Bőven. Nekem is S-es van fönt elöl, voltam vele fönt Hringen is, semmi baj nem volt vele. A sebességindex amúgy is azt jelöli, hogy max mekkora tempóval tudsz menni 1 óránál hosszabb ideig anélkül, hogy a gumi vázszerkezete károsodjon. A GS-sel meg még 180-at se fogsz soha 1 órán keresztül menni, nem hogy fölötte...
Én mindenképpen gumishoz mennék, mert ha még sima vágás is - szövet/vázsérülés nélkül -, csúnya meglepetéseket tud okozni. Mondjuk ez csak az én álláspontom, hogy a (még csak kis mértékben is) sérült gumival nem kockáztatnék. A GS már nem szimszony, hogy max. 50-60-nal mehetek vele és esetleg meg tudom fogni, ha gáz van.
Meg ezek a vágások elég gyorsan tudnak mélyülni/szélesedni, ha nagyobb tempóval tolod neki.
A saját biztonságod érdekében szerintem mindenképpen nézesd meg egy gumissal, ő majd "megmondja a tutit".
Milyen ragsztóval lehet kijavítani gumiban a vágást? Az ilyet cswak gumis tudja megcsinálni?
Az első gumimat még tavasszal shréhen tömm mint egy centi mélyen bevágta valami. Ha kifeszítem a rést nem látszik a szövet, ezért nem aggódtam miatta túlzottan. Attól sem féltem hogy tovább hasad, mert ferdén van, és fékezéskor pont a másik irányba feszíti. Viszont ahogy kopik a guma, a vágás pereménél jobban kopik, és 130 felett már el kezd kicsit rázkódni.
Ezért gondoltam hogy le kéne ragasztani mégis csak és akkor talán egyenletesen szépen lekopik majd a vágás.
Nektek még nem volt ilyen? Meg lehet ezt csinálni, és mit kér ilyenkor a gumis?
Nem akarlak traktálni,de ahogy ismerlek,tetszeni fog a következő link:
dkw rt 125 sztori.Érdemes végigböngészni az egész oldalt.Engem megigéznek a veterán dolgok, múlt a jelenben.
Köszi!Nem is rossz ár,meg,hogy van egyáltalán.Egyébként az új fejlesztésű heidenau gumik már nagyon jók szerintem."Négy évszakos" volt az enyémen és kiváló vizes úton.Blokkoláskor persze megcsúszik a gumi,de olyan hangja van mint salakon fékezéskor,érezni,hogy kapaszkodni akar az aszfaltba.Hóban is használtam,szűz hóban is elment,és meredeken is felfelé.Én is meglepődtem.A futár barátom ajánlotta.
Olyan sok gumit még nem próbáltam végig. De a metz lasertech első és metz me77 perfect hátsó kombónál kiegyensúlyozottabb párosításra nincs szükségem! Két szettet használtam el belőlük.
Ezen kívül van tapsztalatom heidenauval ami nedves körülmények között rémálom volt. Valamint egyszer olyan 4ezer kmet volt fent elöl valami klasszikus michelin is.. de az 10 éves gumi volt, és csak ideiglenesen került fel. Kopni nem kopott, és nem is volt olyan szar mint vártam.
Most hátul Pirelli (fejből nem tom MT hányas) Supertouring van (Honda VF750 gyári gumija volt a 80as években), használtan vettem. Elöl meg vadi új pilot activ.
A metz szetthez képest szárazon sokkal jobbak a tulajdonságok. A kanyarstabilitás, és ívtartás főleg. Esőben nem valami parádés, de simán használható.
A pilot activ és a lasertech kivételével kötve hiszem h léteznek ezek a gumik 17 collban, GS 500ra.
Az ME77-tel meg egy nagyon nagy gond van, hogy egy hátsó több mint 30 rugó. Mondjuk 30ezret el is megy! Csak hát egyszerre kell kiadni érte a pénzt, nem kilométerenként.
Etalon nincs, igyekszem a lehetőségekhez képest a legjobbat venni mindig.
Az már régen rossz, ha csak az egy henger megy, hidegen nem sok kompresszió lehetett benne
Én is holnap megyek GS500at nézni jól beszámolhatunk egymásnak :D
Amit a srácok írtak kifejezett típushiba nem nagyon van, szóval szerintem az átalgos dolgokat nézd meg. Mennyi pótolt alkatrész van a motoron, füstöl-e, van e szelephagja, egyenesen fut-e, váltsd végig az összes sebességet, lánc milyen állapotban van....csapágyakat, kormányt, kereket rángasd meg...ha még szervízbe is le tudsz vele ugrani mérjenek kompressziót,,,dióhéjban ennyi
Sziasztok holnap megyek 1993-as GS500-at nézni, olaszországi, van valami kirívó amire figyelni kellene? Elméletileg jó állapotú. Néztem ma egy banki lefoglaltat, nem volt rossz, meg az ára sem. Indult pöccre, pedig igen leporosodott volt, igaz 1hengerrel indult, de aztán némi biztatásra rázendített a másik henger is.
