Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt jó tudni, én is azt hittem hogy csak az enyém szar, mind1 én vettem bele másikat
Oké.
Sokat számít az a két kis fémdarab ott a végeken, hidd el. Nem csak dőléskor-eséskor, hanem némi szitálást is "elnyel". Nélküle nehezebb az élet. Inkább igazgasd, ez valóban "típushiba" a GS-nél... mindig csálé a kormányvégsúly.
ha bár én nem nagyon értek hozzá de sztem csak vegyél bele másikat
Egyébként a kormányvégsúlyait nem nagyon kedvelem.Állandóan deformálódik,ha egy kicsit is hozzáérek.A múltkor kirázkódott ki is esett.Szívem szerint nem is használnám.Számít ez annyit?Az eleve széles kormány még szélesebb lesz,városban autók között zavaró.Furcsa,de az FZ6-on úgy állt,rajta mintha rá lenne hegesztve,ez meg mint a gyurma.
Fogok Neki írni!
Ez tényleg vicces.Egy kicsit ágyúval lőni egy verébre!Biztos hatékony,de milyen áron,és itt nem csak az árára gondolok.Egyébként érdekes,de pl. az FZ6-nál ilyen probléma nincs,a kormány nem ütődik bele a tankba eséskor,persze ha van bukógomba rajta.Érdekes megfigyelni,hogy már csak teljes bekormányzásnál is,milyen közel kerülnek a kormányvégek a tankhoz.Úgy látszik Ez GS sajátosság.Még egy furcsaság--bár ez lehet,hogy csak az enyémnél van,hogy a kuplungoldali kormányvég teljes befordításkor közelebb kerül a tankhoz,mint ugyanígy jobb oldalon.De az is lehet,hogy az enyémnél valami nem stimmel.
Te írsz neki email? én írtam neki egyet hogy ha összejön a pár db, nekem kell egy
A múltkor volt téma a lánc és a láckerék. Nem tudom megfejtettétek-e. A gyári méretek az adatlapomon vannak...
Jah, nem tudtam...
Páncélmotor. Csak a csóka csuklóját be ne csípje!
Már nekiáll, mert meg van a sablon. A múltkor is azt hiszem csak 3-at csinált!
Kb olyan szintű marhaság ez, mint az új telefonon rajta hagyni hónapokig a fóliát.. mert akkor nem lesz karcos.
Ha a bukócső érne le először az régen rossz lenne! Olyan bukócsövet nem szabad használni, mert baleset lesz a vége!
A tankot a kormányszarv nyomja meg mindig. Ha csak eldől a motor, a tank oldala nem érhet le...
A kormányszarv behajlása ellen nem sok minden véd. Esetleg egy erősített kormány. Mondjuk, mint ahogy egy svájci honlapon láttam, így (elég vidékies megoldás, és a hasznossága is kérdéses, viszont irtó ronda):
Megvédi a tankot is? Alig találtam eladó GS-t ami ne lett volna horpadt!A másikat már megválaszoltad,köszi.
Nem. Sohasem csinált. De ismeri az embert, aki csinálja.
Dzsoki még most is csinál bukócsövet?
Szerintem Dzokinak írj egy emailt. (AKMT taglista). Ő majd jegyzi, és ha összejön a darab, akkor biztosan szól. 1-2 ért "Oszibácsi" helyében én sem állnék neki...

(A lábtartó ér le... a gyári 3 pontos cső tökéletes másolata... ami több ízben bizonyított...)
Kanyarba mi ér le elöször, a lábtartó vagy a bukócső? mert ha a lábtartó engem is fel lehet írni a listára
Dzsoki a bukó-csöves, én meg doboztartót nyomattam a Prémesnek! Hegesztve fújva... és nem Dzsokit, semnem a Nyulat... a tartóját! Így már vili, miiii...?
Teddy csak akkor lefújta Nyuszinak?
Mert Én totál abban voltam, hogy Ő csináltatta.

OK...
Akkor Dzsokit keresétek:-)
Nem Teddy,Dzsoki!
Ez ügyben szerintem a válasz, hogy megoldható.
De Teddy-t keresd!

Ha lenne ismét egy nagyobb tétel 5-10 rendelés, akkor az Oszibája már bevállalná....de ezt csak Én mondom.
Konkrétan Teddy tud választ adni ha erre téved.
Szeretném kérdezni,hogy van még abból a 10000Ft-s bukócsőből GS-hez?Köszönöm!