Hello!
Segítséget szeretnék kérni! Az a probléma a GS-emmel, hogy ha hidegen szivatóval indítom, akkor az alapjárata erősen ingadozik. Ha lejjebb veszem a szivatót, akkor kevésbé, de akkor is hallani, hogy kicsit akadozik, mintha félresikerülne egy-egy munkaütem. 2-3 perc melegedés után elmúlik a jelenség, és nem is jön elő. A gyertyákat cseréltem, karbi szinkron, szelephézag állítás volt. Nem tudom mi lehet a gond.
üdv Tamás
"sokan cserélik le 1-2 évenként a motorjukat" - még szerencse, hogy vannak, akik így tesznek, különben milyen 10 éves használt motort vennék 5-10 év múlva? (addig le is jár a lakáshitelem)
Aki képest ezt a kevéske karbantartást is elsíbolni, az meg is érdemelné, hogy alatta menjen tönkre a gép... járjon inkább busszal.
"..általában van pénze.." Igen, nekem perverzió, bár most hétvégén egész erőteljesen győzködtek arról, hogy okosabban tenném ha valami 6-8 éves gépet vennék a GS után és nem 25+ost.. de még mindig bizonytalan vagyok
Jah..és a vízhűtésre is rábeszéltek hová lesz a világ?
üdv Jim Ke !
Ha megvan az A1-ed csak két apró lépés ( egy sikeres rutin és egy sikeres forgalom vizsga) és van A-s jogsid !ez miatt már nem kell aggódnod . a "kötelező" órákat is persze ,meg kell fizetni az oktatónak mert ő ebből él !
Nem tom,de egyébként néha magamról is azt gondolom,hogy nálam is valami perverzió,FZ6-ról átülni a GS-re.Tudtam volna más motort is venni,drágábbat is,de ez jött be.Lehet,hogy mert a legtöbbet városban megyek vele.Pedig kipróbáltam kb. 30 motort.Néha azért még megingok,amikor megáll mellettem egy gyönyörű FZ6,ami kétszer annyit ér,mint az én GS-m."Ügyes gyerek vagyok,jó kis önsorsrontó"--mondom magamnak.Sokkoló érzés tud lenni. De mit csináljak,a sor4 nem az én világom.Úgy,hogy a sok csoda járgány között furcsamód a GS a befutó. Néha én sem értem.Egyébként a motorkereskedések is ebből élnek,sokan cserélik le 1-2 évenként a motorjukat,mert mégse olyat akarnak.Tényleg nehéz belőni a megfelelőt.Nem úgy mint régen:MZ,Jawa ,Simson--na melyik legyen?
Legalább D.I.D. 520 VM 110 szemes lánc, ha lehet végtelenített, esetleg nittelőszemes. Jó tapasztalat van még az RK és a CZ láncokkal is, hasonló paraméterekkel. Lelőhely lehet: www.nagyvas.hu
Tanácsot kérnék km spirál ügyben. Az a probléma, hogy 100 fölött eléggé "táncol" a mutató, pl. úgy tudom, hogy 110-zel megyek, hogy 100 és 120 között félútra belövöm, meg fordulatszámból gyors fejszámolással
Ezzel lehet valamit házilag kezdeni? Vagy csak cserélni lehet?
sziasztok, lánccsere előtt állok, tudnátok nekem 1 jó láncot javasolni? milyen fajta láncot vegyek, mekkorát stb.?mit javasoltok? bevan tervezve nyárra egy ezres meg egy kétezer kmes túra, most van 41ezer km a láncban, szóval csereérett :)
.......ha karban van tartva...........na ez egy érdekes kitétel egy alapból olcsón fenntarthatónak kikiáltott gépnél.Azért veszik mert olcsón fenntartható és még a kicsi karabantartást is elsíbolják mert azon is spórolnak.
............van pénze nem túl öreg motorral járni...........honnan tod hogy nem ez a perverziója.
Nem tudom hol néztem, de több helyen is, és 7500-10000 körül láttam őket párban.
Ha tudtam volna hogy ilyen olcsón is vannak...ezentúl azzal fogom dobálni a kö..ögebb autósokat a motorról. :-D
Nem tudom hol néztem, de több helyen is, és 7500-10000 körül láttam őket párban.
Ha tudtam volna hogy ilyen olcsón is vannak...ezentúl azzal fogom dobálni a kö..ögebb autósokat a motorról. :-D
ha egy kicsit állítasz a kormányon egy centit, a dőlésén az sokat számít, nekem is most kicsit fentebb került és tök egyenesen ülök, ami mondjuk már zavaró 90 -100 nál városon kívül mert kapaszkodni kell nem pedig a szél tart
Ha melegen stabil az alapjárat visszatolt szivatóval, akkor jó!
Segítséget szeretnék kérni! Az a probléma a GS-emmel, hogy ha hidegen szivatóval indítom, akkor az alapjárata erősen ingadozik. Ha lejjebb veszem a szivatót, akkor kevésbé, de akkor is hallani, hogy kicsit akadozik, mintha félresikerülne egy-egy munkaütem. 2-3 perc melegedés után elmúlik a jelenség, és nem is jön elő. A gyertyákat cseréltem, karbi szinkron, szelephézag állítás volt. Nem tudom mi lehet a gond.
üdv Tamás
"..általában van pénze.." Igen, nekem perverzió, bár most hétvégén egész erőteljesen győzködtek arról, hogy okosabban tenném ha valami 6-8 éves gépet vennék a GS után és nem 25+ost.. de még mindig bizonytalan vagyok
Jah..és a vízhűtésre is rábeszéltek
Ha megvan az A1-ed csak két apró lépés ( egy sikeres rutin és egy sikeres forgalom vizsga) és van A-s jogsid !ez miatt már nem kell aggódnod . a "kötelező" órákat is persze ,meg kell fizetni az oktatónak mert ő ebből él !
Gs500F tud valaki Gyári szélvédőt szerezni? Mert nem nagyon találok neten!
Előre is köszönöm!
Ha ezután sem változik, viheted javíttatni az órát, vagy bontóból szerzel egy másikat.
Lánc a GS 500-ra:
Legalább D.I.D. 520 VM 110 szemes lánc, ha lehet végtelenített, esetleg nittelőszemes. Jó tapasztalat van még az RK és a CZ láncokkal is, hasonló paraméterekkel. Lelőhely lehet: www.nagyvas.hu
Lánckerék: elöl 16-os, hátul 39-es
----
Tanácsot kérnék km spirál ügyben. Az a probléma, hogy 100 fölött eléggé "táncol" a mutató, pl. úgy tudom, hogy 110-zel megyek, hogy 100 és 120 között félútra belövöm, meg fordulatszámból gyors fejszámolással
Ezzel lehet valamit házilag kezdeni? Vagy csak cserélni lehet?
Köszi, üdv: j.
Akinek mást mutat, annak rossz valamelyik órája, vagy ki van kopva a km spirálja!
............van pénze nem túl öreg motorral járni...........honnan tod hogy nem ez a perverziója.
Ha tudtam volna hogy ilyen olcsón is vannak...ezentúl azzal fogom dobálni a kö..ögebb autósokat a motorról. :-D
Ha tudtam volna hogy ilyen olcsón is vannak...ezentúl azzal fogom dobálni a kö..ögebb autósokat a motorról. :-D