A régivel mentem csak esőben, autópályán 130-140-nel is, de különösebb bajom nem volt vele. Nem hinném, hogy az új bármivel is rosszabb lenne. Egyébként meg ahol lehet, kerülöm az esőt, szóval lehet, hogy fél évet is várni fogsz, mire elázom!
A lasertech pedig szakadó esőben, meg nedves úton kiváló! Ha lett volna 90/90 18 belőle télen, biztos hogy harmadjára is azt vettem volna. Pilot activ van most helyette elöl.. szárazon messze jobb mint a metz volt, de esőben.. jó közepes.
Mondjuk engem annyira az ár nem motivált, mert nem azon a 4-5ezer forinton múljon, hogy a köv 20ezer kilométeren élvezem a motorozást, vagy átkozom magam a garasosokodás miatt. Hátulra lehet hogy bejátszom majd a BT45-öt.. de előbb ázz el vele te.. ha szar esőben, nem veszem meg
GS.re elég az S indexű gumi? /180km/h/
Meg ezek a vágások elég gyorsan tudnak mélyülni/szélesedni, ha nagyobb tempóval tolod neki.
A saját biztonságod érdekében szerintem mindenképpen nézesd meg egy gumissal, ő majd "megmondja a tutit".
Az első gumimat még tavasszal shréhen tömm mint egy centi mélyen bevágta valami. Ha kifeszítem a rést nem látszik a szövet, ezért nem aggódtam miatta túlzottan. Attól sem féltem hogy tovább hasad, mert ferdén van, és fékezéskor pont a másik irányba feszíti. Viszont ahogy kopik a guma, a vágás pereménél jobban kopik, és 130 felett már el kezd kicsit rázkódni.
Ezért gondoltam hogy le kéne ragasztani mégis csak és akkor talán egyenletesen szépen lekopik majd a vágás.
Nektek még nem volt ilyen? Meg lehet ezt csinálni, és mit kér ilyenkor a gumis?
dkw rt 125 sztori.Érdemes végigböngészni az egész oldalt.Engem megigéznek a veterán dolgok, múlt a jelenben.
Az elég közepes benne, ahogy írtad!
Ezen kívül van tapsztalatom heidenauval ami nedves körülmények között rémálom volt. Valamint egyszer olyan 4ezer kmet volt fent elöl valami klasszikus michelin is.. de az 10 éves gumi volt, és csak ideiglenesen került fel. Kopni nem kopott, és nem is volt olyan szar mint vártam.
Most hátul Pirelli (fejből nem tom MT hányas) Supertouring van (Honda VF750 gyári gumija volt a 80as években), használtan vettem. Elöl meg vadi új pilot activ.
A metz szetthez képest szárazon sokkal jobbak a tulajdonságok. A kanyarstabilitás, és ívtartás főleg. Esőben nem valami parádés, de simán használható.
A pilot activ és a lasertech kivételével kötve hiszem h léteznek ezek a gumik 17 collban, GS 500ra.
Az ME77-tel meg egy nagyon nagy gond van, hogy egy hátsó több mint 30 rugó. Mondjuk 30ezret el is megy! Csak hát egyszerre kell kiadni érte a pénzt, nem kilométerenként.
Etalon nincs, igyekszem a lehetőségekhez képest a legjobbat venni mindig.
Én is holnap megyek GS500at nézni jól beszámolhatunk egymásnak :D
Amit a srácok írtak kifejezett típushiba nem nagyon van, szóval szerintem az átalgos dolgokat nézd meg. Mennyi pótolt alkatrész van a motoron, füstöl-e, van e szelephagja, egyenesen fut-e, váltsd végig az összes sebességet, lánc milyen állapotban van....csapágyakat, kormányt, kereket rángasd meg...ha még szervízbe is le tudsz vele ugrani mérjenek kompressziót,,,dióhéjban ennyi
Mondjuk engem annyira az ár nem motivált, mert nem azon a 4-5ezer forinton múljon, hogy a köv 20ezer kilométeren élvezem a motorozást, vagy átkozom magam a garasosokodás miatt. Hátulra lehet hogy bejátszom majd a BT45-öt.. de előbb ázz el vele te.. ha szar esőben, nem veszem meg