Szeretném a fordulatszámmérőm és a kmóraszámlálóm hátlapját fehér színűre cserélni (ősrégi vágyam). A háttérvilágítás színének cseréjét sztem könnyen megoldom. Tudtok-e segíteni abban, h honnan szerezzem be? Alapvetően szerelgetős/kitalálós/megalkotós típus vok, de ezt nem akarom sufnituninggal megoldani (pl, h magam gyártom le)! Imádom ezt a 2 analóg műszert, de feketén Nekem nem tetszik.
Érdekes kivétel még a 600-as Bandit,ami alul is húz,mert visszavettek a lóerőből,80le körül van.Viszont elég nehéz motor.Megdöbbentően érdekes kivétel még a Honda CBF600 szintén redukált lóerővel.Furcsa mód pont emiatt tol alulról nagyon-bitang meggyőzően.Egy kicsit poros aszfalton azonnal elpörög a kerék még kettesben is.Komolyan!
Az Fz6-om sárban is alig.Ekkor adtam el.
Most megpróbálok Neked megspórolni pár százezer Ft-ot,légy szíves ne vegyél sornégyest,különösen ne sorkettő után.Alul nem fog menni pedig az általános használata egy motornak 4000-5000-es fordulat,az meg inkább 8000-10000-nél kezd meggyőző lenni,ezt meg ritkán éred el,vagy pedig egyesben mész végig a városon üvöltő motorral.Ha mégis négyhengerest akarsz venni,akkor ezres kell,ott már alul is meggyőző a négy henger.
Tuti szálszakadása lett a gumidnak valami kátyútól. Gyárilag BT-kel szerelik, gondolom akkor igen. De majd pár nap múlva írd meg légyszi a tapasztalataidat, mert nekem tavaly volt fenn utoljára BT, de akkor még túlságosan is finoman mentem a friss jogsival, így nem szereztem róla tapasztalatokat. Viszont ha beválik, a következő garnitúrám újra BT lesz.
ha elengedtem a kormányom borzasztóan beszitált a motor, inkább úgy mondom el sem lehetett engedni, kivittem a szerelőhöz mondta hogy valszeg centír kell neki, meg is volt de a szitálás nem maradt, abba, nem tudták hogy mitől van, felraktak egy másik gumit és elmúlt a szitálás , bele mehetettem a jó kis magyar utakon egy kátyúba ami tönkre is vágta a gumimat... szal felkerült előre egy bt45, a sportmax helyére, azt akarom kérdezni hogy van olyan jó gumi a bt mint a másik, dönthetek vele ugyan olyan bátran? ja igen és első gumiról van szó
Nagyon érdekes,amit írsz."mert gsxr rel nem tartasz 110 es tempót,egyszerűen kínlódik"--ezt légyszi vesézd ki bővebben,nagyon érdekelnek a tapasztalataid.
Én azt hiszem,valami hasonlóért adtam el az FZ6-t.
Direkt miattad elmentem a lányommal motorozni.Nos nem igen sikerült durrogásra bírnom,de szerintem is a más kipuf miatt lesz,ha egyszer jó a fogyasztás és megfelelően agilis!
Annyit megevett a Gixer?! Állítólag az újabbak már elég takarékosak. Egyik magazinban pont az Alpokban tesztelték a legújabb 750-est és úgy emlékszem csak valami 6 L körül evett.
Én ha egyszer lecserélem a GS-t, akkor egy Gsxr600 ra. De a csere előtt azért kipróbálok egyet alaposan, nehogy megbánjam.
Annyi km-el nagyon jó áron vetted a GS-t!
Köszi a durrogásra adott tippeket,valószínű hogy az alacsony keverékkihordás miatt gyullad be a kipufogóban a benya...
fars nincs,egyéb hibát sem találtam....
Ataaa !
Azért cseréltem le a gixert gs re mert gsxr rel nem tartasz 110 es tempót,egyszerűen kinlódik,szempont volt a könnyű súly,fordulékonyság,városi használat is vegyesen napi kb 40-50 km,
szervízköltségek,fogyasztás (gsxr750 9-11 liter).
A gs előtt vettem egy gsx 600 f-et,ami nem volt könnyű,sokat evett (8 liter) széles volt,a kocsik között szambázni alkalmatlan volt.
34 évesen már inkább gs-ezek,10 év mulva meg szerintem valami
500-800 ccm es chopperral megyek veled szembe...
