Nekem az volt az első és utolsó is egyben, legalábbis eddig. A lefelé út frankó volt, 80-90 -es tempóval, Cseszneken kis pihenő, dumálás, és tovább. Ezek a srácok normálisak voltak, velük hasonló szituban újra mennék. De nem a találkozóra:).
Motoros találkozókra én több okból nem járok.
(az okok véletlenszerű sorrenben)
sok a bunkó (tisztelet a kivételnek)
sok a rutintalan balfék, akiknek csak a helyben prüttyögtetés megy
kész életveszély a „felvonulás” az előbb említett csoport miatt
a motorozáshoz semmi köze, faszmutogatás az egész.. abból is a szerényebb fajta (első kanyarban lemaradnának..garantálom)
…és a legfőbb indokom.. Halálosan unalmas egy ilyen rendezvény olyan 30-40 perc után..mi a f.szt nézzek más motorján? Motorozni akarok..ahhoz meg van saját
jah, és semmi kedvem nincs megvédeni a saját GS-em becsületét, a lenéző tekintetek és fikázások mellett.. úgyse hiszi el a valóságot a műmájer banda zöme -ehhez kapcsolódó kedvenc idézetem, ami ide is passzol : „Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.” Woody Allen- és még a végén azt mondják, hogy hazudozom a megbízhatóságról meg a bejárt országokról..stb Kell ez nekem?
Igazi motorost olyan túrákon lehet találni (na nem a megyünk 200 kmet egy nap, a másik felén meg zabálunk, fagyizunk, délután 5kor meg hullafáradtan, önelégülten sörözünk, hogy mekkora királyok vagyunk típusú túrákon talál az ember hanem ott ) ahol panaszkodás nélkül letekernek 5-800 kilométert is alsórendű utakon, és még a végén azt mondják, Istenem de jó volt!
Baromarcú, magamutogató seggfejekkel vannak tele a motoros találkozók (tisztelet a kevéske kivételnek). Részemről ennyi, pont.
Na Alsóörs más tészta! Az nem jött be! Utánfutón levitt mocik,papirkutyákkal...És nagyon drága is! Akkor 5 rugó volt a beugró,most állitólag nagyon kevesen voltak,és 10 rugó körül hallottan a beugrót...amiért semmit nem kapsz,csak bemehetsz a kempingbe! meg megmártóztathatod a segged a balcsiban...a felvonulásból meg kiálltunk mert majdnem megfőztük a vasat,5 tel tötymörögtünk,persze mikor nem álltunk
Nem, csak nekem az nem motorozás, hogy 12-vel megfőzni a motort, miközben azt lesed, hogy ki száll beléd, vagy melyik autós lök fel a sok "engedély nélküli" útlezárásért.
Szóval kösz.....
Az a majd 10L benzin ami elmenne - az nekem egy nagyon szép 170-200km-es túrára is elég.....inkább elmegyek valamerre.
Ilyen jó volt a társaság?:) Egyszer voltam a Hárli találkozón még Etzvel úgy 6 éve. Győrből mentünk kb 40-en. Az út lefelé tök jó volt, frankó volt a hangulat, én csak ezért mentem, a többi nem érdekelt, de azért ott Alsóörsön a talpig bűrbe öltözött "ősmotorosok" a 6 miliós hárlikon olyan fitymáló pillantásokat vetettek az Mzre, na mondom, épp ideje lesz hazafelé venni az irányt. Pedig egy nagyon szép 251 Etz-ről van szó, még csak nem is egy lepukkantott, leélt darabról.
Nem találtam ezen a gépen frissebb képet, de nem így néz már ki, amikor az első kereket csináltam, ki lett javítva ez is. Uh már szebb:). ÉS igen, hülye voltam, h nem szedettem le először is a kereket, de én sajna általában a saját káromon tanulok:).
Találsz túrákat, GS500 szervíz rovatott, és sok jó embert:-)))
Cicidellával meg azért még informálódj! (pl. motorozz.hu-n)
Ez akkor volt mikor 2004-ben ott voltam 1x.......AZ AZ EGYSZER.
