Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az üzembentartó fizet, nem a tulaj, hiszen Ő a felelős, mint pl a biztosításért is!
És ha jön szombathelyről a 300k-s csekk?
Ez nem így van, mert pl a csekkek Nálad vannak és Te fizeted, tehát be van fizetve. Ha pedig így van, akkor senki nem vesz el a gépet, hiszen a bankkal kötött szerződés nem lesz felrúgva.Másrészről pedig van köztetek egy szerződés, mely tartalmazza,hogy te fizeted helyette, ésaz utolsó részlet után, mikor a bank kiadta törzskönyvet, akkor a gép a nevedre kerül. Ha viszont elkúrod és nem fizeted a részleteket, akkor vissza kell adnod a motort, és az addig befizetett részleteid rögtön átminősülnek bérlrti díjnak, oszt annyi!
Az igen

Nincs esetleg valaki aki Cegléd környékén lakik és ránézne erre gépre amit venni akarok?
az enyém 2007-es 40000.km van benne és 2500km alatt 1 litert megeszik. Nem hülyén forgatva!
Értem, én is arra gondoltam, hogy ha megveszem akkor sűrűbb olajat kap sőt lehet, hogy valami kopásgátló adalékot is rakok mellé
valvoline 20w-50 durablendet
és milyen olajat töltesz a gépbe?
kép:
Helló-van 1 fabri füst plexim gs 500 on volt újszerű abszolút karcmentes ,füst szinű a felfogatás elveszett sajna.
10e .mail: corleonezoli@gmail.com 30-9840-195
Igen, elég nagy a valószínűsége, hogy fog enni olajat.. és akkor az 2-5 deci között lesz valahol 1000 kilométer alatt.

Általánosan bevett szokás..és a gyártói ajánlások is kb azt mondják, ha normál üzemi körülmények között eléri az olajfigyasztás az 1L/1000 km értéket akkor ideje elkezdeni gondolkozni a felújításon!

Az én paripám idén 24 éves.. az utóbbi 3 szezon alatt mentem vele 55ezer kilométert. Megadom neki a kért 3-3,5 deci olajat 1000 kilométerenként, és nagyon szépen teszi a dolgát! Semmivel se volt drágább fenntartani, mintha egy "újat" vettem volna.

Igen s ki lehet fogni jó öreg gépeket is! A következő motorom is jó esélyel huszonéves lesz!
közben visszaolvasgattam egy kicsit...21 éves gépnél ne lepődjek meg, ha ezer kilóméteren 1-2 dl olajam elfogy?
Igen tudom nem az első használt gépem lesz, idáig csak két motorral fürödtem meg igazából...de bízom annyira a GS-ben mint típusban, hogy ne féljek 21 éveset venni belőle. Ha rendesen karban volt tartva, akkor nem törvényszerű, hogy tönkremenjen szerintem. Márpedig én úgy gondolom, hogy egy 21 éves gépet ha szétvernek az nem így néz ki...10-20 ezer forintért meg senki nem fogja ilyen állapotra hozni a motort szerintem...legalábbis én nem tenném
Egy öreg járműnél mindig benne van a pakliban, hogy költeni kell rá, ezért is kapod meg nagyon olcsón! Valamit valamiért! Ha garantáltan problémamentes gépet akarsz, akkor új motort kell venni, a használt mindig lutri! Ezek mellett ha azt mondod, rendben van a gép, akkor ennyiért meg kell venni!
nem pénz érte az elmondottak alapján, én simán megvenném esetleg ha alkudni is tudsz....
gyertyát cseréltél már? mikor megvettem a mocit nekem is volt ilyen, nekem a gyertya volt szar
Segítsetek nekem pls!

Döntésképtelen vagyok pedig ez velem ritkán fordul elő. A helyzet: eldöntöttem, hogy akarok egy GS500at ami 25kw-s legalább is papíron. Körbenéztem a motorok között egyet találtam amit úgy gondoltam érdemes megnézni. Le is utaztam kipróbálni. A motor '90 05. havi Német import. Óra szerint 61.000 km-el. 21 éves kora ellenére szinte patika állapotban van. Hidegen is pöccre indul, szép alapjárata van nem kerreg, nem csattog. A futómű rendben van szinte új gumik vannak rajta. Jól húz szépen vált, könnyen megtalálja az üreset. A motort 250-ért el lehetne hozni plusz 70 az átíratás és reg....Faterom és bátyjám is nagy motorosok mindenáron le akarnak beszélni róla...azt mondják túl öreg sok költségem lesz vele, ráadásul szezonban ne vegyek motort, várjak őszig találok még másikat, vagy ismerősön keresztül hozassak németből....egy gond van csak, hogy én meg szerelmes lettem ebbe a motorba és úgy érzem, kár lenne hagyni elmenni.....most mi a szent đä]äđĐ[-t csináljak?

Engem nem a motor kora érdekel, hanem az állapota és hogy meglegyen a bizsergés amikor meglátom és kipróbálom
tudom, mert ha lehúzom arról a hengerről a pipát amelyik megy...akkor ledöglik a motor....benzinellátás jó...azzal kezdtük
Kisteherautókba és személyautókba teszi, szintén a kopásgátló hatása miatt.
ja hát úgy zsír, úgy én raknék bele, és ha szabad tudni faterod mibe használja? egyébként ahogy olvasgattam ez inkább sztem olyannak hasznos dolog aki szeret egykerekezni, vagy stuntolni, mert ugye ilyenkor nincs olaj nyomás így kenés sem
Az igazat megvallva fogalmam sincs, pontosan mennyibe kerül, apámtól szoktam kérni, ha kell, ő meg nagyobb tételben, kannában szerzi valahonnan...
Én nem éreztem különbséget, de attól még lehet, hogy van. Igazából a kopásgátló mivolta miatt teszem bele.
utána néztem ennek a prolongnak, hát elég drága egy szer, egy deci az egy 5000-es kb,
Nem megy jobban?Fogyasztás?
valaki tudna nekem segíteni?

egy 90- körüli évjárató GS központi rugóstagjáról kéne nekem pár közeli fotó...nagyon hálás lennék érte