Bejön a Gs pöfögése is...Azonfelül a 2003 as gs emet 13500 km rel szervízkönyvel 385 ért vettem,ennyibe kerül a gsxr-re két tükör.... nem akartam sem öreg motort,sem drágát...Er 5 alternatíva is volt,de egyszer egy kawát felujítottam,nagyon drágán
sem kaptam meg minden szükséges alkatrészt.Pécstől Miskolcig végig telefonáltam az országot ,mire 1 szezon kihagyással talpra állt a Gpz-m.+ zavart az er 5 ösnél,hogy városban forrpont közelében jár....szerintem a gs -nél ez nem fordul elő..
Hozzá ne nyúlj!
Sport kipuffal, ilyennek kell lennie! Ezzel a fogasztással szinte biztosan jól van beállítva, ha még karbiszinkron is volt!
El ne tekerj SEMMIT!
Kellene egy kis segítség! Van valami gubanc a gixxer töltésével! Alapjáraton tölt a motor, viszont fordulaton meg nem. Alapjáraton 13,5 fordulaton meg folyamatosan esik 13 alá. A könyv 13-15-ig írja és 5000-es fordulaton szabályoz! Mi dögölhetett meg benne? Fesz.szabályzó, szénkefe?
Úgy tűnik nem tudom megvenni a kiszemelt motort, mert nem viszik el a Yamaha robogóm!
A kérésem, hogy akinek esetleg van GS500-asa 25kw-os papírokkal és beszámítaná a Yamahámat Yamaha Majesty vagy esetleg ügyvédi papírral részletre megválna tőle üzembentartóival...
Így van, ahogy mondod. A durrogás egyébként nem probléma, csak van akit zavar, engem speciel nem . A gyári értékeket egy felől a környezetvédelmi értékek határozzák meg, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy díjazzák a motorok, ha kicsit dúsabb a keverék. Ha jó a kompressziód, az már jó jel, habár az igazi az lenne, ha nyomásveszteség különbséget mérnétek a két henger között.
Na ez az ami nincs minden szerelőnek. Sőt, szerintem nagyon kellene keresni olyat, akinek van ilyen műszere.
Pedig házilag sem nehéz megoldani, csak egy kompresszor kell hozzá, egy régi gyertya, egy belsőgumi szelep, meg egy ember aki tud heggeszteni. A régi gyertyát ki kell belezni, a szelepet rá kell heggeszteni, úgy hogy ha betekered a hengerbe, akkor azon keresztül fel tudd "fújjni" a hengert. Dugattyú alsó holtpontba az adott hengeren, kicsi olaj beleönt a gyertyanyílláson (pár cm3) buherált gyertya bele, autó fújtatóval kompresszor ráköt, felfújjni vagy 8 bar -ra, mikor elérte a maximumot, fújás leállít, időt mérni mennyi idő alatt veszt mondjuk 3 bar nyomást.
A másik hengeren ezt megismételni, kb. ugyanennyi időnek kell eltelni, akkor nincs gáz a tömítettséggel.
Az olaj azért kell, hogy a gyűrűknél jobban tömítsen, és azt ne mérd bele, csak a szelepeket.
Golo
Nekem ugyanez a tünet.Semmi gond nem volt addig, (mint ahogy Greatman-nak mondtam már)míg a gyári értékre nem lett hozva a két karbi!
Az még előfordulhat,hogy valahol fals levegőt kap.
Legalább is erre gondol a szakember.
Greatman!
Múltkor beszéltük a szelepek korongjait ki,ha jól emlékszem.
Megmérettem a kompressziót,de hajszál pontosan egyforma a két henger.Talán akkor nincs beégve.
Nekem gyári értéken van a karbi és úgy ahogy mondod visszadurrog gázelvételnél.
Most várom a telefont, hogy mikor vihetem a rendes szerelőhöz.
Talán elvállalja.
Nem. A karbiszinkron a pillangószelepek egyszerre nyitása, az alapjárati keverékszabályzó az alapjáraton kapott levegő benzin keveréket állítja. Természetesen vannak hatással egymásra. Ha belövik a pillangószelepeket, az alapjárati keverékszabályzókat a gyárilag megadott módon, akkor előfordulhat, hogy pl. durrog a kipufi motorfék üzemben, ilyenkor lehet dúsítani a keveréket, amitől megszűnik vagy csökken a durrogás.
Szeretném a fordulatszámmérőm és a kmóraszámlálóm hátlapját fehér színűre cserélni (ősrégi vágyam). A háttérvilágítás színének cseréjét sztem könnyen megoldom. Tudtok-e segíteni abban, h honnan szerezzem be? Alapvetően szerelgetős/kitalálós/megalkotós típus vok, de ezt nem akarom sufnituninggal megoldani (pl, h magam gyártom le)! Imádom ezt a 2 analóg műszert, de feketén Nekem nem tetszik.