Akkor megfogadtam, hogy soha többet.......
erre írtam, hogy TE is vehetsz egy motort csak nem TE meg az ELADÓ ír egy szerződést, hanem ÜGYVÉDDEL írattok egy OPCIÓSAT.
Vagyis az eladó nem tud sumákolni......
Ellenben ha nem fizetsz, akkor Ő ezzel tudja igazolni, hogy a motort már TE fizeted, használod!
AZT VETTESD BELE! hogy mikor lejár a hitel, akkor az eladónak 8 napon belül el kell jutatnia a törzskönyvet a számodra!
Az hogy nem íratja le magáról? Ha Te bemész az ocsmányosba, akkor neki nem is kell.
Hát nem semmi, de kicsit elbaszarintottad:-(((
És ezt nem beszólásként mondom.
Frankón néz ki, de vannak hibák
1., A frászért nem vetteted le a gumit is, ha már úgy is centiroztatni kell, mivel a súlyokat is leveted
2., Mikor a gumisnál leveszik a gumit, akkor a felni meg fog sérülni, hiszen nem "egybe" van rajta, hiszen a gumi pereménél vége.
Szóval talán megérné még most hirtelen levenni a gumit.
A felni szélét csiszold meg, fújd le....és hagyj rá vagy 2 napot.
Utána mehet a gumishoz megint.
(ha most csinálod, még jó is, mert 30 fokban, napon rohadt gyorsan szárad a cucc:-) - csak bogár ne szálljon bele:-)))
Motorbázis,szentendrei uton.. Puig plexi kicsi kecses és jó! füst szinű,átlátszó kék , 6200 Ft körül, fekete 10 000Ft körül... Én füst szinűt csapattam gs re és szerintem jó! amit előtte 80 nál éreztem,azt most 120 körül... nekem bevállt,ajánlom! ja és nem pálcás a rögzitése, a lámpa tartócsavarral rögzited, 5 perces meló kávéval és cigivel együtt!
Értem, köszi a segítséget.
Egyébként egy motoros ismerősöm azt mondta ma, nehogy lecseréljem a gumit, mert tuti meg lehet javítani azt a vágást...bárcsak így lenne!
nekem másfajta gumim van elöl meg hátul is, és mindig is így volt nem tudom mi alapján kell összeválogatni, mert szerelő adja őket , a plexi meg kb arra elég hogy a tanktáskát megfogja és én erre is használom, 120 nál meg kényelmes a moci ha megpróbálsz rádőlni a motorra kicsit
Egy-két kivételtől eltekintve majdnem mind1 hogy egyforma gumid van-e elöl és hátul.
Ha a hátsó guminak van rendesen mintája, középen is, akkor ahhoz feltehetsz előre másféle gumit is. De pl van a Metzeler Roadtech Z6-os gumi, amit hátulra csak akkor szabad feltenni, ha elöl is olyan van, lévén ennél a kombinációnál az első gumi vezeti el a hátsó elöl a vizet, és együtt működik jól.
Igen, most is a Duna Pláza oldalában vannak, az átjáróban.
Van, amit olcsóbban adnak, mint a többi bolt, más meg drágább.
Egy dologra nekem is valami 3 hetet mondtak. Megköszöntem, és leléptem.
(az okok véletlenszerű sorrenben)
sok a bunkó (tisztelet a kivételnek)
sok a rutintalan balfék, akiknek csak a helyben prüttyögtetés megy
kész életveszély a „felvonulás” az előbb említett csoport miatt
a motorozáshoz semmi köze, faszmutogatás az egész.. abból is a szerényebb fajta (első kanyarban lemaradnának..garantálom)
…és a legfőbb indokom.. Halálosan unalmas egy ilyen rendezvény olyan 30-40 perc után..mi a f.szt nézzek más motorján? Motorozni akarok..ahhoz meg van saját
jah, és semmi kedvem nincs megvédeni a saját GS-em becsületét, a lenéző tekintetek és fikázások mellett.. úgyse hiszi el a valóságot a műmájer banda zöme -ehhez kapcsolódó kedvenc idézetem, ami ide is passzol : „Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.” Woody Allen- és még a végén azt mondják, hogy hazudozom a megbízhatóságról meg a bejárt országokról..stb Kell ez nekem?
