Én csak akkor ülök ki ha elkezd alattam szitálni a motor, ha nagyon sergetem főleg szar úton, akkor sikerül elég sűrűn. Mondjuk nem zavar, csak kezelni kell tudni. A lenyomásos technika az mindenre elég közúton...egy modern motoron meg pláne.
Az lehet....nekem nagy gondom ez a kirakom a térdem stb dolog.Jön a kanyar inkább megállok és áttolom a bringát.
Nem tudok lelógni gp stílusban.Féltem a testrészeimet............még leviszi egy bus.Rádőlök a kanyr szerinti oldara és valahogy majd lesz............azt a rohadt hátsó féket kéne megtanulni kezelni.De egyszerűen nem érzem mennyire lassul.............nyomom ost csak azt veszem észre hogy kattog a háta és csúszik a fara...........olyan érzéketlen mint egy bot.
A supermoto tényleg más műfaj, de ha megnézed a Moto GP-seket, ők _nagyon is_ arra dőlnek, amerre kanyarodnak, és nem ülnek ki. Szóval ez a kiülős/beülős is "műfajfüggő"...
Ha nem ülsz ki, hanem "rádőlsz" (amerre kanyarodsz), akkor még jobban bedöntöd a motort... :D de fel is fogsz borulni. Szóval a kiülés szerintem igencsak az egyensúlyozásra szolgál kis sebességnél :)
Én nem tudok beülni, sose próbáltam. Nagy tempónál ellentétes oldalra a supermotosok ülnek, az egy teljesen más technika. Túra és sportmotoroknál nagy tempónál "beülsz" a kanyarba, viszont utcára tényleg felesleges. Bőven elég, ha ráterhelsz egy kicsit arra a lábtartóra, amerre kanyarodsz, ezzel már javítod nagy tempónál a kanyarodási tulajdonságokat, de utcán a belógós-beülős tempó tényleg felelőtlenség. Azt meg kell hagyni versenypályára.
Ez inkább kis sebességű manővereknél igaz. Pl. rutinpályán a visszafordító vagy a kis ívű nyolcas. Nagyon sebességnél már arra kell dőlni, amerre kanyarodsz, ti. már megvan a lendület, így nem kell "kiüléssel" egyensúlyozni.
Megnézel egy egy vezetéstechnikai képzéses galériát ahol rendőrök tanítanak utcai technikákat akkor látod hogy mind ezt csinálja.
A kiülős-lelógós az a versenytechnika.Utcán az a sebesség ahol ez kell elég húzós.
Olvastam / láttam egy cikkben, meg észrevehető, hogy élesebb kanyarnál, nagyobb sebességnél az ellentétes oldalára kell kiülni a motornak. Aztán gyakorlatban milyen...
Mi ezen a nagy dolog? Jó minőségű úton, ahol nem arra kell figyelni, hogy itt egy kátyú, ott egy kis felszóródás, amott meg olajfolt, én is simán leteszem a lábtartót! Más kérdés, hogy itt, országon belül szinte sehol sem lehet ilyet, kint Horvátországban meg nagyon sok helyen!
nem félelmetes csak azért látod annak mert a kamera fix a fejedet meg mindig vízszintben próbálod tartani és ettől nem érzed mennyire döntöd.1x próbáld felvenni kívülről magad és nézd vissza
Nem motor hanem pilótafüggő.A tapasztalatom az hogy egy tapasztalt ember gyakorlatilag bármilyen motoron ülve mehet peremig döntött géppel és szikrázó lábtartóval.
Speciel az euroringes videómon az érzés az hogy húúúúde dülöngélek......................pedig szart se tudok.Úgy köröztek le mintha ott se lettem volna lábtartó le sem ért.Lasú voltam mint a csiga.
Tegnap a kiadós eső után voltam egyet kanyarogni Dobogókőn. Az eső utáni párás erdő stb. nagyon szép látvány volt, már-már filmbe illő. :)
Na de nem is ezért írok, utána még egy parkolóban gyakoroltam a döntögetést, hogy meddig megy. Kb. úgy sikerült leradírozni a hátsó gumit, hogy fél-fél cm maradt "intakt".
Mik a tapasztalataitok, a GS-t le lehet dönteni teljesen a gyári 130-as hátsó gumival (pl. lábtartó/sztender kacroljon) vagy ez a technika ennyit bír? Amúgy Metzeler Lazertec gumi van fent.
Nem a hengerfej hőmérsékletét kell mérni főleg nem megállás után.A hőtorlódás miatt amúgy is magasabb lesz a hőmérséklet mint menet közben.Az olajhőmérő sokkal pontosabb és amíg az olaj nem melegszik túl a blokknak semmi gondja nem lehet.Nekem van és 130 fokot csak 1 óra dugózás után mutatott 40 fokban.
Ennek a csúcsa az étterem, szerintem: egyszerűen csak a legolcsóbb alapanyagokból a legdrágább ételt kínálják.
Piacon, őstermelőtől érdemes vásárolni, illetve akiről tudjuk, hol, mivel termeszt. És kerülni kell a férgesedésre hajlamos húsokat, + egyéb, de ez már nagyon OFF.
Nem tudok lelógni gp stílusban.Féltem a testrészeimet............még leviszi egy bus.Rádőlök a kanyr szerinti oldara és valahogy majd lesz............azt a rohadt hátsó féket kéne megtanulni kezelni.De egyszerűen nem érzem mennyire lassul.............nyomom ost csak azt veszem észre hogy kattog a háta és csúszik a fara...........olyan érzéketlen mint egy bot.
A kiülős-lelógós az a versenytechnika.Utcán az a sebesség ahol ez kell elég húzós.
Speciel az euroringes videómon az érzés az hogy húúúúde dülöngélek......................pedig szart se tudok.Úgy köröztek le mintha ott se lettem volna lábtartó le sem ért.Lasú voltam mint a csiga.
Na de nem is ezért írok, utána még egy parkolóban gyakoroltam a döntögetést, hogy meddig megy. Kb. úgy sikerült leradírozni a hátsó gumit, hogy fél-fél cm maradt "intakt".
Mik a tapasztalataitok, a GS-t le lehet dönteni teljesen a gyári 130-as hátsó gumival (pl. lábtartó/sztender kacroljon) vagy ez a technika ennyit bír? Amúgy Metzeler Lazertec gumi van fent.
GS 500 kanyargás
Lesz vmikor vmilyen csoportos tréning? (pl. Kakucsringre mentek ti is?)
Piacon, őstermelőtől érdemes vásárolni, illetve akiről tudjuk, hol, mivel termeszt. És kerülni kell a férgesedésre hajlamos húsokat, + egyéb, de ez már nagyon OFF.