Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hááát..............az ára jobban.............lehet irtó fura de a sportgépek nem mozgatnak meg.
Kistarcsa-Gödöllő viszonylatban nem hinném hogy sokkal gyorsabban érnék be a munkahelyre.........(persze ésszerű sebességhatárok mellett,így is 130-140-el tekerek ahol (nem)lehet.) ha többel mennék főbelőnének.
Pályára nem megyek túl sokat,túrára meg lehidalnék vele ha 5-600-at kéne menni nulla autópálya falu,falu hátán girbegurba utakon.
Akkor jól emlékszem az adatokra. :-)
És te is GS-ről nyergeltél át GSXR-re?
Könnyű volt megszokni. Én a motorozásban azt szeretem, amikor hangulatosan lehet döntögetni a kanyarban. Nem is a száguldás érdekel.
Egyébként Gixerre tanktáskán kívül fel lehet pakolni valami csomagot, vagy az már nagyon nem oda való?
nem, nem tetszik inkább egy S1000RR
Én is..........Hárli nem lenne jobb.
nekem teljesen jó úgy is nyomatékból motorozok
Speciel pont úgy nem az igazi.Még az enyém is 7000-7500-on él.
Bár a városira még azt is soknak érzem.
Oda inkább egy 250-es robesz kéne.
bármilyen 10w40 jó bele persze motorkerékpár olajból
városi gurulás de igazán az a jellemző hogy nem pörgetem 6000 fölé ez a vízválasztó felette már dolgozik a 2sor
Használati módja milyen?
Nemmidengy hogy városi ingázás teszi ki a menetek legtöbbjét vagy hétvégi 100-150 Km-es elgurult a gyógyszerem a mátrában menetek.
Esetleg sok 1000-1500 km-es túra felpakolva mamával a hátsó ülésen túra.
na most lehet hülyének nézni, nem 2 litert kapott, csak én láttam kettőt a lényeg,hogy akkor tuti jó bele, vagy nem? tehát az olaj: Formula moto 4T TEC synthetic technology SAE 10W-40 (szintetikus bázisú többfokozatú kenőanyag új generációs 4 ütemű motorokhoz kifejlesztve)
bocs,hogy ismétlem, de néhányan lusták visszaolvasni csak amiatt,hogy válaszoljanak :)
Ha érdekel az én Gixeremmel a legminimálisabb fogyasztás eddig 4,6 liter volt de álltalában 5-5,5liter és csak ajánlani tudom de inkább a 750est
Elvileg igen, bár a GS a szintetikust szereti csipegetni. Viszont a 2 liter kevés lesz egy cserére.
Köszi!
Teljesen értem,persze.Mindenkinek más jön be,és én ezt tiszteletben tartom.Én pl. télen egy nagyon rozsdás csepptankos Jawan-n közlekedem,azon is sokan fúrcsálkodhatnak.
Hello!
Egy ismerősöm kapott 2 liter Formula moto 4T TEC sythetic technology SAE 10W-40 olajat. (Szintetikus bázisú többfokozatú kenőanyagok új generációs 4 ütemű motorokhoz kifejlesztve.) Van egy Suzuki GS 500 F motorja. A kérdésem,hogy használhatja-e ezt az olajat,vagy nem?
köszi a választ előre is :)
Akad a km. óra spirálod. Valahol megtörhetett, vagy egyszerűen csak kicsit megszorult. Az említett sebességnél érhet egy olyan ponthoz, mikor a spirál rugalmassága miatt ugrálni kezd, és ezt látod a mutatón.
ez még talán mutatna is rajta, de ez nem olyan mint a videón
Érthetetlen. Miért alakítja át ennyire, amikor a rá költött pénzből vehetne egy eleve "sztrítfájter" (milyen úton fájtol?) motort?!
hali!

Végül találtam 1 hasonló kinézetű első fényszórót . Nos, Nekem tetszik ez a tuningolt Gs, de Én nem alakítanám át ennyire. És Igen! Nekem pont az a lófej formájú fényszóró nagyon bejön . Egyszerű a helyzet: Megveszem az első fényszórót -- felszerelem -- meglátjuk, hogy mennyire mutatós -- ha jó akkor marad, ha nem, akkor meghirdetem, természetesen ócsóbban és visszakerül a régi. Enyhén egyedibb kinézetet szeretnék a motoromnak, természetesen minimális átalakításokkal .
Mivel humoros,kedves embernek ismerlek,hadd játsszak el ezzel:
"már néztem pár katalógust,de nem láttam még hasonlót sem"----Nem lehet,hogy ez nem véletlen? "Engem csak az első fényszórója érdekelne".-----Ezzel viccesen nem azt akartad kifejezni,hogy az egész motor elég jó,leszámítva a búslakodó lófej fényszorót?Vagy Neked pont a legbizarabb része tetszik?
Több oka is lehet:
- feltűnési viszketegség,
- sok pénz, amit nem tud másra költeni (megoldás: adja Nekem ),
- szereti az egyedi dolgokat, őt ez teszi boldoggá
- stb...

Sztem a 3. variáció lehet. Ki tudja? Ha neki ez tetszik, hát használja egészséggel
Bevallom, sztem is túlzás, de az ő motorja, és az ő pénze.
Majd megfigyelem az enyémet, de Én nem vettem észre ilyen "remegést". A gondod nem inkább a fordulatszámtól függ véletlenül? Szerintem berezonál bizonyos fordulaton (kényszerrezgést végez - éljen az el nem feledett fizikaóra ). Ha 40-60 között b*szaxik sebességi fokozattól függően, akkor fordulatszám probléma. Akkor sztem ezt a jelenséget 1-2 kilazult / elhasználódott apró alkatrész hibája okozhatja a kmórádban. Annyira még nem ismerem a Gs-t, h megbízható választ adjak a kérdésedre, ez csak az Én véleményem. Lássuk mit szólnak azok, akik már régóta húzzák a Gs500-asok fülét! Sztem segítenek a fórumozók. Így van Uraim / Hölgyeim ?
miért csinál valaki ilyet egy gs-el?
Ez egy kicsit más,de hadd kérdezzem meg,hogy Neked nem remeg be a km óra mutatója?Nekem se mindenhol,ha jól tudom 40és 60km között,de azért csinálja.Jó lenne megoldani a problémát.Én már egy ilyen tuninggal is boldog lennék! Nincs valami ötleted?Köszi.
Hali ismét!

http://www.youtube.com/watch?v...

Ezen a videón, egy eléggé átszabott Gs500-ast láthattok . Engem csak az első fényszórója érdekelne. Szerintetek honnan lehetne szerezni? Már néztem pár katalógust, de nem láttam még hasonlót sem . Esetleg felismeritek, h eredetileg melyik motorról származhat?

Széles Utat, ingyenes benzinkutat!