Igazi motorost olyan túrákon lehet találni (na nem a megyünk 200 kmet egy nap, a másik felén meg zabálunk, fagyizunk, délután 5kor meg hullafáradtan, önelégülten sörözünk, hogy mekkora királyok vagyunk típusú túrákon talál az ember hanem ott ) ahol panaszkodás nélkül letekernek 5-800 kilométert is alsórendű utakon, és még a végén azt mondják, Istenem de jó volt!
Baromarcú, magamutogató seggfejekkel vannak tele a motoros találkozók (tisztelet a kevéske kivételnek). Részemről ennyi, pont.
a motorozz.hu n semmit nem láttam róla!
Voltam egy párszor,nem volt rossz, csak néha a tempó nem tetszett!
Szóval kösz.....
Az a majd 10L benzin ami elmenne - az nekem egy nagyon szép 170-200km-es túrára is elég.....inkább elmegyek valamerre.
De bővebben: www.akmt.hu
Találsz túrákat, GS500 szervíz rovatott, és sok jó embert:-)))
Cicidellával meg azért még informálódj! (pl. motorozz.hu-n)
Ez akkor volt mikor 2004-ben ott voltam 1x.......AZ AZ EGYSZER.
Akkor megfogadtam, hogy soha többet.......
Vagyis az eladó nem tud sumákolni......
Ellenben ha nem fizetsz, akkor Ő ezzel tudja igazolni, hogy a motort már TE fizeted, használod!
AZT VETTESD BELE! hogy mikor lejár a hitel, akkor az eladónak 8 napon belül el kell jutatnia a törzskönyvet a számodra!
Az hogy nem íratja le magáról? Ha Te bemész az ocsmányosba, akkor neki nem is kell.
És ezt nem beszólásként mondom.
Frankón néz ki, de vannak hibák
1., A frászért nem vetteted le a gumit is, ha már úgy is centiroztatni kell, mivel a súlyokat is leveted
2., Mikor a gumisnál leveszik a gumit, akkor a felni meg fog sérülni, hiszen nem "egybe" van rajta, hiszen a gumi pereménél vége.
Szóval talán megérné még most hirtelen levenni a gumit.
A felni szélét csiszold meg, fújd le....és hagyj rá vagy 2 napot.
Utána mehet a gumishoz megint.
(ha most csinálod, még jó is, mert 30 fokban, napon rohadt gyorsan szárad a cucc:-) - csak bogár ne szálljon bele:-)))
Egyébként pesti vagyok,16 ker, van pesten gs klub vagy ilyesmi ahova csatlakozhatnék?
Tudtommal 16:00 a start szezonban...
Citadelláról szeretnék infót, van valaki aki képben van mikor lesz a következő? vagy van e még egyáltalán?
Egyik barátom kínálja eladásra, hátha valakit érdekel.
RF 600
Egyébként egy motoros ismerősöm azt mondta ma, nehogy lecseréljem a gumit, mert tuti meg lehet javítani azt a vágást...bárcsak így lenne!
Ha a hátsó guminak van rendesen mintája, középen is, akkor ahhoz feltehetsz előre másféle gumit is. De pl van a Metzeler Roadtech Z6-os gumi, amit hátulra csak akkor szabad feltenni, ha elöl is olyan van, lévén ennél a kombinációnál az első gumi vezeti el a hátsó elöl a vizet, és együtt működik jól.
Van, amit olcsóbban adnak, mint a többi bolt, más meg drágább.
Egy dologra nekem is valami 3 hetet mondtak. Megköszöntem, és leléptem.