http://www.origo.hu/auto/20110... --ez a link,kattintsatok rá.Igazán nem mondhatjátok,hogy szőnyeg alá akarom söpörni a problémát,vagy információkat akarok eltitkolni,ami rám nézve kínos lehet.A cikk pont az ellenkezőjét állítja annak,amit én írtam a LUKOIL-ról,méghozzá meggyőzően.Én mindig ugyanannál a LUKOIL kútnál tankoltam,Bp.1116 Bartók Béla u.105.Lehet,hogy pont ennél a kútnál manipulálnak?Vagy ha nem akkor:én lenni hülye.Mert más választásom nincs.
A krómozás hibáival, főleg ha nagyon durvák, nem. Nekem elkopott az egyik becsúszóm (a használattól..24 év után), nekem is így lesz javítva, jobb híjján.
Bőven elég ilyen esetben, ha megbeszéltek egy útvonalat amin szerentéd hogy végig menjetek. Odaadod az ellenértékét az útnak a tulajnak, ő megy a saját gépével, ti meg követitek, megelőzitek, körbenézitek menet közben a motort. Ez beleköthetetlen kérés. Ha ezek után miden ok, akkor meg mentek egy fel-alát az utcájukban, vagy egy parkolóban. Ha ezek után is minden ok, alku, fizetés, új motorral távozás.
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni!
Van nekem egy suzuki gsx250f across motorom és elég csúnyán meg van sérülve a balos becsúszó szár(spirálisan pöttyök elég mélyek mintha valaki csőfogóval megfogta volna) ami nem tudom hogy keletkezett lehet már így vettem nemtudom mert eddig szinte csak állt a motor(télen vettem). Lényeg a lényeg: kinyomja az olajat! Tapasztatabbaktól kérdezem hogy lehet ezzel valamit csinálni? Vagy ha nem lehet külön csak becsúszót kapni?
Azért itt tettem fel a kérdést mert ránézésre ugyan az a teló(a hátsó lengőkarral meg a kerekekkel egyetemben) 37mm-es becsúszó, sárvédőfelfogatás stb...még ez lenne a kérdésem hogy tényleg csereszabatos? Mert lenne eladó párban jóállapotban 55ért csak sokallom
ez alapján mérve gs 500 elektrique a 5. oldal szerint a táblázat adataival összehasonlítva a 3 fázis on megvana 6 os érték viszont ahonnan töltést veszem le ott a 40 helyett csak 9 van.
Csak keresem a bizonyítékokat h valóban a fesz szabályzó a hibás, nem lenne jó ha később kiderülne h más a bibi és fölöslegesen veszem meg...
, köszi a tanácsokat! Holnap hozok egyet polgárdiból, mivel a csatlakozók tuti nem stimmelnek így itthon elszöszölök a bekötéssel és rámérek ahogy írtad.
Mivel a gép seggét szétdöntöttem h levegyem a fesz szabályzót és most nem rakom össze h utána ismét szétszedhessem h az újat felaprikáljam. másrészt ha minden világítás bevan dugva mire odaérek lemerülnék, világítás nélkül meg nem kockáztatok.
ha nem jó másnap visszaveszi azt beszéltem telón az illetővel.
hazahozom rákötöm a 3 fázist (véleményem szerint itt a sorrend teljesen mindegy) majd mérem a feszt ahogy írtad.
köszi, vadászok......de szerintem azt teszem h Ricsi bontóból veszek, gs 500 ba való nincs de van másik..... ha a felfogatás nem is fog stimmelni de a töltésfeszültség azonos lesz, nem tesz kárt az aksiban és a gépben. 10-15 közt mondta árra. Más megoldás nem jut eszembe.
Ja és amellett h visszafele is esik a fesz, járó motornál csak 8V a töltés az aksira , 3 fázist rádugtam és a szabályzóból kijövő másik két vezetékre rámérve ezt kaptam, annak ellenére h ott kéne mérni a 13-14 V-ot tudtommal
Segítséget szeretnék kérni!
Van nekem egy suzuki gsx250f across motorom és elég csúnyán meg van sérülve a balos becsúszó szár(spirálisan pöttyök elég mélyek mintha valaki csőfogóval megfogta volna) ami nem tudom hogy keletkezett lehet már így vettem nemtudom mert eddig szinte csak állt a motor(télen vettem). Lényeg a lényeg: kinyomja az olajat! Tapasztatabbaktól kérdezem hogy lehet ezzel valamit csinálni? Vagy ha nem lehet külön csak becsúszót kapni?
Azért itt tettem fel a kérdést mert ránézésre ugyan az a teló(a hátsó lengőkarral meg a kerekekkel egyetemben) 37mm-es becsúszó, sárvédőfelfogatás stb...még ez lenne a kérdésem hogy tényleg csereszabatos? Mert lenne eladó párban jóállapotban 55ért csak sokallom
Csak keresem a bizonyítékokat h valóban a fesz szabályzó a hibás, nem lenne jó ha később kiderülne h más a bibi és fölöslegesen veszem meg...
Mivel a gép seggét szétdöntöttem h levegyem a fesz szabályzót és most nem rakom össze h utána ismét szétszedhessem h az újat felaprikáljam. másrészt ha minden világítás bevan dugva mire odaérek lemerülnék, világítás nélkül meg nem kockáztatok.
ha nem jó másnap visszaveszi azt beszéltem telón az illetővel.
hazahozom rákötöm a 3 fázist (véleményem szerint itt a sorrend teljesen mindegy) majd mérem a feszt ahogy írtad.
Vigyél egy mérőt - tedd fel - és ha alapjáraton produlkál egy 13,2 V-ot akkor fizesd csak ki (ha meg odahúzod neki akkor MAX 14,4-ig menjen fel.)
Megkérdezed mekkora darabot tudnak adni (mivel nekik is tekercsben van)
még nem is láttalak így, csak nappal, mikor decensebb a vizuális összkép.
Ja és amellett h visszafele is esik a fesz, járó motornál csak 8V a töltés az aksira
rendelj egy darabot.....10cmx 30cm....és akkor olyanra vágod amilyet akarsz
http://www.foliavagas.hu/fenyv...