Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ne emailban, mesélj itt, nem harapunk
HAli!

Ha adsz egy mail címet mesélek a szervízről.
Bevallom karbipolirról még nem hallottam.Mit lehet egy ilyen tuninggal elérni?Otthon is elvégezhető művelet?
Igen!Csak marháskodtam.
Más.Nekem is volt TS Jawa-m.Sokat fogyasztott /6-7l/,viszont soha nem kellett szerelni.
Cseremotort is kapsz!
Az nem kizárt.
Tegnap voltam pécsi üzletben,de ez volt az egyetlen motoros bolt ahol jó érzés fogott el.Az árak nem voltak megrendítőek, de az igazsághoz hozzátartozik még a szerviz nagyon tetszett.A srácok nagyon kedvesek voltak, amit attól függetlenül hogy nyomban látszott rajtunk,hogy nem tudunk venni semmit nem kevesebb figyelmet fordítottak az emberre.Szóval szimpatikus volt a fogadtatás.Felmerült bennem a kérdés, hogy egy teljes átvizsgálást jó volna csináltatni velük, mert egy komplett cakk-pakk 40.000.-!(GS-re kedvezmény a 2henger és az idomok hiánya miatt)
Hirtelen soknak tűnt,de egy olyan csomagot adnának, ami nem kis összeget érintene.
Először is olaj + szűrőcsere + fékolaj, majd egy teljesítmény mérés, meg teljesen műszeres átvizsgálás az utolsó csavarig.
Egy évig klubtagság, ami sok előnyhöz juttatna.
Évente 50%-os gumi kedvezmény.
20%-os alkatrész kedvezmény.
Ha adnak egy árajánlatot egy alkatrészre és az nem beszerezhető, akkor egy drágább jobb minőségűt hoznak helyette a megbeszélt árban!
Ja fix árak vannak!
Következő évben a motor tavaszi felkészítése hosszabbítja meg klubtagságot.
Ami 15-17ezer pénz!
Nagyon belegondolva ez nem túl rossz!
És lefogadom 1.4 ért már árulták is!

A szervizről nem hallottam semmit
Mindenképp szerelőre biznám! Annyira részletesen nem vágom,de mivel megváltozik a rendszer,fürgébben távozik a kipufgáz,ezért kell finomhangolni,mert nem tesz jót a mocinak, és lehet teljesitménycsökkenésed is...Ja és a karbit ki lehet polirozni ha már ott vagy,az is jót tesz neki
Talán a tetoválótűre céloztál?
Nem hinném, hogy sokkal kellemesebb lehet sem!
Ezt nem értem túlságosan!Mi köze van a képeimnek ehhez?
Kedves Needee!Látva a képeidet az adatlapon,más nem is ajánlhatta volna a fórumon a lézergravírozást! .De remélem nem keveritek össze a szerszámokat a lézergravírozóval!
bocs két sorral feljebb már téma volt és elolvastam
aha zsír ötlet, és még annyit hagy kérdezzek hogy az a fele ami a dobozhoz kapcsolódik azt ragasztottad? vagy milyen megoldással volt felrakva?kösz
nem akarok regelni azért hogy lássam mennyibe fáj, mennyit ír?
Nagyon tetszik ez az érzéseket bemutató bejegyzés.A motorozás érzelmi dolog is.És a hideg műszaki adatok sokszor nehezen adják vissza,hogy valójában mit fogsz érezni a motoron.Pl. Er5 illetve a GS500-adatok alapján hasonló,valójában zongorázni lehet a különbséget természetesen a GS javára .
Köszi!
Köszönöm a Full-Gas linket,gyorsan meg is vettem.
De úgy vettem észre hogy csak ez az egy darab volt már.
Elnézést lehet nem voltam elég érthető.
27 rugó=27000 ft.
79888. számú hozzászólás.
Néhány hozzászólással ez előtt irtam az árát is.
Nem ment jobban a fogyasztásom nem nőtt,viszont sokkal jobb hangja lett,túrán sem volt nekem zavaró.
Gondolkodj esetleg a lézergravírozásban!
Ha ilyesmit tudnak, akkor egy számlap nem túl nagy kihívás:
http://www.gravomania.hu/gravo...
Néztem is, de nem láttam az árát most.
2 éve vettem a motort náluk, akkor mondta a szervizes srác az árát.(104e)
Aztán a haverok csináltak meg egy gyárit, átmenővé lett alakítva.
De az első hosszabb túra után ment vissza a halk gyári.Főként a teljesítményvesztés és a monoton hang miatt volt kifejezetten zavaró.
Városban kisebb fordulaton nagyon szépen szólt, de a 4-5 ezres fordulatot tartva egy monoton zajjá vált!Mondhatni a fülemben a belső agyamig hatolva fájdalommá vált és erőteljes hányingerem volt tőle.
Aztán egy évig pihent a fészerben,majd tavaly feltettem még egy próbára.De a hányinger és a fájdalom ismét előjött.Meghirdettem és eladtam!
Remélem a srác nem járt vele hasonló képen és élvezi.Igaz buktam vele vagy 15 ezret, de azóta nem idegesítem magam a sportdob projekten.
Hali!

Szeretném a fordulatszámmérőm és a kmóraszámlálóm hátlapját fehér színűre cserélni (ősrégi vágyam) . A háttérvilágítás színének cseréjét sztem könnyen megoldom. Tudtok-e segíteni abban, h honnan szerezzem be? Alapvetően szerelgetős/kitalálós/megalkotós típus vok , de ezt nem akarom sufnituninggal megoldani (pl, h magam gyártom le)! Imádom ezt a 2 analóg műszert, de feketén Nekem nem tetszik .
Kedvezményes ár: 27 844 Ft
Nem ÖV hanem tépőzár....

Nem gyárilag volt rajta. Bementem egy méteranyagárushoz oszt vettem 2m-ert kb 600ft-ért.