Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor biztos hogy számít valamit az idom, mert nekem majdnem ugyan ezek az adatok vannak csak +2-300 fordulatot kell hozzá adni
Köszönöm, így fogok eljárni. A ceglédit nézem meg. Futásteljesítményben és a futott km minőségében pedig megpróbálok a német precizitásra hagyatkozni. Kompresszió legyen rendben, láncfeszítő/lánc/fogaskerekek gumik fékek rendben legyenek, ne füstöljön, egyenesen fusson, ezen kívül nagy baj nem történhet remélem, ha meg igen az benne van a pakliban sajnos
Remélem nemsokára GS500 tulaj leszek csak még a 250-es Yamaha Majestymet kéne elsóznom
Többe kerülne ebben az esetben a leves mint a hús sztem. Ha Ak-d van, akkor olyat keress ami már le van papírozva.. az összes többi eset majdnem járhatatlan, vagy aránytalanul sokba kerülne.

A kilométerektől ne félj, ha karban van tartva és mindent időben kicserélnek, akkor nagyon sokat elmegy a GS. Gondos gazda mellett a motor külső állapotából, de még kompresszió mérésből sem fogod tudni megállapítani, hogy mekkora volt a valós futás (15 évesnél idősebb motor esetén).

Ha évi 6-8000 km átlagos futással számolsz, azzal nem nagyon lőhetsz mellé. Általában (kivételek mindig vannak) egyre kevesebbet szoktak futni évente a motorok, ahogy öregszenek. Aki sokat tud motorozni annak általában van pénze nem túl öreg motorral járni..
ne haragudjatok nem akarom szemetelni a fórumot, de van még egy olyan is ami külföldi papíros, szintén korrekt tulajjal viszont a külföldi papírjaiban 35 kw szerepel és egy magyar Suzuki kirendeltségben/márkaszervizben kéne hozzá szerezni igazolást, hogy 25kw-ra lett folytva most már egy kicsit zavar,hogy nem nag A-ra vizsgáztam
Hát szerencsém már nem lesz, ma eladta a motort...
Viszont találtam egy másikat aminek a tulaja abszoltú szimpatikus, alkuképes és kicsit sem zavarja, ha csavaronként ellenőriztetem a motort. Két hátulütője van. Az egyik, hogy 90-es évjárat a másik, hogy jelenleg Német papíros, de az eladó névre íratva árulja. Csak ugye Németországban rakják bele a km-ket rendesen, cserébe jó utakon...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500-475852
5
Szerintem azért, mert a 25 KW-osok az újabb 48 lóerős modellek folytott változata. Régebbi Japán modellekből meg volt 50 lóerő feletti is kicsivel, ez pedig annak lehet a folytott változata. Szerintem ezért lehet 25 helyett kicsivel több, 27 KW. De lehet szerencséd lesz és csak elírás.
Szerintem a fő alkatrészek minőségében nincs különbség japán és Spanyol között. (legalább is nagyon remélem)
Amiben én különbséget láttam eddig, az az hogy:
- csavarok tartókonzolok, aksi tartó, stb kisebb alkatrészek korrúzióvédelme gyatrább
-féktárcsákon is megjelenik egy idő után halvány rozsdafolt, ha sokat áll
-kipufogó leömlő is gyatrább. Egy idő után olyan lesz, mint a Suzuki Swiftekben, a japánoknál hosszabb idő után is makulátlan.

Ezeken kívül nem vettem észre mást.
hmm meg kell néztem azt a forgalmit, a 27kw-nak pont semmi értelme ebben az esetben...miért pont azt íratták bel
Nem az igazoltatásnál lesz baj.. általában. Hanem ha baj van..akkor lesz csőstül, mert egyből rád húzzák hogy az adott kategóriára nem volt érvényes vezetői engedélyed.. Aztán lesz zsanettozás, és még te fizetsz.

