Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Hol lehet beállítani a motor alapjáratát? Úgy érzem, alacsonyan van.
Meteorák, Görögo.
Horvátország ?
Stabil alapjárattal már el lehet indulni.. nekem mondjuk könnyű dolgom van, ha a hengerfej tetején a dísz kupakok már majdnem sütősek, onnantól lehet neki csavarni a gázt rendesen.. addig 4ezernél legkésőbb elváltok mindig. Eddig úgy tűnik, ez jó módszer.
szivató be,pöc röf,szivató kicsit visszább hogy ne visitson,amikor elkezd langyosodni a blokk akkor már lehet vele szépen menni.én igy szoktam.Beöltözés idejéig tart csak.
Én is pont így vagyok vele.
Szívatót pár másodperc alatt beállítom 1500 körüli fordulatra, beöltözök, kinyitom a kaput és addigra szépen be is áll az alapjárat. Szívató vissza és finoman elindulok. Amire kiérek a városból már tuti állapotban van a gép. ;-)
Az mindegy, hol jártál!
Énisakarokottjárni!
Irigyellek!
Pontosan igy van! De tökmindegy!
Ez igy elég sarkalatos nézőpont! De mindenki maga dönti el hogyan használja a szekeret! Én úgy látom jónak ha amig beöltözök,ami kb 3 perc addig had ketyegjen,és/ aztán már minek a szivató?/ fokozatos terheléssel uzsgyi..Az autó más tészta! De mégegyszer mondom frankón nem érdekel ki hogy csinálja!
Nekünk se kell.. viccesen írtam, mert mi váltóval együtt "cseréltünk olajat" 260ezer km körül..
végül is igen nekem egy Nissan Almeram van és nem kell cserélni azt írja a könyv "csere nem szükséges ha hiányzik töltsön utána"
jah persze.. váltóstól kell cserélni az olajat
az igaz hogy hidegen motornál akkora olajnyomás van hogy nem mindenhol kielégítő a kenés pl vezérműtengely úgy hogy az a legjobb ha üzem meleg motorral indul el az ember
amúgy az újabb autókban mondjuk 2000-től már tényleg nem kell cserélni váltó olajat csak ellenőrizni és a megfelelő minősítésűvel pótolni ha hiányzik

a melegítésre visszatérve itt egy videóm
Na hol jártunk ma?
nekem a szerelőm azt mondta hogy ha van alapjárat akkor már el lehet indulni de persze kis fordulaton, én használtam -10 fokba is a motorjaimat nekem ezért volt fontos anno utána járni hogy is néz ki egy bemelegítés
Nekem van egy pár ismerősöm, aki állítja hogy nem kell melegíteni a "JÁRMŰVET" legyen az motor vagy autó!
Sőőőt, olajat sem kell benn cserélni, csak 45000km-nél!
Váltóban meg egyszerűen vétek olajat cserélni.
Én ezért vagyok idióta,mert minden évben cseréltetek olajat, a többi folyadékot meg 3 évente!
És még az autómat is melegítem, nemhogy a motort!
Csak azt nem tudják megmagyarázni, hogy a (nyáron) 10-20 C-fokos olaj hogy a fenében dolgozik épp olyan hatásfokon, mint az üzemi hőmérsékletű?
(Nemhogy télen a -10 C? )
Meg a kisebb térfogatú dugattyúk és gyűrűk, hogy a fenébe képesek épp olyan ütemben melegedni mint a henger maga? Mert ugye, ami előbb melegszik annak előbb nő a térfogata. FIZIKA?
Meg az a fránya váltó olaj.Az meg hogy a francba teszi a dolgát a hidegben?Meg a hűtővíz?

Szerintem kár ezen vitatkozni,mert ezt senki sem fogja elismerni,hogy kinek van igaza!
De nekem a melegítés tetszik és lebeszélhetetlen vagyok!
Meg hülye!
Három ezer körül eljár,és vannak akik állóhelyzetben is 3000-en melegítik.Nálam speciális még,hogy lejtőn lefelé indulok,és hamar jön egy lámpa,ami legtöbbször piros.de TatooedAngel is mondta,hogy ez hitvita,kétféle álláspont van.Engem az győzött meg amelyik azt állítja,hogy menet közben alacsony fordulaton kevésbé kopik a motor,vagy legalábbis nem jobban,mint álló helyzetben melegítéskor.De nem vagyok én egy megmondó ember,hogy ez így a tuti.Pont,hogy jó,hogy Te máshogy látod.Milyen uncsi lenne,ha mindig csak bólogatnál.Így még jobban is csipázlak.
ez autókra azért nem igaz mert azzal 2000 fordulaton is eljársz, de próbáld meg ezt egy gs-el, tehát a motorokat azért kell melegíteni mert azokba a motor magas fordulaton működik, persze egy átlag autóhoz viszonyítva,
egész pontosan az
Akkor ez "csak" a jól megszokott pártállam-korabeli módszer, munkamorál, hozzáállás?
én elég sokszor láttam mennyire felületesen dolgoznak, máskor meg a halálba szívatják az embert mert olyan kedvük van...sőt volt olyan is amikor ötletük nem volt hol keressenek alváz számot és mivel egy órája várattak nem mutattam meg...el volt a csóka vele egy darabig
Ebben biztos vagyok, mert amit láttam / hallottam, az nagyon...balkáni. Műszakilag nem annyira.
Vártam, hogy végezzenek, és arra gondoltam, legközelebb úgyis csak 2 év múlva megyek vissza.
Csak ránéztek a motorra, lefotózták itt-ott, fékpadoztak aztán "viszollátásra". Forgalmi, zöld matrica.
Akkor mégiscsak a retro műintézménybern voltál.
mindezek mellett sokszor megérdemelnék, hogy nyakon vágják őket egy nagy büdös ponttyal