Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek a fórumban !
1 hónapja vettem egy gs 500 (2005) gépsárkányt.Mivel megbízhatónak mondja mindenki és sokat olvastam a topicot ezért megtetszett és eddig nem csalódtam benne.Viszont pár kérdésem lesz majd felétek,mert sztem ti többet gs-eztetek mint jómagam ....Előre is köszi . Üdv: Golubics Csaba Pécs
Köszi! Megnéztem a lapotokat szimpi ! Mindenképp szeretnék csapatni veletek ! Összehozzuk! Lehet hogy veréb voltam de nem láttam előre levezetett túranaptárat...mikor merre hol a tali ilyesmi! Vagy ez ilyen körtelefon,köremail aztán gó alapon megy?
Most értem haza, csapattam egy 100ast visegrád irányába,át a hegyen dülöngéltem kicsit Finom volt! Lenyugtatott! Bejelentették hogy holnaptól nincs melóhelyem,úgyhogy király!Összeszedem a gondolataimat,meg az ismerősök listáját és keresgélés 1000el! Ha esetleg tud valaki valami jót megköszönöm! Egyedül nevelem a srácomat ugyhogy esténként illik hazaérni,és nem ülhetek itthon..
Igy is van!
Eddig kettőn voltam.Több egy életre nem kell naggyából.Viszont oda a büdös életbe nem fér el 2000 motor.Talán 500...............de az is sok.
Viszont tényleg azt sasoltam mikor jön nekem valaki.
Nem is hiszed el,mennyire boldog vagyok(lehetek), hogy van egy GS500-m!
(Igaz 17 éves, de még feszes és nem kell neki redbullwiszkit fizetnem az élvezet előtt! )
Sokan azt hiszik,hogy csak legyen jó drága a motor,és már be is biztosították magukat,hogy jó motort vettek.Aztán jöhet a csalódás,mert pl. miért olyan jó egyesben végig motorozni a városon egy Ducatival a hosszú fokozat karakteresztika miatt,mintha automata váltós motoron ülnénk.Sokkal fontosabb,hogy felismerjék,hogy számukra melyik kategória az ideális.Lehet,hogy ez egy nagyon olcsó motor lesz,de a használati értéke számára mégis a többszöröse.Ezért primitív ez a "fostalicskázás,mert,ha valaki rigázik pl. a gyerekkori emlékek miatt,akkor ez nem azt jelenti,nem tudna drágábbat venni.
Ezzel a felfogással neked az AKMT-ben a helyed:-)))

Mert ez pont erről szól immáron 9. éve.....
Erre mondják: NAPELEMES MOTOROS
Egy "találkozó"....
A Citadellán gyűlik össze 200-3000 motoros - gurulnak egyet a városba és valahol - valamelyik kúton van vége (régen az M7-es kivezetőjénél volt, vagy a 11-es végén)


Most ezt találtam róla igaz 2009-es:
"Júniusi Citadella
(2009-06-06)

Sziasztok Rendkivüli Citadella lesz a Júniusi, mivel a most két eseményt szervezünk egy napra. Az első 12:00 kor kezdődik ugyancsak a Citadella tetején a parkolóban, 12:30 kor indulunk ki a Hungaroringre ahol csapatostul megtehetünk 1 kört a Ringen és különleges látványosságok versenyek motorok lesznek a rendezvényen, majd 16:00 kor vissza érünk megint a Citadella parkolójába hogy egy 1 órás pihenés, beszélgetést követően 17:00-kor elinduljunk velencei tóhoz, hogy idei évi első fürdésünket megtehessük. :o)"



Amúgy ha bemész a VIDEÓK rovatba és rákeresel akkor láthatsz szerintem egy rahedli videót.



A fentebbi leírás még tetszene is - ha - mint mondtam - nem lenne várható ilyenkor kb. 2000 motor, mert a program az tetszetős....
Nem pattognak, csak "tehénkednek, fehérkednek".
(Starsky & Hutch, 2004)
Abszolút elfogadó vagyok! Ha nem az lennék ott pattognék én is közöttük
Egyszer nagyon kipróbálnék egy régi MZ-t. Egyik ismerősömnek van, olyan formás, a 70-es évek végéről (gőzöm sincs, milyen típus). Kétütemű pöfögés, rezgés, egyszerű szerkezet. De amikor láttam, még bőven nem motoroztam.
Először robogón közlekedtem, legalább volt némi részem a kétüteműségből.
Szeretnék többet menni vele, de jelenleg még mindig intézem a műszakiját (ügyfélfogadási idő munkaidő alatt; naná, mikor máskor?!), aztán a forgalmi átírását (megváltozott a lakcímem), és a biztosítás újraindítása sem volt könnyed menet: többet nem vonatom ki a forgalomból, az tuti! 3ezer Ft spórolás miatt nem érdemes ennyit járkálni, csekkezni, iratozni.

