A két féle lehetőséggel két gond van.
Az első lehetőséggel az hogy mivel hitellel terhelt nem ruházható át a tulajdonjog, és ha nincs átruházva akinek a nevén van attól bármilyen hatóság elveheti a motort amit én meg fizetnék. Aki ezt be meri vállalni az vagy bolond vagy nemtudom, haverom zx9 ét vinné az apeh, ez a szisztéma, a cimbi fizette rendesen annak akinek a nevén van, az meg vagy befizette vagy nem, plusz felhalmozott 3milla apeh tartozást, így sakk-matt, ha kifizetnék egyben akkor is az apeh viszi, ha nem akkor is. Ez a verzió jogszerűtlen és veszélyes, még baráttól rokontól sem nemhogy idegentől, az üzembentartóival meg csak azt igazolom hogy használhatom, minden másra kevés, tehát kitörölhetem vele.
Második verzió igen egyszerű nagyságrendekkel olcsóbb mocit keresek, 550et áldoznék, akkor biztos nem gs 500at vennék, mikor fullig a motorpiac, jobbnál jobb vételekkel. Max 300at áldozok, ennyiért is kapni jót, mert ugye nem évjáratot veszek alapul hanem állapotot.
Honnan tudod hogy nem ah szikrát? Lehet hogy abban a hengerben nem megfelelő a benzinellátás, vagy a keverékarány. Lehet hogy üzemanyag ellátási probléma...gondolom én.
Nekem minden olajcserénél megy bele 1 deci Prolong is. Bajt biztosan nem csinál, az már kijött volna. Hogy mennyi pluszt ad, arról viszont fogalmam sincs. Az biztosan hülyeség, hogy a kuplungot kinyírja.
Ismerős sztori.Kavarás ezerrel.Ilyen velem is már előfordult csak sokkal kacifántosabb--áltatás heteken át,nyilván várja a legjobb ajánlatot,aztán az indulás reggelén jön a telefon,hogy súlyos balesetet szenvedett ne menjek,de majd hív.Szerinted hívott?
Nem kell bevállalnod hitelt. 2 féle lehetőséged is van. Üzemben tartói szerződéssel elviszed a motort, és te fizeted a részleteket, és amikor lejár, akkor a nevedre kerül. Ha időközben meggondolnád magad, akkor a befizetett részletek bérleti díjnak minősülnének, és visszaadod a motort. Az én motorom is így lett értékesítve.
Vagy bementek együtt a bankba kifizeted a hátralévő részt, és úgy viszed el.
Nagyon szépen köszönöm, de egy forint hitelem nincs és ez így is marad. Ezért olcsó kp-s mocira vadászom, lehetőleg kintire, az nem baj hogy öreg, de kókányolt ne legyen, meg tudnám oldani a behozatalt is szinte ingyen, ha alkalmi vételre bukkannék.
Másik lehetőség a banki lefoglalt moci, kb 5évvel fiatalabb egy ugyanannyiba kerülő natúrtól, de van egy full lepusztult is de nagyon fiatal, az is érdekes lehet mert meg van a lehetőségem energiám kitartásom hogy saját kezűleg kipofozzam, ami visszatart csak hogy szerintem futár motor volt, de ha oda kerülök úgy is lenyomoztatom rendszámáról.
Nekem nem jött ösze a moci vásár, azt beszéltük meg az eladóval hogy délig hív ha sikerült kipróbálható állapotra hoznia, nem hívott, rácsörögtem, és kiderült eladta délelőtt. Elbeszéltünk egymás mellett, de koránt sem intézte korrekten, átutalva foglalták le megnézés nélkül. Én meg vártam hogy hívjon futó előkészítve, autó feltankolva sisak elkészítve. Azt ígérte hogy szól ha hoz ugyan ilyet a jövő héten.
Az a baj hogy én roppant türelmetlen ember vagyok, ha valamit kigondolok megvan rá a pénzem, akkor azonnal akarom, lehet a jövő héten már nem érdekel az egész.
Köszi!Nekem biztosan kell,és azonnal fizetem.Mást egyelőre nem tudok,de itt biztosan jelentkezik majd egy kedves Fórumozó,mert tényleg megéri.Mit tudsz,minőségre milyen,jó anyagból van?
Nekem vissza írt Dzsoki bukócső ügyben, azt írta keressek még legalább kettő embert akinek kell, akkor mi legyen? neked kell akkor nem? és nem kell véletlen még valakinek innen?
Az első lehetőséggel az hogy mivel hitellel terhelt nem ruházható át a tulajdonjog, és ha nincs átruházva akinek a nevén van attól bármilyen hatóság elveheti a motort amit én meg fizetnék. Aki ezt be meri vállalni az vagy bolond vagy nemtudom, haverom zx9 ét vinné az apeh, ez a szisztéma, a cimbi fizette rendesen annak akinek a nevén van, az meg vagy befizette vagy nem, plusz felhalmozott 3milla apeh tartozást, így sakk-matt, ha kifizetnék egyben akkor is az apeh viszi, ha nem akkor is. Ez a verzió jogszerűtlen és veszélyes, még baráttól rokontól sem nemhogy idegentől, az üzembentartóival meg csak azt igazolom hogy használhatom, minden másra kevés, tehát kitörölhetem vele.
Második verzió igen egyszerű nagyságrendekkel olcsóbb mocit keresek, 550et áldoznék, akkor biztos nem gs 500at vennék, mikor fullig a motorpiac, jobbnál jobb vételekkel. Max 300at áldozok, ennyiért is kapni jót, mert ugye nem évjáratot veszek alapul hanem állapotot.