnézni az előttem írottak alapján szép sorban.
Így azért ez elég találgatós, de az is lehet, hogy semmi különös baja, csupán valamiért nem az egyik henger. Akkor is tud elég érdekes hangokat adni. Mindenesetre én kivenném a két gyertyát, lekapnám a gyújtásfedelet, és villáskulcs segítségével körbeforgatnám egy párszor. így legalább az tudod, hogy nincs leszakadt szeleptányér, vagy egyéb baj ami szétverheti a dugót meg a többit. Utánna ezt megismételném önindítóval is ráhúzott gázkarral, megnézni van -e kompresszió, (a legjobb kompressziómérő lenne a dologhoz)
Ezek után beindítanám, és meggyőződök róla, hogy megy -e mindkét henger. (Leveszem a pipákat.)
A zaj hangja is érdekes lehet. (Mély, tompa kopogós, csörgő-csillingelő, zakatoló, stb..)
Mély kopogós, utalhat főtengely csapágyra, csilingelő csörgő szelep hiba, zakatoló zizegő, vezérműlánc.
Utána le a szelepfedelet, megnézném a láncot, nem -e a láncfeszítő ugrott szét, és fellazult a lánc, szemrevételezném a szelepeket.
Ezeket azért végigjárnám, mielőtt szétkapnám a blokkot.
Ja, és csak egy magán vélemény, azt a Castrol olajat mint márkát hanyagolnám...
én is most voltam motoros talin,a tötyögés helyett direkt oldalra áltunk és vártunk mert nem jó neki.az enyémben 15 w 40 es van,ha jó az aksi,ugyanugy indul vele mint a másikkal.
Ha sokat csorogtál lépésben a hőségben (akkor a 10w-40es olaj már nem biztos, hogy elegendő)
vagy ha beneveztél decibel mérésre, vagy hasonló ökörségre.. akkor meg pláne megvan az esély, hogy felforralhattad az olajat.. onnantól kezdve meg nem kielégítő a kenése
Szóval volt ilyen?
Vidd el szerelőhöz szerintem, mielőtt bármit is csinálnál vele. Ha szerencséd van, lehet hogy nincs is akkora baja (ezt fórumon megítélni elég nehéz ugye), de jobb félni mint megijedni ugye.
Lehet hogy tönkrement valamelyik főtengely csapágyad (fordulattal arányosan növő hangja van akkor a csörgésnek). Ne járasd így a gépet, hátha nem sérült a főtengely.
Ja és ha szeretsz molyolni ilyenekkel ,persze otthon is meg tudod csinálni..leszeded,szétboritod és ahol a benya nyomul azokat a likakat felpolirozod... akár fúróba befogott célszerszámmal.. csak kreativan..
Neeem? Pedig már a tz knél simóknál is alkalmaztuk.
Fizika.. Kissebb lesz a surlódás.. de megkérdezheted a szerelődet..én egy volt versenymotorszerelővel állitattam be a kipuffhoz a vasat és ő is mesélte ezt a dolgot..a simó jobban ment tőle azt tudom...
Nagyon jó gumi bringára, quadra....de motorra ne!
Bexinek volt még anno a GS-en talán 2 napig.
Heidenaut vegyél nyugodtan!
De 18? Tegyél hozzá még egy picit és vegyél valami márkát.
Nekem a Heidenau MINDIG 10-12.000-ret ment el hátul. A márkásabb gumik meg 18-20.000-ret.
Vagyis 3-4-5000ft plusz, de 6-8000km is plusz!