Az nem kizárt.
Tegnap voltam pécsi üzletben,de ez volt az egyetlen motoros bolt ahol jó érzés fogott el.Az árak nem voltak megrendítőek, de az igazsághoz hozzátartozik még a szerviz nagyon tetszett.A srácok nagyon kedvesek voltak, amit attól függetlenül hogy nyomban látszott rajtunk,hogy nem tudunk venni semmit nem kevesebb figyelmet fordítottak az emberre.Szóval szimpatikus volt a fogadtatás.Felmerült bennem a kérdés, hogy egy teljes átvizsgálást jó volna csináltatni velük, mert egy komplett cakk-pakk 40.000.-!(GS-re kedvezmény a 2henger és az idomok hiánya miatt)
Hirtelen soknak tűnt,de egy olyan csomagot adnának, ami nem kis összeget érintene.
Először is olaj + szűrőcsere + fékolaj, majd egy teljesítmény mérés, meg teljesen műszeres átvizsgálás az utolsó csavarig.
Egy évig klubtagság, ami sok előnyhöz juttatna.
Évente 50%-os gumi kedvezmény.
20%-os alkatrész kedvezmény.
Ha adnak egy árajánlatot egy alkatrészre és az nem beszerezhető, akkor egy drágább jobb minőségűt hoznak helyette a megbeszélt árban!
Ja fix árak vannak!
Következő évben a motor tavaszi felkészítése hosszabbítja meg klubtagságot.
Ami 15-17ezer pénz!
Nagyon belegondolva ez nem túl rossz!
Mindenképp szerelőre biznám! Annyira részletesen nem vágom,de mivel megváltozik a rendszer,fürgébben távozik a kipufgáz,ezért kell finomhangolni,mert nem tesz jót a mocinak, és lehet teljesitménycsökkenésed is...Ja és a karbit ki lehet polirozni ha már ott vagy,az is jót tesz neki
Kedves Needee!Látva a képeidet az adatlapon,más nem is ajánlhatta volna a fórumon a lézergravírozást! .De remélem nem keveritek össze a szerszámokat a lézergravírozóval!
Nagyon tetszik ez az érzéseket bemutató bejegyzés.A motorozás érzelmi dolog is.És a hideg műszaki adatok sokszor nehezen adják vissza,hogy valójában mit fogsz érezni a motoron.Pl. Er5 illetve a GS500-adatok alapján hasonló,valójában zongorázni lehet a különbséget természetesen a GS javára .
Néztem is, de nem láttam az árát most.
2 éve vettem a motort náluk, akkor mondta a szervizes srác az árát.(104e)
Aztán a haverok csináltak meg egy gyárit, átmenővé lett alakítva.
De az első hosszabb túra után ment vissza a halk gyári.Főként a teljesítményvesztés és a monoton hang miatt volt kifejezetten zavaró.
Városban kisebb fordulaton nagyon szépen szólt, de a 4-5 ezres fordulatot tartva egy monoton zajjá vált!Mondhatni a fülemben a belső agyamig hatolva fájdalommá vált és erőteljes hányingerem volt tőle.
Aztán egy évig pihent a fészerben,majd tavaly feltettem még egy próbára.De a hányinger és a fájdalom ismét előjött.Meghirdettem és eladtam!
Remélem a srác nem járt vele hasonló képen és élvezi.Igaz buktam vele vagy 15 ezret, de azóta nem idegesítem magam a sportdob projekten.
Szeretném a fordulatszámmérőm és a kmóraszámlálóm hátlapját fehér színűre cserélni (ősrégi vágyam) . A háttérvilágítás színének cseréjét sztem könnyen megoldom. Tudtok-e segíteni abban, h honnan szerezzem be? Alapvetően szerelgetős/kitalálós/megalkotós típus vok , de ezt nem akarom sufnituninggal megoldani (pl, h magam gyártom le)! Imádom ezt a 2 analóg műszert, de feketén Nekem nem tetszik .
Ha adsz egy mail címet mesélek a szervízről.
Más.Nekem is volt TS Jawa-m.Sokat fogyasztott /6-7l/,viszont soha nem kellett szerelni.
Tegnap voltam pécsi üzletben,de ez volt az egyetlen motoros bolt ahol jó érzés fogott el.Az árak nem voltak megrendítőek, de az igazsághoz hozzátartozik még a szerviz nagyon tetszett.A srácok nagyon kedvesek voltak, amit attól függetlenül hogy nyomban látszott rajtunk,hogy nem tudunk venni semmit nem kevesebb figyelmet fordítottak az emberre.Szóval szimpatikus volt a fogadtatás.Felmerült bennem a kérdés, hogy egy teljes átvizsgálást jó volna csináltatni velük, mert egy komplett cakk-pakk 40.000.-!(GS-re kedvezmény a 2henger és az idomok hiánya miatt)
Hirtelen soknak tűnt,de egy olyan csomagot adnának, ami nem kis összeget érintene.
Először is olaj + szűrőcsere + fékolaj, majd egy teljesítmény mérés, meg teljesen műszeres átvizsgálás az utolsó csavarig.
Egy évig klubtagság, ami sok előnyhöz juttatna.
Évente 50%-os gumi kedvezmény.
20%-os alkatrész kedvezmény.
Ha adnak egy árajánlatot egy alkatrészre és az nem beszerezhető, akkor egy drágább jobb minőségűt hoznak helyette a megbeszélt árban!
Ja fix árak vannak!
Következő évben a motor tavaszi felkészítése hosszabbítja meg klubtagságot.
Ami 15-17ezer pénz!
Nagyon belegondolva ez nem túl rossz!
A szervizről nem hallottam semmit
Nem hinném, hogy sokkal kellemesebb lehet sem!
De úgy vettem észre hogy csak ez az egy darab volt már.
27 rugó=27000 ft.
Nem ment jobban a fogyasztásom nem nőtt,viszont sokkal jobb hangja lett,túrán sem volt nekem zavaró.
Ha ilyesmit tudnak, akkor egy számlap nem túl nagy kihívás:
http://www.gravomania.hu/gravo...
2 éve vettem a motort náluk, akkor mondta a szervizes srác az árát.(104e)
Aztán a haverok csináltak meg egy gyárit, átmenővé lett alakítva.
De az első hosszabb túra után ment vissza a halk gyári.Főként a teljesítményvesztés és a monoton hang miatt volt kifejezetten zavaró.
Városban kisebb fordulaton nagyon szépen szólt, de a 4-5 ezres fordulatot tartva egy monoton zajjá vált!Mondhatni a fülemben a belső agyamig hatolva fájdalommá vált és erőteljes hányingerem volt tőle.
Aztán egy évig pihent a fészerben,majd tavaly feltettem még egy próbára.De a hányinger és a fájdalom ismét előjött.Meghirdettem és eladtam!
Remélem a srác nem járt vele hasonló képen és élvezi.Igaz buktam vele vagy 15 ezret, de azóta nem idegesítem magam a sportdob projekten.
Szeretném a fordulatszámmérőm és a kmóraszámlálóm hátlapját fehér színűre cserélni (ősrégi vágyam)
Nem gyárilag volt rajta. Bementem egy méteranyagárushoz oszt vettem 2m-ert kb 600ft-ért.