Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

együttérzésem!
csak remélni tudom, valaki segítségedre lesz.
Hát egy élet dőlt bennem össze!
Júliusba Erdélyi túrára indultam volna vele...
Szomorú ez nagyon,pláne 44000km.nél!Ahogy ataaa is írja,ez tényleg nem túl megnyugtató,hogy ilyet csinál egy GS.Őszinte részvétem.
Kérlek olvasd el a 80318-as bejegyzést!Köszönöm.
és előtte nem volt már a szelepeknek hangja véletlenül?vagy valami előjel?
azta kurwa ...... részvétem
ez jó a gs-re ugye?
http://www.aunershop.hu/termek...
Blue-nak is ez volt ugye?
Nálam az előző tulaj valószínűleg még dönteni is alig merte, mert laposra volt kopva rajta a gyári BT45-ös hátsó gumi. Mondjuk ahoz eleinte én is hozzátettem.
Mondjuk arra kiváncsi lennék, hogy mi számít sportosnak, mert előfordul, hogy néha én is kipörgetem 8-10 ezerig az összes fokozatba. De az csak nagyon rövid ideig tart és nagyon ritka.
Tartósan 110 körül szoktam haladni. Ha nagyon sietek és tiszta a terep, mostanába akkor sem eresztem 140 fölé. Ha efelett megyek, az is csak nagyon ritkán van és nem tartósan. Néha ki kell erszteni a gőzt. :-)
Ennyit remélem azért kibír.
Általában kíméletesen használom, ez a fogyasztásomon is meglátszik. 3,7-4,1 l/100 km.

Ennek ellenére én állandóan figyelem a motor hangját. Most mintha már kicsit csattogna a szelep. Azt hogy kell állítani? Mit kell hozzá lebontani? Le tudná valaki írni?
Semmi előjele nem volt sajnos! Km állása: 44E km
És normálisan közlekedtem vele!Mindent megadtam a motornak amire szüksége volt!
Az előző tulajt felkerestem és kérdeztem tölle 1-2 dolgot! Én vagyok a 3 tulajdonos! Azt mondta az a baj,hogy 1 tulaj úgy használta ezt a motort mint egy sportmotort! Ez mindent elárul!
Kis esés: gyökketővel felborulás, 50 alatti tempónál csúszás (de itt fontos hogy ne találj el semmit ). Ilyenkor egy nakeden alig sérül valami (feltételezve, hogy van bukócső rajta). Max karcos lesz a kipufogó, letörik a kuplung vagy fékkar, kormányvégsúly. Ezt gondoltam, én nem nagy kárnak.

Alapigazság, minden pár évesnél idősebb motor volt már az oldalán, legalább egyszer. Ez nem akkora sérülés, hogy beszámolásra méltó legyen eladásánál. Üzemszerű használat eredménye. Kész.
No problem, csak én is írtam egy lehetőséget, ha már vezetéstechnikai tréningről volt szó, legyen összehasonlítási alap. Mondjuk még van ettől jóval több is, csak nekem az alapvető különbség az volt, hogy az egyiknél adják a motort, a másiknál nem.

Ez a saját motor vs. céges motor is ki lett vesézve, a'sszem.

Amúgy tényleg nem hülyeség néha-néha elmenni egy ilyen tréningre a szezon elején, már csak azért sem, hogy az ember "bemtorozza" magát.
Motoros talin voltam vele és inditom , és egyszer csak csörgő hangot adott ki a motor. Én megíjedtem és egyből leállítottam! Mondom hazatolom és majd a szerelőmnek elviszem!
Hello

Talán ebből használható valami, de meg kell nézni mik a különbségek:
GS500E '91
Úr Isten! Ez nagyon szomorú!
Hogy történt? Mik voltak az előjelek? Hány km után történt? Milyen stílusban vezetsz? Mesélj, ne hagyj minket félni! :-)

Én úgy tudom, hogy az olajhűtőt leszámítva nincs más különbség.
És miért nem elég a szelepeket cserélni? Vagy a szilánkok szétbarmoltak mindent odabent?
Remélem sikerül valami megoldást találnod!
Szia Tomi

Indulásnak sajnálom, hogy ez történt a géppel. Amennyire tudom, a csupasz és az F -es között csak az olajhűtő az eltérés, de azért remélem a többiek még megerősítenek. Próbálj körülnézni német ebayen, sztem olyan blokk is jó lehet, ami a csupaszé, és majd szerelővel rárakjátok az olajhűtődet, nem hiszem hogy annyira bonyolult lenne. Nézz körül indulásnak itt sztem:

http://fahrzeugteile.shop.ebay...

vagy itt:
http://shop.ebay.com/i.html?_n...

Indulásnak lehet szét meg kéne nézni, mi az ami menthető a régiből. Pl főtengely esetleg, stb.És akkor már nem kell komplett blokkra vadászni, azért abból nincs sok. Sok sikert hozzá. Azt leírod hogy történt a dolog?
kiegészítés: a műszakilag fontos alkatrészeket minél hamarabb, nyilván.
Kérdés, mi az a kis esés, és mi az a nem nagy kár, de ha a motort eladod, előtte szerintem le kell cserélni a műszakilag nem, de esztétikailag lényeges, sérült alkatrészeket, és illik elmondani a vevőnek, hol és hogyan sérült a motor. Akkor pedig annyival kevesebbet is ér.
Hát sikerült elvinnem a motort a szerelőhöz!
És szétszedte és szelep elszálltak benne, úgy,hogy darabjai megtalálhatóak
voltak a váltónál a karbiban! Szóval ledarált mindent!
A szerelő azt mondta,hogy et javíthatatlan!
Szóval arra kérek mindenkit, ha tud valaki törött Gs500F-et vagy blokkot! Az jelezze nekem!

u.i: Gs500E és a Gs500F maga a blokkon csak az olajhütő a külömbség?
csak halkan jegyzem meg nehogy a hatóságok(vámszedők)
vérszemet kapjanak, és kötelezővé tegyék , (hallottam ilyen szirénhangokat) mert akkor
a népi önkéntes kezdemény EL LESZ B...VA ! (bocs !)
a zoldal a zoktatásról kérésre lett beírva
így legalább még több összehasonlítási alap van
ki mit, mennyiért kínál , okulásunkra .
elég sok a kínálat hál' Istennek !, lehet válogatni .
az mindenesetre öröm , hogy sokan érzik szükségét
részt venni valamilyen "továbbképzésen" !
Örülök!Jó Neked,hogy Te már túl vagy ezen az egészen.Egy ilyen csináltatott konzol /akár a Tied is/ könnyen leszerelhető?
Mert én csak nyáron használnám.
Nekem tökéletes formáció... Álltalában olyan 3kiló körül van a doboz,és olyan 3-5 kiló a terhelhetősége..mondták a boltban.. ahogy 50-el közlekedünk a városban is szóval a kisőreg nagyon massziv ketyerét csinált nekem ,szerintem 50 kilót is kibirna simán,de azért ne felejtsük el hogy a rögzités miatt csak ésszel terhelhető! a majrévas 2 csavarja! a pudindg próbája az evés...majd jelzem hogy vált be..szombaton balcsi tura tervezve...ott tesztelem..Ha ragaszkodsz a givihez,akkor ajánlom kistarcsát a főut mellett, 30 lityós 17 pénz.. a nagy 32 pénz körül asszem.. na ezen felbuzdulva felhivtam a srácot,amit már belinkelt a kollega,megnéztem és megvettem 8 ért...teljesen jó.
Gratulálok! Én meg még mindig nem tudom eldönteni,hogy milyet vegyek.
Hehe... Ezt vettem meg tegnap!