Ha elfogadsz egy jó tanácsot, mindig a motorod teljesítményét szárnyald túl egy fokkal és úgy keress rá láncot!
Tehát ez a mi esetünkben kb a 75 LE-s lánc a nyerő!
Akkor te is úgy jártál mint én. Azt hittem valamit nagyon rosszul csinálok, de ezek szerint gyárilag raktak fel rá ilyen gyengét.
520-as megy a GS-re, 110 szemes.
A Louis-ban is ezt adja. Nem értek németül!
Itt ezek lánc szettek (fogaskerékkel együtt)? http://www.louis.de/_20fb5ca56...
Megnyúlt a láncom ,biztos a vad 100 as munkábajárós tempótól...
Végálláson van a feszítő,kb 4 cm es lógása van .....a mociba 15500 km van....Gyári lácot nem akarok,D.I.D. lánc 22 ft körül van...
Találtam egy olcsóbbat,van erről valakinek tapasztalata?
Bennetek bízom,mert az eladók mind hazudnak... http://etbike.com/index.php?pr...
520as a gs egyáltalán,mert erről is mindenki mást mond....
Am nem.. mert valaki valamikor valamiért nagyon elkottázta benne a tömeg adatokat. Forgalmi szerint 262 kg a motor..ami ugye nonszensz, mert feltankoltan is csak 190 kg. De legalább túlterhelésből büntetést nem kaphatok.
A Te GS-d már lassan egy legenda,úgyhogy ne sajnáld annyira a DL-t. .
Ne felejtsd el,hogy hány nem mindennapi helyen fordult meg Veled,és az úti kalandok. Ettől egyedivé és megismételhetetlenné vált a kis piros gépsárkány.
felpakoltam túrára a gs-t ketten megyünk, henger táska+ oldaltáska+ tanktáska, henger táska oldalában van két hálózsák és a tetején két polifon, túl soknak érzem a dolgot, rendőr szokott esetleg ilyenért baszogatni? mit tom én összsúly túllépés vagy valami, vagy hogy túl nagy a a csomag hátul, bocs hogy nem tudtam lefotózni...
A GT az nem jó választás,hanem itt az ORM-t, vagy RDO-t!