Eddig csak tavaly voltam motoros túrán, a Balatonkerülésen. Úgy adódott, hogy a lakóhelytől a munkahelyig pár metrómegállóval jutok el, 20 perc alatt odaérek. DE akkor is motorral megyek majd, ha rendben lesznek a papírjai. Nehogy kutyának nézzenek.
Egyébként mostanában egyre több régi full felújitott vasat lehet látni! Pannit,mz t meg ilyeneket! És igen is megnézik őket! A fiam kérdezte többször is hogy mi ez apa? Én meg elmeséltem neki ! Viszont pl egy 1100 xx nem kelti fel úgy az érdeklődését!
De ő a 3.8 millás géppel 5 év alatt nem megy annyit mint te a "kis fostalicskával" egy szezon alatt! Na akkor ki a motoros?! Meg 21 fok alatt rá sem néz"hideg van még"
Sajna ez van! Igazából mindegy milyen a vas ,csak legyen! Sokaknak ez csak hobby,de sokaknak életstilus! Én sem birom a menő.manó papirkutyákat akik ha van egy két felhő már el sem indulnak mert "elázunk" Viszont a másik véglet sem szimpi,aki lemegy találkozókra és full részegen tiltásig bőgeti a vasat sztenderen,de laza srác vagyok...láttam ilyet! És igénytelenek!
A közös gurulás szerintem arról kéne szóljon,hogy ahogy már irta valaki,csapatunk 2-300 km ert,közben mikor megállunk jókat dumcsizunk,röhögünk, és élvezzük a szabadságot! A nyűgöt meg otthon hagyuk,mert mindenkinek van! Ez nem a pénzről kell hogy szóljon!
Alsóörsön meg,igen sokan vannak akik csak mutogatják magukat,meg a vasat! Tapasztalat! Mikor a dragstarom volt ,lementünk,letámasztottam a sorba kb 10 mociból 4 volt amin látszott hogy lábon érkezett,na ezek tele voltak bogarakkal.... de nem vagyok rosszindulatú a többit biztos ott lemosták
És a lesajnálás milyen már? "Áhh, az én motorom 3,8 millióba került, de igazából alig tud többet, mint a tiéd (értsd: 'kis fostalicskád'), el tudnék menni akár azzal is."

Ezt dobta ki a gép, haver!
Nos első körben anyagi oka volt hogy megváltam a dl től. Kellett a lóvé tőzsdézni. Utána volt egy ribi-robim melóba bejárni. Tévedés volt,ezért városi használatra kellett a gs. Meg vagyok elégedve vele,és túrázni is elmegy...bár érzem a külömbséget.2005 ös és mégis fele annyiba került mint a dl.
Ez súúúúlyos! Hallottam már, hogy páran (sokan?) utánfutón viszik oda a "hárlikat". Hozzá sörhas, bőrmellény, rojtok, harcsabajusz, matricák... Magyar HD-társadalom, helló.
De jó, hogy nincs még pénzem "hárlira", és nem oda tartozom.
Ne aggódj!
Nem vagy egyedül a nézettel.
Én speciel mindig ezeket érzem, ha tehetősebb motorossal találkozom.
A másik véglet, meg akinek nincs meg az én "szintem" pl a GS, az meg az irigységből utálkozik.
Van kevéske kivétel, de azok az igazi emberek az ember szemében, akivel jól érzed magad!
én értem mit mondasz, lényegében egyet is értek veled, de azt is fogadd el hogy mindenkinek más a motorozás, és nem vagyunk egyformák
mi ez a citadella izé? nem értem
Hadd kérdezzem meg,hogy a Suzi DL650 után miért vettél GS-t?Sokan pont fordítva gondolják előrelépésnek.Én egyébként Yamaha FZ6 után ülök most a GS-n,és sokan ezen is csodálkoznak.Néha még én is! .Na jó,ez csak vicc,mert akárki akármit mond nekem,ez jobban bevált pl. városban,ott használom legtöbbet.
Nekem a 120-130 teljesen okés még.