Igen, olyat vettem. Kíváncsi leszek, mennyit fog elmenni! Egyébként dilemmában voltam, mert a SportDemon eléggé túl van árazva és noha nem rossz gumi, szétborulva nem vagyok tőle, a BT45-ről ugye elég rossz tapasztalataim voltak, a Lasertec-től szintén nem vagyok különösebben elájulva, bár sokkal jobb, mint a régi BT45. Aztán a húsvéti horvát túrán az egyik srácnak volt fönt új BT45 és sokkal jobbnak tűnt, mint a régi, jóval puhább és jobban melegedett. Vaciláltam, de szétnéztem a netes árak közt és a BT45 volt a legolcsóbb a nagyobb márkák normális gumijai közt, gondoltam, adjunk neki egy esélyt...
Tán most olyat vettél? Januárban gondolkoztam rajta.. de nem mertem venni, mert nem hallottam tapasztalatokat az újról. Ezek szerint nem bántam volna meg azt sem.. bár a michelinnel is elégedett vagyok (mondjuk nem minden téren.. de azért elég jó)
Egyébként nem tudom, mit módosított a Bridgestone a BT45 összetételén, de nagyon jó gumit csinált belőle! Ahhoz képest, hogy a régi (2006-2007 körül gyártott) darabok egy sapka szart sem értek, lassan melegedtek, gyorsan hűltek, stb., az újak sokkal jobban tapadnak, gyorsan melegszenek. És még olcsók is!
Ez kerékprobléma, azon belül is valószínűleg gumi. Vagy kapott a felnid egy nagyobb ütést, vagy a gumiban van kezdődő szálszakadás, ilyenek. Meg kéne próbálni kicentíroztatni újra, hátha akkor megszűnik.
Szerintem ott a kerékkel lesz valami, ha nagyobb tempónál elengedve egyenesen megy, lassabb tempónál kanyarba meg húz. Valószínűleg ha gyorsabban pörög a kerék akkor jobban egyenesbe áll.
Bár még csak leendő tulaj vagyok, de ez a jobbra balra húz dolog szerintem elég sok mindentől függhet....pl amit ataaa is írt, ha rosszul van meghúzva a láncfeszítés, vagy bármi után, de lehet gumi probléma, kormánycsapágy, vagy kerékcsapágy is.....mint amikor a jogsit csináltad húzdbe az első féket és kicsit rángasd a kormányt ott érezni kotyog e a csapágy illetve, a kerekeknél meg rakd fel középsztenderre és két kézzel oldalra rángasd meg a kerekeket...most hirtelen ez jut eszembe...ha faszságot beszélek most szóljon valaki
az lehet csapágytól, hogy ha 60nál elengedem a kormányt annyira elkezd szitálni a motor hogy volt hogy épp megtudtam fogni? ja meg húz jobbra ha elengedem? vagy ezek mitől lehetnek?
Koszi akkor megbontom ott aztan meglasuk milyen lesz olyan mintha ra kellene tartani balrol mindig de ha elengedem a kormanyt akkor egyenesen megy,ha van megotlet varom koszonom szepen elore is es ezt is.
Kormánycsapágy okozhat ilyen problémát...illetve még akár a kerékcsapágy is ha nagyon lötyög akkor szitálás miatt elhúzhatja a motort, bár ilyenkor általában mindkét irányba...asszem
SZaiasztok.Kosznom mindenkinek a segitseget,ujra megy a gepem ,egyetlen egy gondom van , a balos kanyarok megeroltetoek,egyik baratom probalta az en gepemmet es mondta barlra huz ,de nem ertem keznelkul egyenesen megy a teleszkopok szinte ujak, a kerek a regi a villa hidak nem serultek, es baleset elott is huzzot alitolag a regigazdatol tudom.MI lehet a baja?Kormany csapagy?vagy ilyesmi?Mit nezek meg holl bontsam szet?Koszonom elore is ,tenleg sokat segitettek eddig is ,minden jot,
szeles utat.
Még annyi, hogy a feltétel után, az új láncot finoman szoktam bejáratni. Első 100-150 kmen óvakodok a durvaságoktól, hogy egyenletesen nyúljon meg mindenütt. Aztán leszarom, hogy mi lesz a lánccal, ápolom ahogy kell, de cibálom is ha úgy adódik. Használati tárgy..kész
nem konkrét hétre gondoltam én, mert egyértelmű hogyha áll a motor nem egy hét, arra gondoltam amit te is írtál hogy mikor már nagyon sűrűn kell állítani akkor cserélni kell
Nálam úgy néz ki hogy 13-15ezer körül kell először állítani, aztán olyan 2-3ezer múlva, majd a legvégén már 500-anként. na akkor szoktam megrendelni a következő szettet
én úgy tudom hogy ha állítottál rajta, és egy hét múlva megint aztán megint kell akkor már cserés, mert nem éri meg vele játszani mert ha elszakad nagy kárt csinál
Bátorság függő ki meddig használ egy láncot. Én addig használom, amíg nem tud felfeküdni a nagylánckerékre, és egész rendesen elhúzható onnan. Számszerűsíteni nem tudom, mert méregetni nem szoktam.
Am ez nálam olyan 25ezer km körül szokott lenni!
egyébként hogy lehet megállapítani hogy mikor kell már mindenképp kicserélni a láncot mert addig használni akarom a gyárit még bírja, a motort felállítva támasztóra a lánc mindenhol kb 2-3cm-t lóg, forgattam a kereket, mindenhol pont ennyit, de viszont a hátsó fogaskerékről ellehet húzni kb 3mmre tehát nem feszül rá. vélemény?
Most hirtelen jobb nem jutott eszembe. :-)
szeles utat.
Nálam úgy néz ki hogy 13-15ezer körül kell először állítani, aztán olyan 2-3ezer múlva, majd a legvégén már 500-anként. na akkor szoktam megrendelni a következő szettet
Am ez nálam olyan 25ezer km körül szokott lenni!
egyébként hogy lehet megállapítani hogy mikor kell már mindenképp kicserélni a láncot mert addig használni akarom a gyárit még bírja, a motort felállítva támasztóra a lánc mindenhol kb 2-3cm-t lóg, forgattam a kereket, mindenhol pont ennyit, de viszont a hátsó fogaskerékről ellehet húzni kb 3mmre tehát nem feszül rá. vélemény?
köszi üdv