..az enyém 25 KW-so am , papíron.
E miatt még konzultálok egy motoros rendőr ismerősömmel
Akkor ezt ne vedd meg, mert 27 KW van a forgalmiban, ha jól veszem ki.. és a 27 nem 25.
köszöntem uram
Képről nem rossz a gép, de ez persze nem jelent sokat. Ha megnézed, mindenképp vigyél egy szerelőt vagy olyat rendesen ért hozzá, és sztem egy kompressziómérés is jól tud jönni. Amúgy nem nagyon van típushibája a GS-nek, sem a 93-asnak, sem a többinek. Ez még tényleg japán, az enyém is az, és az enyémen is lehet a első telókat állítani, de egyébként műszakilag nem nagyon van különbség a spanyol és a japán között amennyire tudom. Arra számíthatsz, hogy ennyi idős korára a gumi alkatrészekkel lehet probléma, nekem pl a karburátorokban kellett gumigyűrűket cserélni, de ez igazából a fiatalabbakkal is előfordulhat. Amúgy meg a szokásos átnézés, futómű, fék, váz, ilyenek. A váz egy két helyen pláne a japánoknál szokott kicsit rozsdásodni, az enyém is ilyen, de ez csak felületi hiba, bajt nem okoz. Sok sikert a géphez.
Értem, köszönöm nekem is volt vagyis pontosabban van eredeti japán vasam ahol az előző tulaj egy épületes barom volt, sok munkám van a gépben

Tuti átnézetem az egész motort, kompresszióméréssel mindennel együtt. Sajnos csak olyan GS-t tudok venni aminek a forgalmijában 25kw szerepel
Az én motorom is "még éppen japán", 2000-es évjárat. Tök megbízható, szépen elketyeg.
Elvileg a japán gyártmányok megbízhatóbbak a későbbi spanyoloknál, de át kell nézni a motort. Az egyik tulaj szétrúgta, a másik pedig óvta, és akkor szerintem mindegy, eredetileg hol gyártották a gépet.
Értem, ez alap persze, köszönöm. Esetleg saját tapasztalatod nincs ezzel az évjárattal?
Ellenőriztesd le a papírjait, majd szerelővel nézesd át a motort.
És szerintem nem árt, ha van kb. 100.000 Ft-os tartalékod. Nem csak erre a motorra értem, hanem általában, ehhez a kategóriához.
Sziasztok!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs500e-471
9534

Mit gondoltok a fenti motorról? Jelenleg ennyi a keret. Van valakinek tapasztalata ezzel az évjárattal? Nekem csak a 2001-sel van
Szia! Én lecseréltem a gyári csutkakormányt MZ-s túrakormányra (ami tökéletesen passzol a GS 500-hoz).
Van a GS-hez csutka kormány is gyárilag. Egyik ismerősöm úgy vette a 2001-es GS500E-t. Bár akkor még jobban előre kell hajolnod. :-)
Nem tom,én valahogy az egész kormánnyal nem vagyok kibékülve. Túl széles /sokat használom városban/? Túlságosan előre kell hajolni,legalábbis nekem nem ideális.Esetleg más kormány?Szerintetek?Valaki nyúlt már hozzá a kormányhoz? Na jó ennyire hülye még nem vagyok!Cserélt valaki már itt kormányt a Gs-n,Kedves Fórumozók?
Én már elhagytam egyet tavaly, és megdöbbenve láttam, hogy 10 000 Ft körül lehet beszerezni. Na ősszel még pezsgős dugóval jártam, mire karácsonyra hozott egy párt a Jézuska. :-)
Én nem éreztem a hiányát, de azt mondják hogy hasznos dolog.
A tanuló motor extrém felhasználás, ott lehet hogy megéri... de utcán semmi nem indokolja ekkora csőrendszer felszerelését.
Ja igen, és a múltkor arról is volt szó, hogy mekkora fordulatszámnál mennyit mutat a km óra. Nekem 100-nál 4900, 120-nál 5800-5900 és 140-nél 6800 körül van.
Valami hasonló dolgot dobott fel az oktatóm is a CBF 500-ra amikor csináltam a jogsit. Biztos használhat valamit, főleg tanulómotorokon, amik gyakran dőlnek kisebb sebességeknél is.